diablo 3

Diablo 3 - Bashiok o trybie Inferno

Dodał: Wanderer, 18.08.2011 19:25, Kategoria: Diablo 3

Dzisiaj pragniemy przedstawić zbiór informacji nt. nowego poziomu trudności w Diablo 3 oraz końcowej fazy gry przedstawione przez Bashioka - Community Manager Blizzarda. Zapraszamy do rozwinięcia newsa.

Cytat:
Chcemy, aby znajdowanie lepszego łupu w końcowej fazie gry (tzw. end game) było bardziej przyjemne, pragniemy także zająć się sprawą stylu gry "po najmniejszej linii oporu".

Zajmujemy się tym na kilka sposobów, o niektórych z nich jeszcze nie wspominamy.

W głównej mierze skoncentrowani jesteśmy na Inferno i na tworzeniu spójnego poziomu trudności przez cały akt. Jednolita trudność sprawia, że bez względu na to, gdzie chcesz iść, stawiasz czoła wyzwaniom i istnieje spora szansa na zdobycie dobrego łupu. Ma to na celu otworzenie gry tak, aby istniała większa wolność dla gracza, by dojść gdziekolwiek w grze i posiadać równą szansę na dobry łup.

Prawdopodobnie wciąż będzie istniała niewielka krzywa trudności w Inferno, gdyż wrogowie zwyczajnie stają się bardziej skomplikowani i posiadają lepsze umiejętności w późniejszym etapie gry, ale staramy się, by było to bez wyjątku tak proste, jak tylko możliwe. Prawdopodobnie będziemy musieli to ciągle dostrajać po wypuszczeniu gry.

Dodatkowo próbujemy zredukować nacisk na linię najmniejszego oporu poprzez tworzenie bardziej wyrównanej wartości pomiędzy typami potworów. Nie będziemy wdawać się w szczegóły dotyczące tego, z jakiego przeciwnika co wypada i w jakich ilościach, ale naszym celem jest to, aby eksplorowanie świata było tak korzystne jak dążenie do bossa, do którego najszybciej można się dostać i ciągłe powtarzanie tej czynności.

Naszym celem w zasadzie jest trzymanie graczy z daleka od wtórnych spotkań z bossami i wypuszczenie ich do świata gry. Będzie to trudne, gdyż gracze znajdą linię najmniejszego oporu i będą w taki sposób grać. Będziemy musieli nad tym panować i ciągle nad tym pracujemy. Prawdopodobnie będziemy chcieli mieć w posiadaniu parę dodatkowych funkcji, by wspierać te ideały, ale samo odpowiednie wyważenie Inferno jest naszym obecnym celem dla gry końcowej w momencie wypuszczenia gry.



Bashiok wypowiedział się także o tempie zdobywania poziomów:


Cytat:
Naszym zamierzeniem jest stworzenie w miarę płynnej krzywej zdobywania poziomów pomiędzy poziomami trudności. Gdy ukończycie Normalny, powinniście być w okolicach 30. poziomu i będziecie przygotowani do Koszmaru, po którego ukończeniu będziecie mieli 50. poziom, po czym będziecie gotowi na Piekło, a już po ukończeniu go będziecie znajdować się w okolicach poziomu 60. i przygotowani na Inferno.

Nie spodziewamy się, żeby ludzie przeszli grę na wszystkich poziomach trudności za jednym zamachem. Pociąga to za sobą powtórne rozegrania pewnych obszarów (gdyż wrogowie/bossowie odradzają się po opuszczeniu i rozpoczęciu nowej gry), co wprowadza nieco pracy na wyczucie co do ilości zdobywanego doświadczenia. Może być tak, że będziesz musiał posiedzieć nieco dłużej na poziomie Piekło, bo przeszedłeś grę w okolicach 58. poziomu, ale nie powinno to przeciągnięta sytuacja zdobywania doświadczenia tylko po to, by dojść dalej – jeśli zrobimy to we właściwy sposób.

Po raz kolejny osobiste nawyki grania będą miały wpływ na krzywe zdobywania poziomów,ale zrobimy co w naszej mocy, by było to łagodne.

