diablo 3

Diablo 3 - Infernalna Machina

Dodał: Szeranf, 17.10.2012 17:10, Kategoria: Diablo 3

Właśnie pojawiła się oficjalna polska notka na temat Infernalnej Machiny - przeklętego urządzenia, z którym przyjdzie nam się spotkać w łatce 1.0.5 (o patchu poczytacie news niżej). Jeśli jesteś ciekawy czym jest Infernal Machine, to potrzebne informacje znajdziesz w rozwinięciu newsa. Nie zapomnij również podzielić się swoimi spostrzeżeniami na forum.

Czy jesteście gotowi na podwójną dawkę niebezpieczeństw z piekła rodem? W aktualizacji 1.0.5 gracze na 60 poziomie będą mogli skonstruować przeklęte urządzenie zwane Infernalną Machiną, które da im możliwość walki z wyjątkowo potężnymi odmianami najbardziej nikczemnych siewców niezgody, o jakich kiedykolwiek słyszano w Nowym Tristram... występujących parami. Za pokonanie tych nadzwyczaj plugawych monstrów czekają wspaniałe nagrody, ale żeby w ogóle móc o nich myśleć, trzeba zebrać kilka przedmiotów.

Poniżej dowiecie się, jak złożyć Infernalną Machinę, gdzie można jej użyć, a także jakie wspaniałe nagrody czekają śmiałków wystarczająco odważnych, aby odkryć jej tajemnice.


Wymagane przedmioty

Aby złożyć Infernalną Machinę, gracze będą musieli najpierw zebrać cztery składające się na nią przedmioty, będące w posiadaniu potężnych kluczników skrywających się w poszczególnych aktach na infernalnym poziomie trudności:

  • Klucz zniszczenia wypada z Klucznika Odega na Polach Niedoli w akcie I;
  • Klucz nienawiści wypada z Klucznika Sokahra w Oazie Dalgura w akcie II;
  • Klucz grozy wypada z Klucznika Xah’Ritha w Kamiennym Forcie w akcie III;
  • Schemat Infernalnej Machiny , przeznaczony dla kowala, wypada z Klucznika Nekarata na pierwszym poziomie Kryształowej Iglicy w akcie IV.







Każdy z przedmiotów jest „przypisany do konta”, co oznacza, że mogą z nich korzystać 
wszystkie postacie na waszym koncie Battle.net.


Gracze będą mogli spotkać kluczników na każdym poziomie trudności, ale tylko na Inferno   przy pięciokrotnej kumulacji Męstwa Nefalemów   istnieje szansa, że upuszczą oni części składowe Infernalnej Machiny. Choć korzystanie z systemu siły potworów nie jest wymagane do znalezienia części składowych, szansa na ich wypadnięcie będzie zwiększana o 10% wraz z każdym jej poziomem – aż do dziesiątego, na którym wyniesie 100%. 


Urządzenie

Po zebraniu wszystkich przedmiotów będzie można je złożyć w mieście, u kowala. Rzemieślnik będzie musiał być na 10 poziomie, aby móc nauczyć się legendarnego schematu, a ponadto zażyczy sobie 12 tys. sztuk złota za stworzenie urządzenia w swoim warsztacie.



Po skonstruowaniu Infernalnej Machiny pozostanie ona w waszym ekwipunku – dopóki jej nie aktywujecie.


Kiedy już zdobędziesz Infernalną Machinę, jej moce będziesz mógł wyzwolić tylko w jednym miejscu – w Domostwie Heretyka w Nowym Tristram. Należy do niego wejść (znajduje się tuż obok Brata Malachiasza Uzdrowiciela), a następnie kliknąć prawym przyciskiem myszy na urządzenie w ekwipunku, aby je aktywować. Pojawi się złowrogi, czerwony portal, który zaprowadzi graczy do demonicznej krainy, gdzie staną oko w oko z parami najbardziej nikczemnych przeciwników w świecie Sanktuarium.



Aby wejść do Domostwa Heretyka, należy wybrać zadanie „Akt I – Powrót do Nowego Tristram”." 


Aktywowana Infernalna Machina ulega zniszczeniu, przez co do otwarcia następnego portalu trzeba będzie skonstruować ją od nowa. To z kolei wiąże się z koniecznością ponownego zebrania trzech kluczy oraz zapłacenia 12 tys. sztuk złota kowalowi. Nie będzie za to wymagane zdobycie schematu. Gdy kowal raz się go nauczy, będzie można w dowolnym momencie zlecic mu wykonanie machiny wybierając ją z listy przedmiotów do wykonania.


