diablo 3

Diablo 3 - Aktualizacja 1.0.7 na PTR

Dodał: Szeranf, 18.01.2013 09:00, Kategoria: Diablo 3

Jakiś czas temu ruszyły serwery testowe nowej łatki do Diablo 3 oznaczonej numerkiem 1.0.7. W rozwinięciu newsa jak zwykle wszystkie potrzebne informacje na ten temat.

Jak wziąć udział w testach na PST:

Aby wziąć udział w publicznych testach, wymagana jest licencja Diablo III przypisana do konta Battle.net o nieposzlakowanej opinii (innymi słowy, nie może być ono zablokowane lub zbanowane). Choć klient PST dla wersji 1.0.7 jest dostępny jedynie w czterech językach – angielskim, francuskim, niemieckim i koreańskim, to w testach mogą brać udział gracze z wszystkich regionów.

Krok 1: Stwórz konto PST. W tym celu, zaloguj się do strony zarządzania kontem Battle.net, wybierz licencję Diablo III, a następnie kliknij „Stwórz konto PST”.

Krok 2: Pobierz klienta PST ze strony zarządzania licencją gry Diablo III lub z działu „Pobierz klienty gier” w zakładce „Gry i kody” na stronie zarządzania kontem

Krok 3: Aby rozpocząć grę na PST, wystarczy uruchomić klienta PST i normalnie się zalogować. Połączenie z publicznym serwerem testowym nastąpi automatycznie.

Jeśli zainstalowałeś już klienta PST, powinieneś być w stanie zaktualizować go do najnowszej wersji. Aktualizacja klienta PST nie powinna wpłynąć na zwykłego klienta gry.


Kopiowanie postaci:

Po uruchomieniu publicznych testów zostanie udostępniona opcja kopiowania istniejących postaci z aktualnej wersji gry Diablo III na konto PST. Warto podkreślić, że za każdym razem na konto PST można skopiować postaci tylko z jednego regionu. W przypadku skopiowania postaci z konta w innym regionie gry, postaci znajdujące się wcześniej na koncie PST zostaną utracone.

Krok 1: Zaloguj się do klienta PST i stwórz nową postać. Po utworzeniu nowej postaci wróć do głównego ekranu postaci.

Krok 2: Kliknij przycisk „PTR Copy” (przycisk kopiowania na PST) umieszczony w prawym górnym rogu ekranu. (Przycisk „PTR Copy” nie pojawi się w grze, dopóki nie stworzysz nowej postaci na 1 poziomie).

Krok 3: Wybierz swój region.

Krok 4: Kliknij „Copy”. Spowoduje to skopiowanie wszystkich postaci z twojego konta w wybranym regionie.

Krok 5: Zostaniesz odłączony od klienta PST.

Krok 6: Zaloguj się z powrotem. Twoje skopiowane postaci będą dostępne do gry.

Pamiętaj, że możesz kopiować postaci na swoje konto PST tylko raz na 72 godziny. Próba skopiowania postaci wcześniej spowoduje wystąpienie błędu 395000.




Aktualizacja 1.0.7 PST - v.1.0.7.14161

Poniższe informacje będą aktualizowane w czasie trwania testów. Pamiętajcie, że niektóre zmiany mogą nie być dostępne w grze aż do czasu udostępnienia nowej wersji PST.

Spis treści


Zawartość aktualizacji


Nowa funkcja: Pojedynki

Oto coś dla bohaterów, którzy chcą sprawdzić się w walce z innymi nefalemami. Gracze będą mogli od teraz uczestniczyć w pojedynkach, które odbywać się będą na specjalnie zaprojektowanym do tego celu obszarze. Można się tam dostać rozmawiając ze Zwadźcą Karczychem, który przebywa w karczmie w Nowym Tristram. W pojedynkach może brać udział od 2 do 4 graczy, w trybie każdy na każdego.

Aby dowiedzieć się więcej o pojedynkach, kliknij tutaj!

