diablo 3

Diablo 3 - Czwarty poziom trudności ogłoszony

Dodał: DarkBolo, 17.08.2011 16:32, Kategoria: Diablo 3

Jay Wilson potwierdził, że w Diablo 3 znajdziemy czwarty poziom trudności o nazwie Inferno.
Więcej w rozwinięciu newsa.

Serwis Kotaku potwierdza i przekazuje nam więcej informacji na temat czwartego poziomu trudności:

Cytat:
"Potwory będą posiadały zwiększoną ilość punktów życia. Ich obrażenia jak i odporność również zostaną odpowiednio zwiększone. Przeciwnicy będą również mieli dostęp do potężniejszych umiejętności i pomocników(sług). Spodziewajcie się naprawdę trudnej potyczki ze sługami ciemności. Możecie nam wierzyć, tak wysokiego poziomu trudności jeszcze nie widzieliście."



Sam Jay Wilson zapewnia, że twórcy chcieli, by Inferno było na tyle trudnym poziomem, by gracze mieli poważne problemy z jego ukończeniem. Potwierdził jeszcze, że zdobywanie poziomów nie będzie się zamykać na tzw. grindowaniu dwóch lub trzech bossów wkółko, lecz na wykonywaniu losowych zadań pobocznych, zwiedzaniu lokacji itp. Twórcy mają nadzieję, że czwarty poziom trudności spodoba się graczom z doświadczeniem jak i nowicjuszom.

Zgodnie z informacjami możemy spodziewać się wielu godzin wspaniałej rozrywki.
Zachęcamy do komentowania i wypowiadania się na temat poziomu Inferno.

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Kret111

Dodał: Kret111, 18.08.2011 09:07

Cóż, na Inferno mają być ponoć itemy niedostępne na innych poziomach. Mogliby jednak skopiować pomysł z gry Painkiller, gdzie za przejście gry na najwyższym poziomie trudności można było zobaczyć alternatywne zakończenie gry.

Alekskaj_Glider

Dodał: Alekskaj_Glider, 18.08.2011 08:46

To by pasowało jako update tego newsa, ale że nie ma takowego zacytuję Jay'a Wilsona:
"Będzie on prawdziwym wyzwaniem - każdy przeciwnik, z którym się zmierzymy w tym trybie, będzie na przynajmniej 61. poziomie doświadczenia. Dodajmy, że nasz bohater może maksymalnie zdobyć 60. poziom. Na szczęście w zamian za to pojawią się liczne, "epickie" przedmioty, w tym bronie, zbroje i kamienie runiczne, które pomogą w nierównych starciach."
Oczywiście mowa tu o poziomie Inferno.
Mam nadzieję że nie naruszam żadnych zasad smile2

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 18.08.2011 08:47

Ulver

Dodał: Ulver, 17.08.2011 23:08

Spoko. Znajdujmy je w normalny sposób no ale proszę nie jako nagroda za przejście gry...

__________________
Nie lubię cię.

cossi

Dodał: cossi, 17.08.2011 23:02

no mnie nie chodziło o "itki" typu eni czy torch. tylko ot akie unikatowe dla wyglady np, piura do maski dla WD czy posrebrzanie na kusze dla DH takie typu rzeczy...

galssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 17.08.2011 21:53

Taaa a za zakup wersji kolekcjonerskiej Diablo 3 w dniu premiery każdy niech dostanie na BN sprzęt w stylu Enigmy i bota do zbierania Itemów......To powinno być wyzwanie a nie bieg po sprzęt który najlepiej by uczynił postać nieśmiertelną.

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

Ulver

Dodał: Ulver, 17.08.2011 21:29

Ta, od razu niech nam zaimpletują HE do D3... To w końcu ma być wyzwanie czy dawanie free "super-ajtansów" (że też ja znam takie słownictwo! verysad ) za zabicie grupki chochlików? :p

__________________
Nie lubię cię.

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 17.08.2011 21:25

Fajnie by było jakby zrobili coś takiego, że za przejście każdą klasą inferna dostajemy coś dla tej klasy (typu torcha) a za prejście każdą klasą takie super coś (taki anni bigsmile)

