..:: Forum Imperium Diablo ::..
Oficjalne Forum Dyskusyjne Serwisu Imperium Diablo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Pomysły graczy

co uważacie ot tym pomyśle?
super
64%
 64%  [ 11 ]
niezle
29%
 29%  [ 5 ]
do bani
5%
 5%  [ 1 ]
Głosowań: 17
Wszystkich Głosów: 17

Autor Wiadomość
Falcon 
Tłum(ok)acz


Wiek: 28
Dołączył: 06 Paź 2005
Skąd: Otchłanie Piekielne
Wysłany: 2005-10-09, 09:33   

Inkwizytor

Klasowe przedmioty: święty\błogosławiony\kapłański\arcykapłański\boski miecz

Statystyki początkowe:
Siła:10
Zręczność:15
Żywotność:25
Energia:30
Życie:35
Mana:35
Wytrzymałość:70


Co poziom:
+2 życie
+3 mana
+1 wytrzymałość

+1 do żywotności=+1 do życia
+1 do żywotności=+1 do wytrzymałości
+1 do energii= +4 do mana

Regeneracja napojami:
Napoje Leczące:
Mniejsza Mikstura Leczenia
30
Lekka Mikstura Leczenia
60
Mikstura Leczenia
100
Większa Mikstura Leczenia
180
Super Mikstura Leczenia
320

Napoje Many:
Mniejsza Mikstura Many
40
Lekka Mikstura Many
80
Mikstura Many
160
Większa Mikstura Many
300
Super Mikstura Many
500


Umiejętności:



Um. bierne i bojowe

1.Kler Um. bierna zwiększa obrż. wzglęgem nieumarłych(w %)(wym. lev. 1)
2.Pokój Wybrany wróg nie atakuje przez jakiś czas(kilka % szans)(wym .lev. 1)
3.Kapłaństwo Um. bierna zwiększa skut. ataku względem nieumarłych(wym. lev. 3)
4.Pieśń pokoju Wrogowie do okoła nie atakują przez jakiś czas(kilka % szans)(wym. lev. 3)
5.Arcykapłaństwo Um. bierna zwiększa obrż. fiz. względem nieumarłych(wym. lev. 6)
6.Boska pomoc Zwiększa obrż. podczas ataku(wym. lev. 6)
7.Błogosławienie Um. bierna znacznie zwiększa obrż. fiz. względem nieumarłych(wym. lev. 9)
8.Modlitwa Obniża obronę nieumarłych(wym. lev. 9)
9.Święcenie Um. bierna znacznie zwiększa obrż. fiz. względem nieumarłych + obrż. od błyskawic(wym. lev. 12)
10.Boska interwencja Zwiększa obrż. podczas ataku, wybrany wróg nie atakuje przez jakiś czas(kilka % szans)(wym. lev. 12)



Magia Światła

1.Woda święcona Zadaje obrż. nieumarłym(wym. lev. 1)
2.Przywrócenie Leczy sojuszników(wym. lev. 1)
3.??? Zadaje obszarowe obrż. nieumarłym(wym. lev. 3)
4.Wyzdrowienie Leczy Ciebie oraz sojuszników(wym. lev. 3)
5.Święty ogień Zadaje obszarowe obrż. od ognia i "podpala" nieumarłych(wym. lev. 6)
6.Medytacja Przez jakiś czas zwiększa szybkość rzucania zaklęć(wym. lev. 6)
7.Święty okrzyk Wszyscy nieumarli w okolicy uciekają w popłochu(wym. lev. 9)
8.Regeneracja energii Ataki wysysają mana(wym. lev. 9)
9.Egzorcyzm Zadaje ogromne obrż. nieumarłym(wym. lev. 12)
10.Regeneracja sił Ataki wysysają życie(wym. lev. 12)



Błogosławieństwa(przeciwieństwo Klątw)
1.Ognisty miecz Ataki twoje i soj. zadają dod. obrż. od ognia.(wym. lev. 3)
2.Lodowy miecz Ataki twoje i soj. zadają dod. obrż. od zimna.(wym. lev. 3)
3.Trujący miecz Ataki twoje i soj. zadają dod. obrż. od trucizn.(wym. lev. 3)
4.Burzowy miecz Ataki twoje i soj. zadają dod. obrż. od błyskawic.(wym. lev. 3)
5.Święty pośpiech Zwiększa szybkość ruchu(wym. lev. 9)
6.Święta potęga Zwiększa wszystkie atrybuty(wym. lev. 9)
7.Święta misja Zwiększa wszystkie odporności(wym. lev. 9)
8.Święta szybkość Zwiększa szybkość ataku.(wym. lev. 9)
9.Święty pancerz Zwiększa obronę(wym. lev. 9)
10.Miecz żywiołów Ataki twoje i soj. zadają dod. obrż. od wszystkiego.(wym. lev. 12)

P.S.: Myślałem może o Elfie ,
co o tym sądzicie :?: :?: :?:
P.S.2:Mam pytanko do Spota. Czy będzie wybór płci bohaterów, czy będą oni mieli stałe płci???
 