Ogólne


  • Poziomy Męstwa Nefalemów będą się teraz utrzymywać podczas przechodzenia między aktami.
  • U wszystkich postaci zwiększono bazowy promień podnoszenia złota z 1,5 metra do 3 metrów.
  • Odliczanie do wskrzeszenia nie będzie się już wydłużać, jeśli gracz zginie kilka razy pod rząd.
  • Gracze nie powinni już widzieć animacji drgawek (powodującej chwilową utratę kontroli nad postacią), jeśli zostaną trafieni jednocześnie przez kilka potworów.
  • Zwiększono premię do doświadczenia za zabijanie potworów na infernalnym poziomie trudności z siłą potworów 1-10:
    • SP 1: 25% (poprzednio 10%)
    • SP 2: 50% (poprzednio 20%)
    • SP 3: 80% (poprzednio 30%)
    • SP 4: 120% (poprzednio 45%)
    • SP 5: 165% (poprzednio 60%)
    • SP 6: 215% (poprzednio 75%)
    • SP 7: 275% (poprzednio 95%)
    • SP 8: 340% (poprzednio 115%)
    • SP 9: 420% (poprzednio 135%)
    • SP 10: 510% (poprzednio 160%)
  • Podczas wznawiania gry, gracze zostaną teraz umieszczeni w mieście, zamiast ostatniego znanego punktu kontrolnego (dostępny będzie portal, który przeniesie graczy do ostatniego takiego punktu).


Dom aukcyjny

  • Interfejs użytkownika
    • W anulowanych aukcjach za pośrednictwem PayPala, wyświetlany będzie teraz błąd IU.
  • Poprawki błędów
    • Grafika zakładek skrytki będzie teraz prawidłowo aktualizowana podczas przeglądania domu aukcyjnego.


Battle.net

  • Ogólne
    • System siły potworów jest teraz dostępny w grach publicznych.
      • Gracze mogą teraz wybrać poziom siły potworów z rozwijanej listy podczas dołączania do gier publicznych, pod warunkiem, że w menu opcji mają zaznaczoną pozycję „Pozwól na zmianę siły potworów”.
    • Do menu raportowania dostępnego pod prawym przyciskiem dodano opcję „Zgłoś botowanie”.
    • Interfejs Battle.net wyświetla teraz informację o liczbie graczy w sieci.


Bossowie

  • Ogólne
    • Izual został włączony do listy bossów dających dodatkową nagrodę przy 5 poziomie Męstwa Nefalemów. Zwiększono także bazową nagrodę za jego pokonanie.


Klasy

  • Barbarzyńca
  • Łowca demonów
    • Poprawki błędów
      • Afiks potworów „odbicie obrażeń” będzie teraz powodował prawidłowe odbicie obrażeń zadanych przez Strzał bolasem.
  • Mnich
    • Umiejętności aktywne
      • Uderzenie cyklonu
        • Obrażenia od broni zostały zwiększone ze 100% do 313%.
      • Śmiałe uderzenie
        • Obrażenia od broni zostały zwiększone ze 160% do 303%.
      • Eksplodująca dłoń
        • Obrażenia od wybuchu zostały zwiększone z 30% do 50% maksymalnej żywotności celu.
      • Wewnętrzne sanktuarium
        • Promień działania został zwiększony z 8 do 11 metrów.
        • Runa: Zakazany pałac
          • Premia do obrażeń została zwiększona z 10% do 15%.
        • Runa: Uświęcona ziemia
          • Obecnie zmniejsza szybkość ruchu przeciwnika o 80% (poprzednio 60%).
      • Kopnięcie z półobrotu
        • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 235% do 470%.
      • Mistyczny sojusznik
        • Wprowadzono maksymalną liczbę obrażeń, jakie mistyczny sojusznik może otrzymać w pojedynczym ataku.
          • Wartość ta zmienia się wraz z poziomem gracza i jest zmniejszana przez pancerz i odporności gracza.
        • Runa: Wiekuisty sojusznik
          • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 40% do 60%.
          • Wiekuisty sojusznik ma teraz 100% szans na odrodzenie po 3 sekundach (poprzednio 50% szans po 5 sekundach).
        • Runa: Ognisty sojusznik
          • Czas odnowienia specjalnego ataku ognistego sojusznika został skrócony z 8 do 4 sekund.
        • Runa: Wodny sojusznik
          • Specjalny atak wodnego sojusznika będzie teraz zmniejszać szybkość ruchu przeciwnika o 60% (poprzednio 30%).
          • Czas odnowienia specjalnego ataku wodnego sojusznika został skrócony z 8 do 4 sekund.
      • Powalający podmuch
        • Bazowe obrażenia od broni zostały zwiększone z 15% do 20% za każde wzmocnienie wiru.
        • Runa: Burza ostrzy
          • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 20% do 26% za każde wzmocnienie wiru.
        • Runa: Cyklon
          • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 20% do 26% za każde wzmocnienie wiru.
      • Porywista szarża
        • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 85% do 155%
      • Fala światła
        • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 390% do 829%.
    • Umiejętności pasywne
    • Poprawki błędów
      • Poprawiono błąd, który sprawiał, że zdolność Powalający podmuch nie aktualizowała prawidłowo obrażeń i atrybutów od gracza.
  • Szaman
    • Umiejętności aktywne
      • Duchowa nawałnica
        • Runa: Studnia dusz
          • Dodatkowe pociski wystrzeliwane przez tę runę mogą teraz trafić główny cel.
  • Czarownik
    • Umiejętności aktywne
      • Tajemna kula
        • Obrażenia od broni zostały zwiększone ze 175% do 200%.
        • Runa: Unicestwienie
          • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 228% do 260%.
      • Zamieć
        • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 210% do 510% przez 6 sekund.
        • Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,01 do 0,0125.
        • Runa: Przenikliwy chłód
          • Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,01 do 0,0125.
        • Runa: Zamrożenie
          • Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,01 do 0,0125.
        • Runa: Sroga zima
          • Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,005 do 0,0125.
        • Runa: Zaśnieżenie
          • Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,01 do 0,0125.
        • Runa: Nieustępliwa burza
          • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 280% do 680%.
      • Porażający impuls
        • Obrażenia od broni zostały zwiększone ze 105% do 150%.
        • Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,667 do 0,8.
        • Runa: Ogniste wiązki
          • Obrażenia od broni zostały zwiększone ze 152% do 195%.
          • Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,667 do 0,8.
        • Runa: Eksplodujące wiązki
          • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 70% do 105%
          • Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,5 do 0,8.
        • Runa: Błyskawiczne zespolenie
          • Współczynnik aktywacji został zwiększony z 0,667 do 0,8.
        • Runa: Żywa błyskawica
          • Obrażenia od broni zostały zwiększone z 37% do 52%.
    • Umiejętności pasywne
      • Masa krytyczna
        • Masa krytyczna wpływa teraz na czas odnowienia Archonta: Teleportacji oraz Archonta: Spowolnienia czasu w postaci archonta.
      • Zakrzywienie czasu
        • Obecnie zmniejsza szybkość ruchu przeciwnika o 60% na 3 sekundy (poprzednio 30% i 2 sekundy).
      • Niestabilna anomalia
        • Obecnie aktywuje się po otrzymaniu zabójczych obrażeń (poprzednio do aktywacji dochodziło, jeśli gracz miał mniej niż 30% życia).
        • Śmierć spowoduje teraz wyzerowanie czasu odnowienia.
    • Poprawki błędów
      • Trafienia krytyczne ze zdolności Zamiećbędą miały teraz proceduralną szansę na generowanie mocy tajemnej.


