diablo 3

Diablo 3 - Blog PvP już dostępny

Dodał: Szeranf, 27.12.2012 19:30, Kategoria: Diablo 3

Nieco ponad godzinę temu poinformowaliśmy Was, że Blizzard zamierza jeszcze w tym roku podzielić się z graczami Diablo 3 informacjami na temat PvP. Jak się okazuje, blog na ten temat pojawił się jakby na zawołanie po wcześniejszym newsie i już teraz możemy przeczytać na jakim etapie są prace nad tym, na co wszyscy gracze z niecierpliwością czekają!

Blog Diablo 3 o PvP


Naprawdę ciężko pracowaliśmy nad funkcjami, zawartością i mechaniką trybu PvP (gracz kontra gracz) dla Diablo III i chciałem poświęcić trochę czasu, aby poinformować was o przebiegu prac. Oczywiście naszym celem było i jest wypuścić tryb Team Deathmatch jak najszybciej, ale nie chcemy tego robić, dopóki nie zapniemy wszystkiego na ostatni guzik. W tej chwili tryb PvP nie prezentuje się jeszcze tak, jakbyśmy chcieli i chciałbym pokazać wam, na jakim etapie produkcji się znajdujemy.



Stan PvP

Na początku naszym zamiarem było, aby tryb PvP w Diablo III zapewniał bardziej sformalizowane wsparcie dla społeczności graczy uczestniczących w pojedynkach niż w Diablo II. Chcieliśmy dać graczom jakiś rodzaj formuły, która nie tylko ułatwiłaby toczenie pojedynków 1 na 1, ale również pozwalała walczyć drużynowo. W ten sposób pojawił się nasz tryb Team Deathmatch, który pełnił ważną rolę przy wprowadzaniu wielu usprawnień do Diablo III. Ale rozwijając i testując ten tryb oraz pokazując go innym twórcom z firmy, zauważyliśmy, że nie spełnia on naszych oczekiwań co do wysokiej jakości produktów Blizzarda.

Wpuszczanie ludzi na arenę i umożliwianie im miotania w innych kulami ognia i wymachiwania ogromnymi mieczami zapewnia sporo frajdy. Chyba nikogo z czytelników tego bloga nie dziwi fakt, że gracze to lubią, więc jeśli mieliście okazję zagrać w nasz tryb Team Deathmatch podczas jednego z BlizzConów, na których go prezentowaliśmy, to możecie być zaskoczeni naszym twierdzeniem, że w obecnym kształcie nie wydaje się wystarczająco dobry.



Oto, dlaczego…

Wszystko sprowadza się dla nas do kilku kwestii. Jedną z nich jest głębia. Zwykłe zabijanie się bez celu lub wyborów stosunkowo szybko się nudzi. Pokazaliśmy tryb Team Deathmatch wielu osobom i podczas gdy część z nich dobrze się bawiła, to większość naszych testerów uznała, że nie jest to coś, co chcieliby robić dłużej niż kilka godzin. Bez zróżnicowanych celów lub bardzo lukratywnych nagród, niewielu uznało naszą wersję PvP za coś, czemu mogliby poświęcić więcej czasu.

Kolejna rzecz to balans klas. Tak jak w Diablo II, Diablo III zostało zaprojektowane przede wszystkim, jako gra PvE (gracz kontra komputer), więc nigdy nie szliśmy na ustępstwa w kwestii umiejętności w imię przyszłego balansu w trybie PvP. Chcemy jednak móc przenieść tyle run, przedmiotów i umiejętności z ich niesamowitymi efektami działania, ile tylko możliwe i zmienić je przy tym, jak najmniej. W luźnym trybie PvP, czymś w rodzaju odpowiednika battlegroundów w WoW, nie byłoby z tym problemu, ale tryb Team Deathmatch sprawia wrażenie bardzo hardkorowego i kładzie nacisk na balans klas w stopniu, który naszym zdaniem nie wpłynąłby pozytywnie na całą grę.

Na pewno wiele wynieśliśmy z prac nad Team Deathmatch, szczególnie jeśli chodzi o kwestie sterowania i podrasowania modelu walki, ale uważamy, że obecnie nie jest w stanie, który pozwala wypuścić go w ręce graczy. Dlatego szukamy innych rozwiązań.