 
     
WoA 
Mroczny


Wiek: 29
Dołączył: 04 Wrz 2005
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 2005-10-09, 11:49   

P.S no ja sądze ze moze byc elf taki jak: nocny, szybki, leśny jak z władcy pierścieni :mrgreen:
_________________
GILDIA DIABLO II <- -- Zapraszam !!!
 
 
     
Falcon 
Tłum(ok)acz


Wiek: 28
Dołączył: 06 Paź 2005
Skąd: Otchłanie Piekielne
Wysłany: 2005-10-09, 12:46   

Chciałem zrobić mrocznego, ale jest już kilku "mrocznych".Dlatego zdecydowałem się na
leśnego.

Leśny elf

Klasowe przedmioty:Łuki, Podwójne ostrza

Statystyki początkowe:
Siła:25
Zręczność:15
Żywotność:15
Energia:25
Życie:40
Mana:30
Wytrzymałość:105


Co poziom:
+3 życie
+1 mana
+1 wytrzymałość

+1 do żywotności=+3 do życia
+1 do żywotności=+1 do wytrzymałości
+1 do energii= +2 do mana
Regeneracja napojami:
Napoje Leczące
Mniejsza Mikstura Leczenia
45
Lekka Mikstura Leczenia
90
Mikstura Leczenia
150
Większa Mikstura Leczenia
270
Super Mikstura Leczenia
480

Napoje Many
Mniejsza Mikstura Many
30
Lekka Mikstura Many
60
Mikstura Many
120
Większa Mikstura Many
225
Super Mikstura Many
375


Umiejętności:

Łuk
1.Magiczna strzała Zadaje dod. obrż. od magii(wym. lev. 1)
2.Zatruta strzała Strzała truje(wym. lev. 1)
3.Trująca strzała Strzała wybucha trucizną(wym. lev. 3)
4.Ogłuszająca strzała Strzała ogłusza(wym. lev. 3)
5.Odrzucająca strzała Strzała wybucha odzrucając i zadając obrż.(wym .lev. 6)
6.Przeszywająca strzała Strzała naprowadzająca; po trafieniu naprowadza na kilku następnych wrogów(wym. lev. 6)
7.Zaostrzona strzała Strzała zadaje więkse obrż. fiz. (wym. lev. 9)
8.Strzała pancerna Strzały obniżają obronę wroga(wym. lev. 9)
9.Snajper Kilkuprocentowa szansa na zabicie wroga za jednym strzałem; nie działa na czempionów, bossów itp. (wym. lev. 12)
10.Strzała natury Strzała wybucha zadając obrż. od żywiołow(wym. lev. 12)


Podwójne ostrze:
1.Ostrze mrozu Podwójne ostrze zadaje niewielkie obrż. od zimna.(wym. lev. 1)
2.Ostrze błyskawic Podwójne ostrze zadaje niewielkie obrż. od błyskawic.(wym. lev. 1)
3.Ostrze magmy Podwójne ostrze zadaje niewielkie obrż. od ognia.(wym. lev. 1)
4.Ostrze żywiołów Podwójne ostrze zadaje niewielkie obrż. od żywiołów.(wym. lev. 3)
5.Ostrze lodu Podwójne ostrze zadaje znaczne obrż. od mrozu.(wym .lev. 6)
6.Ostrze burzy Podwójne ostrze zadaje znaczne obrż. od błyskawic.(wym .lev. 6)
7.Ostrze ognia Podwójne ostrze zadaje znaczne obrż. od ognia.(wym .lev. 6)
8.Ostrze natury Podwójne ostrze zadaje znaczne obrż. od żywiołów.(wym. lev. 9)
9.Taniec wojny Odrzuca i ogłusza wrogów wokoło.(wym. lev. 12)
10.Taniec natury Odrzuca i ogłusza wrogów wokoło + obrż. od żywiołów.(wym. lev. 12)



Magia natury i żywiołów:
1.Korzenie Spowalnia wrogów wokoło.(wym. lev. 1)
2.Trzęsienie ziemi Wrogowie w odległości kilku metrów otrzymują obrż. od magii(wym. lev. 1)
3.Ziemia Zadaje niewielkie obrż. od magii.
4.Ogień Zadaje niewielkie obrż. od ognia.
5.Lód Zadaje niewielkie obrż. od zimna.
6.Błyskawice Zadaje niewielkie obrż. od błyskawic.
7.Błoto Zadaje znaczne obrż. od magii.
8.Lawa Zadaje znaczne obrż. od ognia
9.Mróz Zadaje znaczne obrż. od zimna.
10.Burza Zadaje znaczne obrż. od błyskawic.


Teraz bard. Potem będe myślał o Wojowniku Północy (Walka i Mróz) z toporem.


Bard gotowy:

Bard

Klasowe przedmioty:Sztylety

Statystyki początkowe:
Siła:10
Zręczność:30
Żywotność:15
Energia:25
Życie:45
Mana:30
Wytrzymałość:90


Co poziom:
+2 życie
+2 mana
+1 wytrzymałość

+1 do żywotności=2+ do życia
+1 do żywotności=2+ do wytrzymałości
+1 do energii=2+ do mana
Regeneracja napojami:
Napoje Leczące
Mniejsza Mikstura Leczenia
30
Lekka Mikstura Leczenia
60
Mikstura Leczenia
100
Większa Mikstura Leczenia
180
Super Mikstura Leczenia
320

Napoje Many
Mniejsza Mikstura Many
40
Lekka Mikstura Many
80
Mikstura Many
160
Większa Mikstura Many
300
Super Mikstura Many
500


Umiejętności:

Pieśni
1.Pieśń bojowa Zwiększa skut. ataku.(wym. lev. 1)
2.Pieśń obrońców Zwiększa obronę(wym. lev. 1)
3.Pieśn przyjażni Kilku wrogów dookoła przez jakiś czas nie atakuje (szanse kilka %)(wym. lev. 3)
4.Pieśń siły Zwiększa siłę(wym. lev. 6)
5.Pieśń zręczności Zwiększa zręczność(wym. lev. 6)
6.Pieśń energii Zwiększa energię(wym. lev. 6)
7.Pieśń żywotności Zwiększa żywotność(wym. lev. 6)
8.Pieśń zycia Zwiększa życię(wym. lev. 9)
9.Pieśń magii Zwiększa mana(wym. lev. 9)
10.Pieśń odporności Zwiększa odporność(wym. lev. 12)


Zręczność
1.Złodziej (Coś jak Szybkość zabójczyni) Zwiększa ilość złota od potworów(wym. lev. 1)
2.Poszukiwacz(j.w.) Zwiększa szanse na magiczne przemioty(wym. lev. 1)
3.Łotrzyk(j.w.) Zwiększa ilość złota od potworów i szanse na magiczne przemioty(wym. lev. 3)
4.Zabójca(j.w.) Pozwaja niepostrzerzenie podejść do wroga i zaatakować go(szanse w %)(wym. lev. 3)
5.Lekki pancerz Zwiększa obronę podczas noszenia lekkich pancerzy.(wym. lev. 6)
6.Morderca Zwiększa obrż. podczas walki sztyletami.(wym. lev. 6)
7.Cichy Morderca Przy udanym podejściu do ofiary bez zwracania jej uwagi daje procentowe szanse na Podwójne obrż.(wym.lev.6)
8.Arcycichy Morderca Przy udanym podejściu do ofiary bez zwracania jej uwagi daje procentowe szanse na Potrójne obrż.(wym. lev. 9)
9.??? ???
10.??? ???


Um. bierne
1.Handlarz Pozwala na zakupy po niższych kosztach(wym. lev. 3)
2.Żebrak Zwiększa ilość złota od potworów(j.w.)
3.Antykwariusz Zwiększa szanse na magiczne przedmioty(j.w.)
4.Wojak Zwiększa obrż.(j.w.)
5.Wojownik Zwiększa skut. ataku(j.w.)
6.Obrońca Zwiększa obronę(j.w.)
7.??? Zwiększa szansę na podejście do wroga niezauważonym(j.w.)
8.Mag Zwiększa punkty mana(j.w.)
9.Barbażyńca Zwiększa punkty życia(j.w.)
10.Mag bitewny Zwiększa punkty życia i mana(wym. lev. 9)
 
 
     
spot 

Modmaker


Wiek: 32
Dołączył: 05 Lip 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-10-09, 13:57   

Super, za tydzień jak przyjadę, będę miał sporo do przemyślenia :wink: . Tymczasem każde następne pomysły będą przyjęte z ucałowaniem rąk :mrgreen:
_________________
Regulamin Imperium Diablo 2:
http://imperiumd2.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=11

The Land of Scarcity v. 1.10
Under development *_*
 
 
     
Akt 
Master klanu KoDT


Wiek: 37
Dołączył: 11 Kwi 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-10-09, 15:56   

Lol ale mam harufe ~~ itemy dla 3 nowych postaci ~~

pzdr4all
_________________
KoDT Rządzi
KoDT radzi
KoDT nigdy cię nie zdradzi

 
 
     
ds
[Usunięty]

Wysłany: 2005-10-09, 19:07   

JA też mam jedną rzecz do zaoferowania a mianowicie unikatowy tlizman

Moc tristram

wym. lvl 90

50 % szansa na rzucenie 15 poziomowego zaklęcią ściana ogrania przy zadawaniu ciosu
15 - 30 do atrybótów
20 - 30 do wszystkich odporności
75% szansa na znalezie magicznych przedmiotów
+10 do ożywienie [dla wszystkich]
+10 do zamarznięta kula [dla wszystkich]
+5 do umiejętności [losowo]
20% więcej złota od potworów
trafienie oślepia cel
100% szansa na to że wróg ucieknie po ciosie


to wszystko co mam do powiedzenia narazie :mrgreen:
 
     
Akt 
Master klanu KoDT


Wiek: 37
Dołączył: 11 Kwi 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-10-09, 19:09   

ds napisał/a:
wym. lvl 90

przy maxymalnym 30?


ds napisał/a:
50 % szansa na rzucenie 15 poziomowego zaklęcią ściana ogrania przy zadawaniu ciosu
15 - 30 do atrybótów
20 - 30 do wszystkich odporności
75% szansa na znalezie magicznych przedmiotów
+10 do ożywienie [dla wszystkich]
+10 do zamarznięta kula [dla wszystkich]
+5 do umiejętności [losowo]
20% więcej złota od potworów
trafienie oślepia cel
100% szansa na to że wróg ucieknie po ciosie

według mnie za dobre na ten mod ~~
_________________
KoDT Rządzi
KoDT radzi
KoDT nigdy cię nie zdradzi

 
 
     
ds
[Usunięty]

Wysłany: 2005-10-09, 19:16   

moze i zadobre ale ja tu kombinuje żeby był nowy qest ;] a to ma byc nagroda ;]
 
     
Akt 
Master klanu KoDT


Wiek: 37
Dołączył: 11 Kwi 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-10-09, 19:17   

~~ nie o to chodzi ~~ jak byś coś takiego miał to byś spokojnie w 2 minuty przeszedł całe the Defile
_________________
KoDT Rządzi
KoDT radzi
KoDT nigdy cię nie zdradzi

 
 
     
ds
[Usunięty]

Wysłany: 2005-10-09, 19:21   

czyja wiem to ietaki dobry talik widziało się lepsze 8)
 
     
Akt 
Master klanu KoDT


Wiek: 37
Dołączył: 11 Kwi 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-10-09, 19:34   

boshe ~~ moze nie jest dobry ale jest ZA DOBRY a to różnica nie?
_________________
KoDT Rządzi
KoDT radzi
KoDT nigdy cię nie zdradzi

 
 
     
Falcon 
Tłum(ok)acz


Wiek: 28
Dołączył: 06 Paź 2005
Skąd: Otchłanie Piekielne
Wysłany: 2005-10-09, 20:15   

Wojownik północy

Klasowe przedmioty: Topory

Statystyki początkowe:
Siła:25
Zręczność:20
Żywotność:20
Energia:15
Życie:40
Mana:30
Wytrzymałość:115


Co poziom:
+2 życie
+1 mana
+2 wytrzymałość

+1 do żywotności=+3 do życia
+1 do żywotności=+2 do wytrzymałości
+1 do energii= +1 do mana

Regeneracja napojami:

Napoje Leczące
Mniejsza Mikstura Leczenia
60
Lekka Mikstura Leczenia
120
Mikstura Leczenia
200
Większa Mikstura Leczenia
360
Super Mikstura Leczenia
640

Napoje Many
Mniejsza Mikstura Many
20
Lekka Mikstura Many
40
Mikstura Many
80
Większa Mikstura Many
150
Super Mikstura Many
250


Umiejętności:



Lód

1.Lodowy pocisk Zadaje obrż. od mrozu(wym. lev. 1)
2.Zamrożenie Działa jak lodowe inferno, tylko że w 4 kierunkach(wym. lev. 6)
3.Wybuch lodu Lodowy wybuch zwłok (wym. lev. 6)
4.Zlodowacenie Zamraża wilku wrogów wokoło(wym. lev. 6)
5.Mróz Zaklina broń lodem (wym. lev. 9)
6.Zbroja mrozu Zaklina zbroję, aby zwiększała odporność na zimno i zadawała obrż. od zimna podczas otrzymywania obrż.(wym. lev. 9)
7.Lodowy ślad Działa jak pożoga, tylko że ma lód zamiast ognia(wym. lev. 9)
8.Lodowa kula Działa jak meteor, tylko że ma lód zamiast ognia(wym. lev. 12)
9.Lodowa ?(hydra)? Działa jak hydra, tylko że ma lód zamiast ognia(wym. lev. 12)
10.Wewnętrzny lód Um. bierna zwiększa skut. zaklęć lodu.(wym. lev. 12)



Um. Bojowe

1.Mistrzostwo we władaniu toporami(wym. lev. 1)
2.Szał bojowy Zwiększa obrż. fizyczne(wym. lev. 3)
3.Szarża Szarżuje na wroga zadając zwiększone obrż.(wym. lev. 3)
4.Wezwanie północy Zadaje dod. obrż. od zimna(wym. lev. 3)
5.Zamach Dłużej trwający cios zadający większe obrż. (wym. lev. 6)
6.Cios krytyczny Kilkanaście procent szans na zwiększone obrż.(wym. lev. 6)
7.Blok Odbija część obrż.(wym. lev. 6)
8.Natarcie Zwiększa skut. ataku i obrż(wym. lev. 9)
9.Garda Um. bierna zwiększa obronę(wym. lev. 9)
10.Zmysł wojownika Znacznie zwiększa obrż. fiz. i skut. ataku + dod. obrż. od zimna



Przemiany

1.Krew północy Zamieniasz się w Lodowe monstrum(wym. lev. 3)
2.Brutalna siła Zamieniasz się w Yeti(wym. lev. 3)
3.Lodowy pakt Um. bierna zwiększa czas pozostawania pod postaciami Lodowego monstrum i Yeti(wym. lev. 6)
4.Ogłuszający cios (Pod potacią Yeti) trafienie ogłusza wroga.(wym. lev. 6)
5.Lodowy podmuch (Pod postacią Monstrum) (wym. lev. 6)
6.Zew północy Um. bierna zwiększa obrż. pod postaciami Lodowego monstrum i Yeti(wym. lev. 9)
7.Paralizujący cios (Pod potacią Yeti) trafienie paraliżuje wroga(wym. lev. 9)
8.Lodowy cios (Pod postacią Monstrum) trafienie dodaje obrż. od zimna(wym. lev. 9)
9.Tratujący cios (Pod potacią Yeti) trafienie ogłusza i paraliżuje wroga(wym. lev. 12)
10.Lodowa potęga (Pod postacią Monstrum) trafienie rzuca lodowe czary na wroga(jak Cios feniksa)(wym. lev. 12)

Teraz będę tworzył (mam nadzieję, że z pomocą Akta :wink: ) zestawy dla moich bohaterów.
 
 
     
Akt 
Master klanu KoDT


Wiek: 37
Dołączył: 11 Kwi 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-10-09, 20:20   

Oo ten gościu jest ciekawy... jak czarka połączona z drutem :)

[ Dodano: 2005-10-09, 20:22 ]
hmmm a więc:P niedługo zrobie spis :
po jednym unikacie dla kazdej nowej klasy
po jednym zestawie dla kazdej nowej klasy
_________________
KoDT Rządzi
KoDT radzi
KoDT nigdy cię nie zdradzi

 
 
     
Falcon 
Tłum(ok)acz


Wiek: 28
Dołączył: 06 Paź 2005
Skąd: Otchłanie Piekielne
Wysłany: 2005-10-09, 20:23   

Wydaje mi się, że nasza współpraca będzie bardzo udana :wink:
_________________

 
 
     
Akt 
Master klanu KoDT


Wiek: 37
Dołączył: 11 Kwi 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-10-09, 20:25   

[Add] mimo iż mam harówe postaram się pomóc Ad510 z nowymi postaciami / itemami
już za 10-20 minut zrobie spis nowych itemów
_________________
KoDT Rządzi
KoDT radzi
KoDT nigdy cię nie zdradzi

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum należy do serwisu Imperium Diablo