Rzemiosło

  • Ogólne
    • Do gry wprowadzono nowy składnik rzemieślniczy, czyli demoniczną esencję.
      • Składnik ten jest przypisywany do konta i można go zdobyć po zabiciu elitarnych potworów na infernalnym poziomie trudności.
      • Do zdobycia demonicznej esencji nie będzie konieczne posiadanie Męstwa Nefalemów.
      • Każdy poziom siły potworów zwiększy szansę na upuszczenie demonicznej esencji przez elitarnych przeciwników, zgodnie z poniższymi wartościami:
        • SP 0: 20,0000%
        • SP 1: 23,0000%
        • SP 2: 26,4500%
        • SP 3: 30,4175%
        • SP 4: 34,9801%
        • SP 5: 40,2271%
        • SP 6: 46,2612%
        • SP 7: 53,2004%
        • SP 8: 61,1805%
        • SP 9: 70,3575%
        • SP 10: 80,9112%
    • Dodatkowo zwiększono częstotliwość wypadania schematów dla kowala i złotnika o 400%.
  • Kowal
    • Dodano cztery rzadkie receptury dla kowala: Archonckie Naramienniki, Archonckie Rękawice, Archoncki Pancerz (napierśnik), Brzytwokolce (karwasze).
      • Każdy taki wykonany przez kowala przedmiot będzie mieć następujące właściwości:
        • Poziom 63
        • 6 afiksów
        • Przypisany do konta
        • Podobnie do Pierścienia Piekielnego Ognia, posiadać będzie cztery warianty, z których każdy zapewni stałą premię do podstawowego atrybutu, w największym zakresie dostępnym w grze.
      • Do wykonania takiego przedmiotu konieczna będzie 1 demoniczna esencja (koszt pozostałych składników będzie różny w zależności od receptury).
  • Złotnik
    • Dodano nową recepturę dla złotnika, pozwalającą wykonać specjalny amulet
      • Amulet ten będzie mieć następujące właściwości:
        • Poziom 63
        • 6 afiksów
        • Przypisany do konta
        • Podobnie do Pierścienia Piekielnego Ognia, posiadać będzie cztery warianty, z których każdy zapewni stałą premię do podstawowego atrybutu, w największym zakresie dostępnym w grze.
      • Do wykonania przedmiotu konieczna będzie 1 demoniczna esencja, a także:
        • 100 000 sztuk złota,
        • 1 idealny klejnot (inny w zależności od tego, jaki główny atrybut wybierzesz),
        • 1 ognista siarka.
    • Do gry dodano nową klasę klejnotów przypisanych do konta: klejnoty markizowe
      • Statystyki klejnotów markizowych wyglądają następująco:
        • Markizowy szmaragd
          • Broń: Obrażenia od trafień krytycznych zwiększone o 110%
          • Hełm: +33% dodatkowego złota od potworów
          • Pancerz: +62 do zręczności
        • Markizowy topaz
          • Broń: Atakujący wręcz otrzymują 2200 pkt. obrażeń z każdym uderzeniem
          • Hełm: 33% do znajdowania magicznych przedmiotów
          • Pancerz: +62 do inteligencji
        • Markizowy ametyst
          • Broń: Każde trafienie przywraca 700 punktów życia
          • Hełm: +19% do życia
          • Pancerz: +62 do żywotności
        • Markizowy rubin
          • Broń: +150 do minimalnych i +150 do maksymalnych obrażeń
          • Hełm: Zwiększa przyrost doświadczenia o 33%
          • Pancerz: +62 do siły
      • Klejnoty te można stworzyć jedynie u złotnika i wymagają następujących składników:
        • 3 promieniste gwiaździste klejnoty
        • 20 milionów sztuk złota
        • 1 demoniczna esencja
      • Wyciągnięcie markizowego klejnotu z gniazda kosztować będzie 5 milionów sztuk złota.
      • Schematy markizowych klejnotów wypadają losowo ze wszystkich potworów na 63 poziomie.
        • Uwaga: Schematy nie są przypisane do konta.