Co dalej

Naszym głównym problemem jest to, że tryb Team Deathmatch nie sprawia wrażenia dodatku godnego Diablo III. Nie jest on tej jakości, jakiej gracze oczekują od gier Blizzarda lub takiej, na jaką naszym zdaniem zasługujecie i nie pasuje do celów, jakie spełnia reszta gry. Pytanie brzmi, co z tym zrobimy?

Przede wszystkim, jeśli naszym pierwotnym celem było wspieranie pojedynków, to nie osiągniemy go, jeśli faktycznie nie damy graczom sposobu na walczenie między sobą. Prosicie nas o wprowadzenie pojedynków już od jakiegoś czasu, więc już niedługo dodamy je do gry. Planujemy udostępnić je w aktualizacji 1.0.7, która powinna pojawić się po Nowym Roku (już niedługo podamy więcej szczegółów na temat tej funkcji, więc trzymajcie rękę na pulsie).

Ale, jak już wspomniałem, wracamy do projektowania zastępstwa dla Team Deathmatch od podstaw, czegoś, co będzie lepszym rozwiązaniem dla Diablo III. I jak już stwierdzono wcześniej, niezależnie od tego, kiedy się ukaże, będzie to darmowy dodatek do gry. Team Deathmatch był fundamentem, którego potrzebowaliśmy i który służył nam bardzo dobrze. Może nawet dodamy go w jakiejś formie w przyszłości. Ale najpierw zajmiemy się nowymi trybami, które wykorzystają mocne strony klas postaci, skupią się na celach innych niż tylko pokonywanie graczy, a w miarę możliwości zawierać będą nawet elementy PvE i nagrody.



Bez ściemy

Chcieliśmy być całkowicie szczerzy ze społecznością przedstawiając obecny stan projektu. Z pewnością nie jeszcze wiele mu brakuje, choć wiem, że niektórzy z was, którzy mogli zagrać w Team Deathmatch na BlizzConie, prawdopodobnie myślą: „Był wystarczająco dobry! Dajcie to, co macie”. Wiem też, jak sam się czuję za każdym razem, gdy jakaś gra lub któraś z jej funkcji, na którą czekam, zalicza opóźnienie. Ale tak jak ze wszystkimi produktami Blizzarda, chcemy być pewni, że elementy, które dodajemy do Diablo III, są rzeczywiście tego warte i sprawią, że gra będzie lepsza.

Choć nie możemy podzielić się dodatkowymi informacjami o planach na dodatkowe tryby PvP, to opowiemy wam więcej o pojedynkach w ciągu najbliższych kilku dni.


Czekamy na Wasze komentarze na temat powyższych informacji. .

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
xywa11

Dodał: xywa11, 06.01.2013 13:08

Huh, ale Was ruszylo. Jak wymioty po czterodniowej imprezie lol .

No coz. Bliss tylko tak o tym mowi, ze musi wszystko [I]zapiac na ostatni guzik[/I], a tak naprawde koszula caly czas nie zapieta(nawet rekawy dyndaja pod dziwacznym katem).
Chodzi mi o to, ze o D3 robili taki szum, taki ruch, nie tylko Bliss, ale tez fani(trudno sie dziwic), ze Bliss wiedzial iz zbije zielone.

Areny beda niewypalem. Zgadzam sie z kims, ze bez itemkow, z "realu" nie mamy tam czego szukac. Seria Diablo to nie jest PvP, ani 10vs10, ani sto-vs-sto. To gra, gdzie powinnobyc zabijanie potworow w drozynie(lub tez bez), drzewo umiejetnosci i zarabista atmosfera. W d3, nie oszukujmy sie, tego nie ma. Szkoda.

Jesli wyprodukuja D4 i D5 i D6 bedzie to katastrofa.

__________________
Nekromanta.

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 03.01.2013 07:51

Emilio - trójka ostatnia - dla Activi$$ion Bli$$ard TAK!!!
Tak jak pisałem wcześniej 4 część powinien zrobić protoplasta serii czyli Blizzard North.
A może by tak zrobić wielką ankietę - KTO POWINIEN ZROBIĆ DIABLO 4 ... Może nawet wysłać to do Bli$$ardu bigsmile

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

emilio

Dodał: emilio, 02.01.2013 20:29

heh przestaną narzekać jak wyjdzie DIV, bo taka jest prawda, a że ponoć trójka miała być ostatnia...