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 22.08.2011 10:17

I tu się zgodzę z przedmówca - jak się znudzi to skasować i od nowa. Ja nie mam dużo czasu na grę i chętnie bym latał tą samą postacią na dłuższym odcinku czasowym. Jeżeli wyważą drop itemów oraz uniemożliwią dupowanie i "puszczanie botów" to będzie i tak ciekawie. No i bez Baal-run wydłuży się czas wbijania lv, pamiętajmy że gra ma być przyjemna dla wszystkich a n ie tylko dla tych co zamiast do pracy idą na battle net bo maja czas na expienie.

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

Yanuary

Dodał: Yanuary, 20.08.2011 10:31

Ulver, jak nie chcesz grać tyle tą samą postacią, to zrobisz sobie nową - proste. Ja mam nadzieję, że Blizzard dotrzyma słowa i nie będzie resetów postaci. Nie po to gram, żeby po roku, dwóch latach to stracić.

emmilius

Dodał: emmilius, 20.08.2011 10:21

Ulver, cossi - no właśnie WoWa miałem na myśli. Na prawdę idzie tyle czasu grać jedną postacią, wiem bo sam w WoW-a grałem prawie 3 lata. Mój staż w Diablo2 nie jest może powalający (4-5 lat ogólnie) ale z chęcią wracałem do starych postaci. Ulver, w zasadzie to nie ma o czym już gadać, można się przepychać na słówka - moje słowo vs Twoje, pozostaje mieć tylko nadzieję że w D3 każdy z nas znajdzie coś dla siebie.
A gra jak każda inna, z czasem zawsze się znudzi i trzeba od niej odpocząć.

__________________
www.emmilius.pl

cossi

Dodał: cossi, 20.08.2011 10:00

Ulver grałeś w wowa kiedyś? ja gram i uwierz można grac ta sama postacią 3 lata.. myślę ze blizzard tez tak zrobi by można spokojnie taki czas osiągnąć...

ah i oczywiście to tylko gra ;p

galssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

Ulver

Dodał: Ulver, 19.08.2011 22:55

Emmilus , w D2 ogarniętemu graczowi nawet bez taxi (oczywiście mówię głównie o warunkach na bn)wylewelowanie postaci to kwestia paru godzin intensywnej gry. Taka straszna trudność? I jakie znowu boty? Nie wiem, nie znam, nie używałem. Mówię tylko o swoich doświadczeniach.

2-3 lata grania tymi samymi postaciami? Jaja można znieść. Sam niedawno na naszym realmie miałem asse pvp full eq 95 lvl. No ale ile tak można? Więc skasowałem ją. No women no cry. verysad

To tylko gra - nie popadajmy w przesadę i nie utożsamiajmy się za bardzo z naszymi charami. smile2

__________________
Nie lubię cię.

zico77

Dodał: zico77, 19.08.2011 20:45

Chcesz grac na inferno to grasz,nie chcesz to nie grasz -_-Tutaj nie ma co wydziwiac.Czym wiecej trybów gry tym lepiej(no dobra pewnie jest jakas granica)
BTW moze bedzie CTF w duelach haha.

cossi

Dodał: cossi, 19.08.2011 17:44

Ulver "Proste rozwiązanie - niech tych swoich... ah, babcinych pieniędzy nie wkładają w jakieś piksele..." absolutnie sie z tym zdaniem nie zgadzam, ja zamierzam na tym niezle zarobić ;D chce łaczyc Przyjemne ;D z pożytecznym ;D


galssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

emmilius

Dodał: emmilius, 19.08.2011 17:35

Ulver - nie chodzi o lenistwo ale o ilość pracy jaką włożyłeś w postać, już nawet nie mówię o kasie. D3 to nie będzie D2 że koleś Cię przetaxuje w 5h i już masz podstawy pod baalruny do levelowania i bezsensownego łapania itemów w pogoni za botem - chcesz tak grać?. Pod względem wartości jakiejkolwiek postaci z D3 prędzej bym ją przyrównał do postaci z WoW-a. Tu raczej nikomu by się nie spodobało skasowanie postaci po 2-3 latach grania.