Przedmioty

  • Ogólne
    • Do wszystkich rzadkich receptur podanych powyżej dodano odpowiednie schematy dla złotnika i kowala.
      • Schematy te (za wyjątkiem napierśnika) wypadną losowo w świecie gry, choć przy pięciokrotnej kumulacji Męstwa Nefalemów istnieje 50% szans na ich zdobycie po pokonaniu następujących bossów:
        • Król Szkieletów
        • Pajęcza królowa
        • Mahda
        • Zoltun Kull
        • Ghom
        • Cydea
        • Rakanoth
        • Izual
      • Instrukcję wykonania Archonckiego Pancerza można kupić u handlarki Squirt za 1,5 miliona sztuk złota.
      • Prosimy zauważyć, że żadne z tych schematów nie są przypisane do konta.
    • Trzymanie wciśniętego klawisza Shift podczas kupowania mikstur pozwoli kupić 5 butelek na raz.
    • Na infernalnym poziomie trudności nie mogą już wypadać przedmioty dla towarzyszy mające poziom poniżej 60.
    • Złota Skóra może teraz działać na pojedynczy cel ograniczoną ilość razy.
  • Handlarze
    • Squirt nie sprzedaje już barwników, ale (jak wspomniano powyżej), można u niej kupić schemat Archonckiego Pancerza za 1,5 miliona sztuk złota.
  • Poprawki błędów
    • Złota Skóra nie będzie już działać na potwory, które nie pozostawiają łupów.
    • Schematy pasterskich kosturów można teraz upuścić na ziemię lub sprzedać u handlarzy za 0 sztuk złota.
    • Wszystkie pasterskie kostury można teraz sprzedać u handlarzy za 0 sztuk złota.


Potwory

  • Ogólne
    • Afiks potworów „odbicie obrażeń” został przeprojektowany:
      • Będzie teraz zapewniać krótkotrwałe wzmocnienie potworom i gdy wzmocnienie to będzie aktywne, odbije na gracza jedynie część obrażeń.
      • Efekt wizualny wskaże, czy wzmocnienie właśnie działa.
    • Obrażenia zadane przez zwierzaki potworom z „odbiciem obrażeń” nie będą już przekierowywane na gracza.
    • Obrażenia od zdolności „stapianie” zostały zmniejszone o 40%.
    • Obrażenia od zdolności „zaraza” zostały zwiększone o 120%.
    • Opętańcy upadłych powinni teraz eksplodować w bardziej „jednolity” sposób.
    • Berserkerzy Trójcy przed Alkarnus nie powinni już uderzać szybciej po wykonaniu kilku ataków.
    • Klucznicy:
      • Klucznik z aktu II (Sokahr) powinien od teraz korzystać ze zdolności „moździerz” tylko na infernalnym poziomie trudności.
      • Klucznik z aktu III (Xah’Rith) powinien od teraz korzystać ze zdolności „deszcz zwłok” tylko na infernalnym poziomie trudności.
      • Klucznik z aktu IV (Nekarat) powinien od teraz korzystać ze zdolności „trzęsienie ziemi” oraz „szarża” tylko na infernalnym poziomie trudności.
  • Poprawki błędów
    • W Zapomnianych Ruinach pojawiać się będą rzadcy mieszkańcy piasków.
    • Na Posterunku Crydera pojawiać się będą czempioni rojów zarazy.
    • W Burzowych Salach pojawiać się będzie czempion kundli upadłych.