__________________
_______________________________________________________________

LuQ89

Dodał: LuQ89, 31.12.2012 17:01

@emilio Bli$$ musi wszystko ładnie wypolerować po swojemu, bo inaczej nie wypuści niczego co nie będzie spełniało standardów Blizzarda. Problem w tym, że DIII nie wygląda na wypolerowaną a co najgorsze nie jest on tej jakości, jakiej gracze oczekują od gier Blizzarda. Jeszcze dużo wody upłynie w Wiśle zanim doprowadzą ją do stanu w którym większość graczy przestanie narzekać, chociaż pewnym rzeczy jak ścieżka dźwiękowa, styl artystyczny grafiki, czy ogólny klimat jaki miał Diablo II nie poprawi już żaden patch.

Już nie mogę się doczekać PVP! Nie dla tego, że jak w niego w najbliższym czasie nie pogram to się popłaczę, ale dlatego, że nie mogę już się doczekać następnej porażki developerów odpowiedzialnych za DIII. Tak bawię się we wróżkęgalsses.

Na sam koniec życzę wszystkim użytkownikom jak i załodze ID świetnej zabawy w noc sylwestrową, i jak najmniejszego kaca na drugi dzieńwink.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 31.12.2012 17:04

__________________
"Niebiosa zapłaczą płomiennymi łzami, prawi upadną przed niegodziwcami i całe stworzenie zadrży na widok płonących sztandarów piekieł!"

emilio

Dodał: emilio, 31.12.2012 12:47

Grałem w betę już we wrześniu, faktycznie gra dużo się zmieniła, ale też jakoś nie aż tak bardzo, poza runami i obeliskami powrotu do punktu wejścia co jest fajne, (na początku obelisk dawał możliwość zmiany umiejętności, 1 w mieście i bodajże po 1 w każdej lokacji). Coś tam jeszcze grzebali w Hunterze bo był za słaby w porównaniu do innych klas i tyle... aaa bym zapomniał, jeszcze portal miejski i kociołek - jak ktoś nie wie służył on do złomowania przedmiotów, nie trzeba było wracać do kowala, to akurat było dobre.
Co do aren powiem szczerze że mi się podobały (co w Diablo było w moim przypadku nowością, w D i DII nie lubiałem PvP), mogli dodać takie jakie były, z czasem po prostu w łatkach mogli by dodawać nowe tryby PvP.

Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 31.12.2012 12:51

__________________
_______________________________________________________________

Wanted

Dodał: Wanted, 30.12.2012 16:53

Zaraz po pojawieniu się filmików z arenami pvp mówiłem, że to całkowity niewypał. Jak widać do tej pory nie mogą sobie z pvp poradzić...co oni tam robią? Dodam jeszcze zmianę odnośnie run zaraz przed premierą D3, co całkowicie zmieniło obraz rozgrywki, a myślę, że o rozgrywce mogli by powiedzieć coś więcej Ci którzy grali w bete. Podsumowując; gra pisana na kolanie, więc nie spodziewałbym się poprawy nawet po kilku dodatkach.

emilio

Dodał: emilio, 29.12.2012 03:04

nuż się otwiera w kieszeni jak to czytam i na całego tego blizzarda, a tak odbudowali swoją miłość po wydaniu StarCrafta II

__________________
_______________________________________________________________

LuQ89

Dodał: LuQ89, 28.12.2012 23:13

Ludzie bo to jest Jay Wilson artysta kombinator. Dajcie mu szanse na sukces <----http://www.youtube.com/watch?v=l7_oxo2cWdw.

__________________
"Niebiosa zapłaczą płomiennymi łzami, prawi upadną przed niegodziwcami i całe stworzenie zadrży na widok płonących sztandarów piekieł!"

Kabal

Dodał: Kabal, 28.12.2012 19:59

Mastemoth: Dzięki za poparcie opinii smile Przynajmniej wiem, że we swoich stwierdzeniach nie jestem sam, tylko jest tłum ludzi ( wkurzonych tak samo jak ja bigsmile )

Szeranf: Tak Path of Exile ma szansę na bycie, bardzo dobrą grą smile
i na pewno pogram w nią jak wyjdzie wink
Choć ja czekam na MU2 ( dla nie wtajemniczonych )

http://www.youtube.com/watch?v=COB--bE_r-E

Ktoś powie, że to klon 100% D3, ale ja uważam, że to nie prawda, ponieważ trailer pojawił się rok wcześniej od premiery samego D3,
a pracowali nad tą grą jeszcze dużo wcześniej, więc kto od kogo zżynał, tego tak na prawdę nie wiadomo... smile2