__________________
DwaKamienie z diablo-slayers.pl

DarkBolo

Dodał: DarkBolo, 17.08.2011 20:34

Jasne, chodzilo mi o przejscie pierwszy raz

__________________
Były Redaktor Imperium Diablo

Ulver

Dodał: Ulver, 17.08.2011 19:58

Blizz już dawno ogłaszał, że norm będzie ekstremalnie prosty, gdzie będzie można przejść grę na jednym crap skillu. Oczywiście norm w D2 też do najtrudniejszych nie należy (ale jak ktoś czasem przegląda nasze forum to dowie się, że nie zawsze...) to blizz-chłopaki dali jasno do zrozumienia, że w D3 będzie jeszcze łatwiejszy. Stąd moje przypuszczenia na temat perturbacji w poziomach trudności. Oczywiście, fajne są trudniejsze wyzwania i sam jestem ciekawy jak im to wyjdzie ale... Powiedzmy sobie szczerze. Co mogą zaoferować w "Inferno"? Moby będą miały więcej hp/ataków/sługusów/odporności/dłuższego... czyli nic nowego/nadzwyczajnego a przy tym nikt nie będzie mówił, że nie dali ew tym przypadku nic nowego no bo w końcu "Dali nowy poziom". Z tego co podali raczej nie mamy co liczyć na prawdziwe smaczki: wzrost inteligencji przeciwników itp. stąd też imo dużo krzyku o nic. Nie wierzę też, aby "infermo" był przesadnie trudny. Znaczna ilość graczy na bn to tzw "randomy" a blizz nie chciałby aby się zniechęcali za szybko...

__________________
Nie lubię cię.

rmx65

Dodał: rmx65, 17.08.2011 19:12

Wielu godzin wspaniałej rozgrywki...
Hmmm... jeśli to dobrze zrobią to będę LATA wspaniałej rozgrywkibigsmilebigsmile

aiai

Dodał: aiai, 17.08.2011 18:59

Mnie się to podoba. W końcu jakieś wyzwanie lol

Kret111

Dodał: Kret111, 17.08.2011 18:04

D2 ukończyłem na poziomie Piekło tylko raz, bo zwyczajnie nudziło mnie granie 3 raz w dokładnie to samo, ale przy zadaniach losowych i prawdziwym wyzwaniu, powinno być fajnie. Zobaczymy. Co do przedmiotu, mogliby zrobić tak, aby wypadał zawsze przedmiot, który można zdobyć tylko , gdy ukończymy grę na Inferno, albo za każde przejście gry jeden item(w sumie 4), tworzące razem zestaw.

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 17.08.2011 17:58

No i zmuszało by do współpracy z graczami - to mi się podoba - drużyna dobrana na poziom inferno. Ulver - tak samo jak obniżając poziom trudności w 3 pierwszych jak piszesz - mogą podnieść w Inferno. Dobrze wiedzą że gracze znajdą sposób na ukończenie i tak - przykład Uber tristram na początku sprawiał problemy a potem każdy trochę rozgarnięty (i coś tam wyposażony) dawał radę. Po co Blizz miał by robić normal i 2 koszmary? To by było z ich strony głupie. Wystarczy zrobić ograniczenie LV postaci na każdym poziomie trudności aby gra nabrała pikanterii - weź na przykład Diablo 2 , gdyby na koszmar każdy szedł z max 30 lv to było by to jakieś wyzwanie, a na piekło z max 60.

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

mikro95

Dodał: mikro95, 17.08.2011 17:55

zgadzam sie z Alekskaj_Glider mi tam sie ten pomysl spodobal. powinni od ostaniego bosa lub przed przejsciem na np. koszmar dawac dobre przedmioty do klasy postaci jaka aktualnie grasz (chodzi mi o sety)


sory za spam jak sie usuwa kometarze ?bigsmile

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 17.08.2011 17:56

mikro95

Dodał: mikro95, 17.08.2011 17:53

zgadzam sie z Alekskaj_Glider mi tam sie ten pomysl spodobal. powinni od ostaniego bosa lub przed przejsciem na np. koszmar dawac dobre przedmioty do klasy postaci jaka aktualnie grasz (chodzi mi o sety)

cossi

Dodał: cossi, 17.08.2011 17:51

Ulver powiedz szczerze czy gdybyś nie mógł przejść diablo no inferno to przestał byś grac?? wątpię. moim zdaniem to ukłon dla takich maniaków dla nas ;p DLA FRAJDY bigsmile

Alek~~~ dobre takie specjalne itemy na koniec aktu ;D
galssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

Alekskaj_Glider

Dodał: Alekskaj_Glider, 17.08.2011 17:29

A moim zdaniem ten pomysł może wypalić. Jeśli by na prawdę dobrze "wypoziomowali", tak, że na przykład tylko najpotężniejsze postacie były by w stanie go przejść to było by dobre! Wtedy chęć zdobywania jak najlepszych przedmiotów, realizacji ciężkich questów, podnoszenie expa były by na prawdę duża i napędzała grę aż do samego końca. Powinno to być okraszone jakimiś fajnymi itemami na koniec każdego etapu na poziomie "Inferno", których na przykład nie można zdobyć w inny sposób.

Ulver

Dodał: Ulver, 17.08.2011 16:48

Przechwałki... Coś mi się wydaje, że po prostu obniżą niższe poziomy trudności, które de facto będą średnie pod względem przejścia. Jakoś nie wydaje mi się aby zawyżyli tak bardzo 4 poziom trudności, chociażby z tego względu, że mogłoby to odstraszyć wielu graczy (na dłuższą metę). Ale zobaczymy...

Ciekaw też jestem jak mają zamiar rozwiązać problem typowych boss-runów. Brak typowych wp's? Ograniczenia tele? :p

__________________
Nie lubię cię.




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.