Interfejs użytkownika

  • Ogólne
    • Przedmioty legendarne mają teraz nową ikonę na mini-mapie.
      • Ikona powinna teraz prawidłowo pozostawać na mapie i będzie widoczna tak długo, jak długo gracz znajdować się będzie w tej samej strefie co przedmiot.
      • Uwaga: Ikona będzie widoczna tylko wtedy, gdy legendarny przedmiot zostanie upuszczony przez potwora, a nie gracza.
  • Poprawki błędów
    • Poprawiono błąd, który powodował resetowanie opcji włączenia siły potworów.
    • Poprawiono błąd powodujący problemy z szybkością przewijania tekstu.
    • Handlarze będą teraz prawidłowo wyświetlać zakładkę pancerzy, kiedy będziesz grać na Inferno z siłą potworów powyżej 0.


Poprawki błędów

  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że nowe postacie hardkorowe nie były oznaczane jako takie na ekranie startowym.
  • Poprawiono błąd, który mógł występować podczas zamykania klienta World of Warcraft, z działającym w tle klientem Diablo III.


Czekamy na Wasze komentarze. .

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
zbayno

Dodał: zbayno, 20.01.2013 14:19

Robson, mi ten błąd minął sam z siebie.

__________________
Nie widać, nie słychać.

RobsonJP

Dodał: RobsonJP, 19.01.2013 22:33

Ja nie moge sie zalogowac na ten serwer testowy. Caly czas wyskakuje mi error 12 i jakas informacja ze nie mam licencji. Sciagalem instalke juznwnkilku jezykach i nadal to samo. Mieliscie moze taki problem?? Macie na to jakis patent??

__________________
Robson

zbayno

Dodał: zbayno, 19.01.2013 00:33

Nakago, dobrze ubranego barba z 75k hp i 800@ nie da się ściągnąć nawet na kilka hitów smile Trzeba pogłówkować. Generalnie odniosłem wrażenie, że wizz znacznie odstaje od monka/barba, z szamanami jest różnie, zależy od buildu, a z dh jest raczej porównywalny.

__________________
Nie widać, nie słychać.

Zathroth

Dodał: Zathroth, 18.01.2013 22:22

Gdzies na us.forum jakis niebieski pisal, ze to pvp ma byc takie niewyrownane. Dopasowywac rzeczy beda dopiero przy wydaniu tego"wlasciwego" pvp.

__________________
Baptised in fire

Nakago

Dodał: Nakago, 18.01.2013 17:23

PvP w obecnej postaci to "nieoszlifowany diament" delikatnie to ujmując pwnt "Fun" szybko się kończy, bo co to za frajda zabijać innych graczy / samemu ginąć po 1 hit'cie? Może jestem zbyt wymagający, ale mnie to jakoś specjalnie nie satysfakcjonuje bigsmile No, ale po to jest właśnie PTR (przynajmniej w teorii) by zbierać nasze uwagi i sugestie i zmieniać to co złe (jeśli Blizz zechce oczywiście). Myślę, że niedługo będzie kolejna "łatka" wprowadzająca coś w rodzaju "balansu dmg lub HP", tak żeby każdy miał "równe" szanse i by zabawa trawała dłużej. No, a przynajmniej pomarzyć mi wolno bigsmile galsses

__________________
We all make choices but in the end our choices make us...

zbayno

Dodał: zbayno, 18.01.2013 09:53

Czas poprowadzić nowy dział pvp smile Pierwsze wrażenia całkiem przyjemne, ale wizzem 1100@,55k hp, 6k armor i 80k dps byłem łojony przez barbów i monków jak małe dziecko bigsmile Inna rzecz, że na PTR grają głównie postacie z miliardowym gearem, a ja takiego nie mam bigsmile

__________________
Nie widać, nie słychać.




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.