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 28.12.2012 19:59

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 28.12.2012 18:58

Tak - zmienię chyba na : Diablo 3 - najdłuższa i najdroższa wersja beta w historii gier komputerowych - testy trwają nadal smile

A co do PvP - wystarczyło wprowadzić system z Diablo 2 z jedną różnica - gracz któremu rzuca się wyzwanie musiał by potwierdzić/kliknąć zgodę na walkę i dopiero wtedy poza miastem można by takowego atakować i wice wersa. Areny mogli sobie spokojnie dopracować jako umilenie nawalanki . Powiem że fajnie było by się ganiać po poziomach a w skutecznym mordzie czasem przeszkodziły by moby - było by wesoło.

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 29.12.2012 14:36

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

Szeranf

Dodał: Szeranf, 28.12.2012 18:48

@Mastemoth - drobiazg nr 1 szczególnie mnie rozbawił, hehe. A tak w ogóle, to rok się już kończy i niedługo będziesz miał nieaktualną sygnaturkę smile2 Blizz ma z jednej strony pecha, bo w 2012 wyszedł jeszcze TL2, a z drugiej szczęście, że jeszcze nie wyszło PoE, które to ma ogromną szansę zmiażdżyć produkcję Blizza z tego co słyszę.

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 28.12.2012 18:33

Szeranf, Kabal, LuQ89, Hellstein - Dzięki waszym postom mam mniej klikania - popieram w 100%.
Ale są pewne drobiazgi co mnie dziwią - i nie dziwią za razem;
1 - Ta wiadomość rozwiewa wszystkie znaki zapytania dlaczego Jay Wilson nie odszedł ze starą ekipą - nie wzięli go ze sobą bo go znali i bali że spierdzieli im robotę,
2 - Team Deathmatch - to jakiś żałosny oxymoron skoro w grze mogą brać udział na raz 4 postacie - no chyba że dla Bli$$a 2 osoby w drużynie to już tłum...Jay Wilson barbarzyńca i Bashiok szaman - dream team wywalony w kosmos..
3 - biorąc pod uwagę tłumaczenie opóźnianego do granic rozsądku wydania D3 tłumaczonego dopieszczaniem szczegółów a efekt końcowy w dniu premiery i do dzisiaj...takie samo tłumaczenie opóźnienia PvP jest co najmniej śmieszne i niepoważne(dla mnie to strzał w kolano...co za żałosny debilizm..ta sama gadka)
4 - „Jedną z nich jest głębia” na razie osiągnęli glebie kolorów...Bez komentarza,
5 - „Kolejna rzecz to balans klas. Tak jak w Diablo II, Diablo III zostało zaprojektowane przede wszystkim, jako gra PvE (gracz kontra komputer), więc nigdy nie szliśmy na ustępstwa w kwestii umiejętności w imię przyszłego balansu w trybie PvP” - no to już idiotyzm do którego nawet nie powinni się przyznawać, ale tłumaczy jak bezmyślnie i krótkowzrocznie kierowano produkcją i skąd teraz tyle błędów, niedoróbek, problemów z PvP i nie tylko. Po raz kolejny pokazuje że to słodkie pierdzenie co do opóźnień spowodowanych chęcią dopieszczenia produktu jest zwykłym marketingowym bełkotem.
6 - „niezależnie od tego, kiedy się ukaże, będzie to darmowy dodatek do gry” - to mnie rozwaliło dogłębnie - robią z siebie mikołajów bo ZA DARMO dodadzą brakującą część gry za którą gracze zapłacili z góry...ja pier...olę co oni sobie myślą i jakich ludzi zatrudniają żeby takie głupoty gadali. Czy oni nas mają za idiotów??? Najwyraźniej tak - jak krowy dające zielone $ mleko.wrr
Blizzard North - zróbcie Diablo 4 to w końcu pogramy bez ściemy!

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 28.12.2012 18:53

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

Hellstein

Dodał: Hellstein, 28.12.2012 14:59

Już od bardzo długiego czasu mam wrażenie, że zespół od D3 zajmuje się tworzeniem bytów ponad konieczność. Panowie, to jest gra, a nie jakaś fantazja erotyczna Jaya Wilsona. To bardzo ładnie, że szef chce wypuścić produkcję, w którą sam by chciał grać, ale nie można też przesadzać. Dojdzie w końcu do tego, że gdy już zrobią PvP i połatają grę, będzie zwyczajnie za późno. Blizzard zdaje się trwać zawieszony w jakimś bezczasowym wymiarze, ale u nas czas płynie i za dużo go zmarnowano na marzenia i utopie, a za mało przeznaczono na solidną pracę. Gdyby nie wyrobiona marka, Blizzard słono by zapłacił za takie posunięcia, ale legendę daną w zastaw trzeba spłacić albo się z nią pożegnać.

LuQ89

Dodał: LuQ89, 28.12.2012 14:23

Od zawsze miałem szacunek do ekipy Blizzard North za DII, ale po tym co robi obecny team mam jeszcze większy. Przecież to co oni wyprawiają to jakiś żart, zwykłe mydlenie oczu dla ciemniej masy. Problem w tym, że jest wielu ludzi którzy takie typu notki w wykonaniu Jaya ma głęboko w kakaowym oku. Co to w ogóle ma być, "ale nie chcemy tego robić, dopóki nie zapniemy wszystkiego na ostatni guzik" Jay trzeba było o tym pomyśleć gdy wypuszczaliście tego bubla na rynek.

Ludzie stan prac nad PVP jest ZEROWY i raczej z ich myśleniem będzie zerowy jeszcze przez długi czas. Ja na miejscu szefostwa Blizz zastanawiałbym się nad zwolnieniem projektanta DIII bo najzwyczajniej w świecie sobie nie radzi z tym wszystkim, a przy okazji spier****, zbezcześcił markę jaką jest Diablo. Brak mi słów, podsumowując tę całą wyczerpującą wypowiedz Jaya "Guru" Wilsona na temat prac nad trybem PvP http://www.youtube.com/watch?v=b-QAbI1OHcQ.

Komentarz został edytowany 3 razy, ostatnio: 28.12.2012 14:36

__________________
"Niebiosa zapłaczą płomiennymi łzami, prawi upadną przed niegodziwcami i całe stworzenie zadrży na widok płonących sztandarów piekieł!"

Zathroth

Dodał: Zathroth, 28.12.2012 13:28

Wiedzialem,ze tak to sie skonczy. Samo duelowanie mogli bez przeszkod wprowadzic od poczatku gry, co z tego ze zbugowane i niedopracowane, skoro reszta gry byla taka sama. Co do samego systemu aren to i tak mam mieszane uczucia, bo wielu osobom(komputerom) ciezko wyrobic z grafa podczas grania w party, co dopiero jakies pvp 4vs4 (czy ew. wiecej).
Chyba sobie zrobie przerwe z d3 do matury, moze wtedy wejdzie wreszcie coś ciekawego.

__________________
Baptised in fire

Szeranf

Dodał: Szeranf, 28.12.2012 12:56

@Kabal - no właśnie widzę, co się dzieje na zagranicznych forach, wszystkich wypowiedzi ofc nie przeczytam, ale pomijając typowy hejt jest też wiele konstruktywnych, krytycznych opinii. Prawda jest taka, że wraz z tą wiadomością przebrała się miarka dla Blizza, a pętla wokół szyi deweloperów coraz bardziej się zaciska. Gracze powinni się raczej cieszyć, że gra została wydana, nawet w takiej formie, bo gdyby przytrzymali ją jeszcze do grudnia, to zaczęliby ją od nowa przerabiać.

Tak jak już napisałem wcześniej, Blizzard źle podchodzi do sprawy tego, komu gra ma się podobać. Na forach było wiele ciekawych pomysłów (przychodzi mi obecnie do głowy jako przykład tzw. "Nieskończony Dungeon"smile2, których wprowadzenie ostro podreperowałoby wizerunek Blizzarda w oczach graczy, bo ci mieliby wrażenie, że ich opinia ma znaczenie. News niżej traktuje o systemie ladderowym - to idiotyczne wręcz, by Blizzard kręcił nosem na pomysł, który musieli zrealizować osoby spoza studia. Diabloprogress jest wystarczającym dowodem na to, że coś takiego jest potrzebne, ale Blizz twierdzi że "nie, bo nie".

Jayowi pozostaje mi zacytować słowa Tyraela, gdy uwolniony został z grobowca: "Pośpiesz się śmiertelniku... Nam wszystkim zaczyna już brakować czasu..."

Kabal

Dodał: Kabal, 28.12.2012 04:45

Szeranf: jakbyś zobaczył jakie ogólne oburzenie jest na Forach BN i jakie wiązanki pod adresem Jaya lecą... Moim zdaniem, powinni wywalić Jaya z całą jego ekipą... przywrócić do pracy, dawny Blizz North, wywalić tych co podjęli taką idiotyczną decyzję o rozwiązaniu Blizz Northa oraz najważniejsze, uznać D3 za wstępną betę do większego projektu i zacząć pracować nad D4, bądź "prawdziwym" Diablo 3 smile Bo to co Jay wyprawia, to robienie człowieka w buca za przeproszeniem, i pewnie pisał ten tekst, wygrzewając dupsko na plaży smile Niezadowoleni z Team Deathmatch... co oni chcą zrobić z D3, kolejną Dotę ? Idioci, widać, że zaczyna im brakować wymówek, bo nie potrafią się przyznać, że po prostu nie umieją tego zrobić smile

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 28.12.2012 04:46

Rayzel

Dodał: Rayzel, 27.12.2012 23:24

Pierdu pierdu nie kupisz rare itemków nie będziesz miał tam czego szukać tylko obrywać po gębie próbując. Może coś wydropimy ale i tak nic dobrego ci nie poleci przynajmniej na ten czas galsses

__________________
Diablo maniak

RobsonJP

Dodał: RobsonJP, 27.12.2012 22:01

Nareszcie w morde jezozwierzynysmile Miejmy nadzieje, ze ta latka bedzie konkret. Szczerze mowiac mam nadzieje, ze nIe znerfia zbytnio monka, ktory jest dosc dobrze ulozona postacia. Podoba mi sie posawa blizza. Trzeba przyznac, ze staraja sie doprowadzic gre do perfekcjismile

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 27.12.2012 22:05

__________________
Robson

weronikaneska

Dodał: weronikaneska, 27.12.2012 20:49

zapomnieli dodać, że już planowane są pewnie jakieś łatki i łatki do tych łatek. rotfl

btw panowie z blizzarda pewnie już przywykli do tego i wydaje się całkiem normalne, że każą czekać na coś co ma być dopracowane na ostatni guzik a i tak trzeba to prawie natychmiast naprawiać, poprawiać itd.

__________________
palę LD, piję EB, używam OB, i jest OK kto jeszcze może tak powiedzieć?

CoNaObiad

Dodał: CoNaObiad, 27.12.2012 20:43

Yup, taka beta PvP byłaby świetnym pomysłem. Gracze wyłapaliby większość błędów, wskazaliby co im się nie podoba. Niestety to właśnie my, gracze (konsumenci...) potrafimy wskazać wszelkie skazy , a "profesjonalne grupy" którym przecież się płaci - nie.

Doskonałym przykładem jest seria TES, podstawki są całkiem całkiem, ale nie obyło się bez niedoróbek. A społeczność modderska tu coś załata, tam doda coś od siebie i proszę, jest kolejna perełka.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 27.12.2012 20:43

__________________
Fapałke i Nubałke ;(

Szeranf

Dodał: Szeranf, 27.12.2012 20:11

Imo to jest niedorzeczne, by po pół roku od wzięcia pieniędzy od konsumentów producent miał czelność powiedzieć, że coś nad czym pracował od dłuższego czasu nie spełnia jego oczekiwań i znów będzie musiał coś tam przebudowywać.

Problem w tym, że to nie wy, panowie z Blizzarda macie być usatysfakcjonowani efektem Waszej pracy, tylko konsumenci. Macie niestety za wysokie mniemanie o sobie i uważacie się za nieomylnych, na czym przejechaliście się nieco pół roku temu. Prościej by było, zrobić jakąś betę PvP i czekać na feedback od graczy, co im się podoba a co nie. Myślę, że choćby ten zespół stawał na głowie, to i tak nie stworzy PvP, które zadowoli graczy i będzie musiał wszystko od nowa przerabiać pod nich, nie pod siebie. Taki cyrk chyba wychodzi tylko w tej branży - wyobraźcie sobie, że lakiernik pokoloruje wam samochód na niebiesko, gdy chcieliście na czerwono, bo ON jest bardziej zachwycony tym efektem i każe wam jeszcze za to zapłacić.

gambel

Dodał: gambel, 27.12.2012 20:04

Dobre i to ostatnie zdanie




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.