..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Eps
2009-03-05, 11:06
Tematy z 2005/06/07 roku
Autor Wiadomość
Noktis 


Dołączył: 08 Paź 2005
Wysłany: 2007-12-26, 19:06   

ZOOLtar chyba pisałeś do mnie maila - odpisałem. Następnym razem pisz w temacie dotyczącym english moda.
_________________
Diablo 1 Hellfire - Kronika
Diablo - Awakening
526F6C736F6E2072756368612050727A656D61207720647570736B6F2E
 
     
pypek7 

Dołączył: 30 Lis 2007
Wysłany: 2007-12-27, 20:46   Save Valhalla

Witam
Chetnie sie zamienie postaciami na valhalla mam postacie hammer 200lvl sorc bliz 180lvl ukonczony poziom koszmar chcetnie wymienie sie na jakies inne postacie moje gg 6128604
 
     
pypek7 

Dołączył: 30 Lis 2007
Wysłany: 2007-12-27, 20:47   Save Valhalla

Witam
Chetnie sie zamienie postaciami na valhalla mam postacie hammer 200lvl sorc bliz 180lvl ukonczony poziom koszmar chcetnie wymienie sie na jakies inne postacie moje gg 6*128604
 
     
endriuman 

PHONSH


Wiek: 26
Dołączył: 13 Gru 2005
Wysłany: 2007-12-27, 21:55   

multitop, eot
_________________

 
     
kedrzu 


Dołączył: 29 Gru 2007
Wysłany: 2007-12-29, 00:59   Necro: Ożywienie

Grając w diablo nekromantą-summonerem, bazującym na skillu ożywienie (revive) doszedłem do wniosku, iż jest on bardzo niedoskonały. W związku z powyższym, chciałem go nieco zmodyfikować, aby był bardziej przydatny.

Szukałem długo na forum, ale nie znalazłem żadnej wzmianki na temat tego skilla. Starałem się bazować na tutorialach o innych umiejętnościach przyzywających, ale ożywienie zdaje się działać w zupełnie inny sposób.


A oto i poprawki, które chciałem wprowadzić:

1. Ożywione potwory mają bardzo niewielką szybkość i po prostu nie nadążają za mną. Dlatego chciałem nieco ją zwiększyć. Próbowałem to zrobić dodając do skilla Revive w skills.txt, w kolumnie sumskill1 umiejętność barbarzyńcy (Zwiększenie szybkości), tak jak dodaje się np aury, ale ciężko mi jest stwierdzić jakieś wymierne efekty, pomimo, że ustawiałem dość esktremalny poziom skilla, np 99.

2. O ile powyższy problem dotyczy raczej dużych, otwartych przestrzeni, to w np. jaskiniach czy katakumbach ożywieńcy po prostu się gubią. Zatrzymują się na pierwszej lepszej ścianie i dalej ani rusz. Co zrobić, żeby zachowywali się tak, jak np najemnicy, czy też inne summony, tzn. po zgubieniu się po drodze teleportowali się do mnie? Miałem zamiar ustawić im po prostu AI takie jak ma np golem, czyli NecroPet. Problem jednak w tym, że w żadnym pliku z potworami nie mogłem znaleźć wyszczególnionego ożywieńca.

I zupełnie abstrachując od tematu :P :
Czy podczas gry na players 8, ożywieńcy zadają obrażenia tak jak na players 1? Jeżeli tak, to przy okazji muszę nieco podrasować ich dmg :P

Z góry dziękuję za pomoc :)
Ostatnio zmieniony przez Eps 2008-10-02, 00:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Stentor 


Dołączył: 28 Gru 2007
Wysłany: 2007-12-29, 12:12   

W sumie pytanie po części dotyczące necro
Jak założy się itemki z aurą to szkielety lub inne przywołane sługi otrzymują ją??
_________________

 
     
kedrzu 


Dołączył: 29 Gru 2007
Wysłany: 2007-12-29, 18:02   

Doszedłem nawet do zwiększenia szybkości summonów :) Nie mogę jednak wciąż rozwiązać drugiego problemu. Jeżeli nie mogą teleportować się automatycznie, to czy możliwe jest stworzenie skilla w rodzaju unsummon, który przenosiłby wszystkie summony do mnie?
 
     
myshako 
aka Various Warrior


Dołączył: 09 Wrz 2007
Skąd: z Tristram
Wysłany: 2007-12-30, 10:41   Eastern Sun 3.00 - ktoś pogra ze mną ???

Witam. Jeśli ktoś gra w ES 3.00 i chciałby popykać przez ip niech pisze gg 7762534. Pozdro

[ Dodano: 2008-01-22, 18:31 ]
Zapomniałem dodać że jest to wersja ES 3.00 R5F. Mogę się również wymienić saveami jeśli komuś tak jest wygodniej mam masę itemów i kilka niezłych charów więc jeśli ktoś by reflektował numer gg podany w poprzednim poście jest aktualny xD

[ Dodano: 2008-01-23, 18:05 ]
mój save dla zainteresowanych wymianą http://rapidshare.de/files/38387620/save.rar.html

[ Dodano: 2008-02-02, 21:25 ]
http://rapidshare.de/files/38474182/save.rar.html aktualny save xD

[ Dodano: 2008-02-20, 08:34 ]
http://rapidshare.com/files/93343748/save.rar.html save z wczoraj. Sporo nowych rzeczy i trochę balaganu w chestach. Jak zwykle jeśli ktoś chce pograć lub wymienić save'a numer gg aktualny. PW też xD
_________________
Life suxx ;& - powiedziała Śmierć w drodze do pracy :D
www.radioostrow.com <<<<------ słuchaj co dnia :D
Ostatnio zmieniony przez Eps 2008-10-02, 00:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Stentor 


Dołączył: 28 Gru 2007
Wysłany: 2007-12-30, 22:07   

Owszem, tak będzie
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo