diablo 3

Blizzard o znikających zwłokach

Dodał: Jedrush, 16.07.2008 21:02, Kategoria: Diablo 3

Bashiok - Community Manager Blizzarda, wypowiedział się na oficjalnym forum Battle.net o znikających zwłokach przeciwników w Diablo 3.

Bashiok: "Głównym powodem, dla którego ciała zabitych przeciwników nie będą pozostawać w grze, jest ich wielka ilość jaka teoretycznie może znaleźć się na ekranie w jednym momencie i to, że każdy z tych trupów jest całkowicie podatny prawom fizyki (silnik havok), co pozwala na rozwalanie i rzucanie nimi po całym świecie przy użyciu umiejętności postaci.

To jeden z wyborów jakich trzeba dokonać gdy stosuje się nową technologię - możesz otrzymać naprawdę niesamowite efekty, ale ma to swoje koszta. W świecie 2d, bitmapa przedstawiająca martwego potwora nie kosztuje nas zbyt wiele (niewielkie wymagania sprzętowe), nie więcej niż bitmapa animująca potwora żyjącego. W świecie 3d, gdzie po śmierci potwora, jego ciało wymaga nieustannych obliczeń związanych z fizyką, gdy truchło wylatuje w powietrze, upada czy odbija się od przedmiotów, wymaga to odpowiednio więcej mocy obliczeniowej.

Oczywiście z rozczuleniem wspominamy te sytuacje, w których zaraz po zmieceniu z powierzchni ziemi obozu upadłych, zbierasz łup, który powypadał, podziwiając dzieło zniszczenia, którego jesteś twórcą. Jest to jedna z tych cech gry, którą jeśli bylibyśmy w stanie w sposób realistyczny choć w części zachować, bez opłacenia tego utratą pewnych cech, na których nam zależy, albo ogromnymi wymaganiami sprzętowymi - z pewnością byśmy chcieli zachować, ale nic nie możemy obiecać."


Użytkownik forum: "Co w takim razie z umiejętnościami takimi jak wybuch zwłok, przyzwanie szkieleta czy wydobywanie przedmiotów i mikstur z ciał, jeśli oczywiście będą w Diablo 3?"

Bashiok: "Na razie nie ogłosiliśmy żadnych umiejętności poza tymi ogłoszonymi na stronie Diablo 3, więc dyskusja o tym co jest albo czego nie ma w grze z pewnością stanowiłaby jakąś zapowiedź, a na to nie jestem przygotowany"

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Mendel

Dodał: Mendel, 20.07.2008 00:05

Blizz nie da dużych wymagań, chca jak najwiecej zarobić na tym, a wieksze wymagania to mniej sprzedanych kopii gry. Nie wszyscy mają kompy rakiety i Zamieć o tym doskonale wie. Mistrzowie marketingu i reklamy

V

Dodał: V, 19.07.2008 14:45

ustawienia w opcjach o których pisał Maziu są nierealne...
każdy by widział swoją inną grę.. w tym samym czasie Oo

__________________
What if I say I'm not like the others? /// BLIZZARD Fanatic * Team

easy_rider

Dodał: easy_rider, 18.07.2008 13:32

Blizz wprowadzi albo takie same wymagania dla D3 jak dla SC2 albo bardzo zbliżone.
Nie będą tak bardzo różnicować ze względu na to, że większośc z fanów Blizzarda grała we wszystkie ich produkcje, a przy rozstrzelonych wymaganiach automatycznie ograniczyli by dostępnośc do nowych gier.
IMO

Yoss

Dodał: Yoss, 18.07.2008 01:43

Ustawienia tego typu nie przejdą. Byłaby to zbyt da w silnik gry. Jak dla mnie Blizz po prostu stara się trzymać dotychczasowej filozofii, wszystkie jego gry mają niewygórowane wymagania sprzętowe.

Co do problemu z ożywianiem czy wybuchem zwcoś wymyśli. Co jak co, ale na Zamieci można polegać.

Mendel

Dodał: Mendel, 17.07.2008 19:31

Danie w tego w opcjach jest awykonalne, na multi przynajmniej. Mogli by zrobić, że zwłoki znikały by po jakimś czasie, to i można by było z nich coś wyczarować lol

Szaku

Dodał: Szaku, 17.07.2008 16:42

Mogli by dać w opcjach w sumie ;p.

bezduszny

Dodał: bezduszny, 17.07.2008 15:25

Jestem za. Wole mniejsze wymagania sprzętowe ,a przecież i tak witch doctor ożywia pieski spod ziemi. Mam nadzieje że nie bedą jakieś bardzo duże wymagania bo będe musiał nowego kompa złożyć. rotfl

__________________
Litości jest zbrodnią

Rasta

Dodał: Rasta, 17.07.2008 13:42

piotrekp to jest właśnie jedna z umiejętności witch doctora... Przywołuje pieski prosto z ziemi... A w końcu to witch doctor ma w sobie dużą część nekromanty...

Haxite

Dodał: Haxite, 17.07.2008 12:32

imo Maziu przedstawił bardzo fajny pomysł z ustawieniami pwnt teraz tylko żeby "blizzard" go zauważył i ende^^

DarkBolo wyobraź sobie takie coś.. zniszczył się Tobie miecz, nie masz czym walczyć, a gołą ręką trochę trudno, więc podbiegasz i bierzesz kawałek ciała bijąc nim xD - gdy to pisałem wyobraziłem sobie taką sytuacje z barbarzyńcą w roli głównej xD

piotrekp

Dodał: piotrekp, 17.07.2008 11:14

Wskrzeszanie zwłok da się jakoś przerobić. Po prostu nie będzie się wskrzeszać ze zwłok, tylko po prostu "z ziemi". Może to i pewne "pójście na łatwizne" ale jakieś rozwiązanie problemu jest.

nightwolf19

Dodał: nightwolf19, 17.07.2008 10:42

IMO zwłoki mogą znikać, co to za problem i tak jak zabijesz potworka to wciskasz alt, patrzysz jaki drop i idziesz dalej, a nie przyglądasz się jego zwłokom, jeśli to obniży wymagania sprzętowe to jestem za znikaniem trupów, z drugiej strony szkoda, że nie będzie wtedy wybuchu zwłok czy wskrzeszania szkieletów czy innych stworów, niestety witch doctor nie zastąpi dla mnie necro.

DarkBolo

Dodał: DarkBolo, 17.07.2008 09:41

na co mi zwloki, ktorymi moge miotac po scianach. Co to za zabawa ? rotfl ... Wiadomo, ze jest to extra zabawa, ale tak jak kolega wczesniej preferuje mniejsze wymagania sprzetowe.

__________________
Były Redaktor Imperium Diablo

Agares

Dodał: Agares, 17.07.2008 09:38

ale z ustawieniami dobry pomysł jest. ilość zwłok ilość zwłok podlegających fizyce. do wyboru do kolorupwnt i tak jakiś tydzień przed premiera sc2 albo d3 zależy co pierwsze wyjdzie kupuje nowego kompapwnt

Bozar

Dodał: Bozar, 17.07.2008 09:08

Wybieram mniejsze wymagania sprzętowe. Tw zwłoki nie są takie ważne.

Maziu

Dodał: Maziu, 16.07.2008 22:43

Cóż, przecież to żaden dylemat. Jest taka magiczna opcja w grach na PC jak "Ustawienia" i tam by można spokojnie ustawić jak wiele i jak długo trupy będą się walały. Można by też dać możliwość wyłączenia fizyki u zwłok. Z mojej strony byłoby to mile widziane, bowiem mógłbym dać wszystko na "max" wink

__________________
Rise up And don't fall down again

Pablo600

Dodał: Pablo600, 16.07.2008 22:08

Ale nie rozumiesz gdy np. zadawane będą ciosy które np. będą rozwalać albo będą wywoływać trzęsienie Ziemii to głupio gdyby zwłoki leżały w jednym miejscu bez ruszania się.

Agares

Dodał: Agares, 16.07.2008 21:57

jak dla mnie mogli by zrobić tak ze po zabiciu potworka już się go ruszyć nie da. żeby zwolnic sprzęt z obliczeń tej fizyki a żeby trupy zostawały. dla klimatu gry na pewno lepsze będzie takie rozwiązanie

INSEKT

Dodał: INSEKT, 16.07.2008 21:48

W sumie racja. Szkoda, że nie będzie góry zwłok pod nogami, ale musimy wybrać: albo, rezygnując z kilku udogodnień, gramy wszyscy, w tym najwięksi fani serii Diablo, albo tylko posiadacze najlepszego, najnowszego sprzętu, który da radę tym wszystkim animacjom.
Znając Blizzarda i ich nieolewkowy stosunek do swoich graczy raczej postawi na to pierwsze.




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.