__________________
www.emmilius.pl

Ulver

Dodał: Ulver, 19.08.2011 17:18

Proste rozwiązanie - niech tych swoich... ah, babcinych pieniędzy nie wkładają w jakieś piksele... No i ile można grać tą jedną postacią, no proszę, wszystko się w końcu kiedyś przejada. Jakiż problem wbić np w D2 ten 90 lvl? Zapewne w D3 też levelowanie nie powinno być gigantycznym osiągnięciem więc nie wiem w czym problem. Lenistwo, oj straszne lenistwo... Zresztą nikt nikomu na bn nie każe grać... Są realmy, single.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 19.08.2011 17:19

__________________
Nie lubię cię.

emmilius

Dodał: emmilius, 19.08.2011 16:45

Reset całości postaci co jakiś czas imo kompletnie odpada a to ze względu na jedną rzecz. RMTAH - część graczy wciśnie w gierkę prawdziwą kasę i tu już by był problem na tle prawnym przy kasowaniu postaci. Chyba że Blizz by się zabezpieczył pod kontem prawnym że postacie którymi my gramy są ich własnością. Druga sprawa, po co w ogóle grać jak ma się świadomość że po pół roku,2,3 latach nie będzie można wrócić do swojej starej ukochanej postaci? Pierwsza miłość nie rdzewieje bigsmile

__________________
www.emmilius.pl

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 19.08.2011 08:17

Żeby tylko nie uprościli za bardzo sad ja tam bym wolał, żeby inferno było nie do przejścia, zwykłe potwory o statach ubera pwnt no może bez przesady, ale tak żeby trzeba było skilla w graniu a nie tylko dobrycxh itemów i 60 lvla

__________________
DwaKamienie z diablo-slayers.pl

Timber_Wolf

Dodał: Timber_Wolf, 19.08.2011 03:39

Zgadzam się z Mastemoth, mam nadzieje ze nie wprowadza całościowo systemu resetu postaci, ja wiem ze to przedłuża rozgrywkę ale mnie osobiście to zawsze wkurzało...

__________________
Lewicowość jest czymś w rodzaju fantazji masturbacyjnej, dla której świat faktów nie ma najmniejszego znaczenia. ~ George Orwell

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 18.08.2011 23:29

Mam nadzieje że nie zrobią tej "płynnej krzywej doświadczenia " w celu kultywowania systemu ala D2 Ladder...Zdobyć 60 lv w 2 miechy, trochę polatać i od nowa po resecie...jakoś to do mnie nie przemawia i mam nadzieję że tego nie będzie. Wole kuć swoją postać długo i szczęśliwie niż walić od nowa co 6 miesięcy czy co rok. No i boss runy podupadną - też mi się to podoba...Nie to żebym nie lubił czasem takiego uwalić dla sportu - ale myśl że tylko z niektórych wypada super sprzęt jest podła i zmuszająca niejako to tego nudnego schematu.

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

cossi

Dodał: cossi, 18.08.2011 22:18

"Bardzo możliwe, że będziemy musieli to ciągle dostrajać po wypuszczeniu gry" patche, patche, patche.... niezbyt to lubię...


galssesgalssesgalssesgalssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

Ulver

Dodał: Ulver, 18.08.2011 20:08

Na pewno podoba mi się jedno. Chcą coś zrobić z typowymi boss runami, które są plagą D2. Sprowadzało się to do tego, że randomy na oczy nie widzieli nawet wielu lokacji a po taxi znali tylko andy/travi itp itd ew jeszcze 85 lvl areas. A ja na ten przykład zawsze lubiłem sobie czyścić przeróżne lokacje - niekoniecznie najbardziej opłacalne pod względem expa i dropu. Oby do tego właśnie dążyli w D3.

__________________
Nie lubię cię.

Ush

Dodał: Ush, 18.08.2011 19:38

jak przystało na Bashioka - masło maślane masłem smarowane...

__________________
out of life




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.