Przeciwnicy

Śmiałkowie, którzy znajdą w sobie wystarczająco odwagi, aby przejść przez złowrogi portal otwarty przez Infernalną Machinę, trafią do jednej z trzech krain czystego zła (kraina zostanie wylosowana), gdzie będzie na nich czekać z góry określona para bossów:

W Krainie Niezgody król Leoryk i Mahda stoją na straży Królewskich krypt.



W Krainie Chaosu Ghom i Rakanoth bronią Spiżarni. 



W końcu w Krainie Zamętu Bestia oblężnicza i Zoltun Kull chronią Krawędzi Otchłani.



Pod względem poziomu trudności walki będą mniej więcej tak samo wymagające jak pojedynek z Diablo na Inferno. Każdy z „podrasowanych” bossów zachowa pełen arsenał podstawowych zaklęć i zdolności. Wiele z nich jest potężniejszych, a niektórzy z przeciwników wymyślili nowe sposoby na sprawdzenie umiejętności tych, którzy mieli czelność wtargnąć na ich włości.

Jeżeli zdarzy wam się polec w walki z piekielnymi wrogami, bez obaw – dopóki nie opuścicie gry, możecie zaczynać starcie od nowa w dowolnym momencie. Wystarczy kliknąć stworzony uprzednio portal. Pozostanie on aktywny w Domostwie Heretyka nawet po zgładzeniu bossów – aż do zakończenia danej sesji gry. Innymi słowy, jeżeli nie macie miejsca w ekwipunku, możecie opuścić pole walki i powrócić tam później bez obawy o utratę zdobytych skarbów.

Należy przy tym pamiętać, że nie można udać się do tej samej krainy czystego zła dwukrotnie podczas tej samej sesji gry. Oznacza to, że jeżeli stworzycie lub będziecie mieli dostęp do czterech lub więcej machin, aby skorzystać z nich wszystkich będziecie musieli rozpocząć nową grę po otwarciu trzech portali.


Nagrody

Za zgładzenie pary bossów gracze otrzymają przedmioty i złoto. Ponadto, będą mieli szansę na zdobycie groteskowych fragmenty zwłok każdego z zabitych wrogów. Można ich użyć do stworzenia legendarnego przedmiotu o wyjątkowej mocy – Pierścienia Piekielnego Ognia.

Aby go wykuć, potrzebne będą trzy różne fragmenty zwłok:
  • Powykręcany kręgosłup, który wypada z króla Leoryka lub Mahdy w Krainie Niezgody.
  • Kieł diabła, który wypada z Ghoma lub Rakanotha w Krainie Chaosu.
  • Mściwe oko, które wypada z Bestii oblężniczej lub Zoltuna Kulla w Krainie Zamętu.

Tak jak w przypadku kluczy, do znalezienia fragementów zwłok będzie wymagane pięć poziomów Męstwa Nefalemów, zaś każdy poziom siły potworów zwiększy szansę ich wypadnięcia o 10%.


Za każdym razem, gdy zechcesz stworzyć Pierścień Piekielnego Ognia, musisz dać złotnikowi
trzy wymagane składniki oraz 15 tys. sztuk złota.


Po zebraniu wszystkich narządów można je połączyć u złotnika, korzystając z przepisu, który sprzeda wam handlarka Squirt. Złotnik na 10 poziomie nauczy się dzięki temu czterech różnych schematów pozwalających mu tworzyć: Piekłorodny Pierścień Inteligencji, Piekłorodny Pierścień Siły, Piekłorodny Pierścień Zręczności oraz Piekłorodny Pierścień Witalności. W zależności od tego, którą wersję pierścienia wybierzecie, zapewni on premię do określonego atrybutu w wysokości od 170 do 200 punktów.

Oprócz premii do podstawowego atrybutu, każdy pierścień będzie posiadał następujące właściwości:

  • +35% do zdobywanego doświadczenia
  • Cztery dodatkowe losowe właściwości magiczne
  • Brak wymaganego poziomu doświadczenia
  • Przypisanie do konta
  • Szansa na rzucenie wybuchowej kuli ognia piekielnego przy każdym ataku


Pierścień Piekielnego Ognia jest uznawany za wyjątkowe wyposażenie, co oznacza, że każda z postaci może nosić tylko jeden na raz. Z drugiej strony, istnieje również możliwość wyposażenia w niego waszych towarzyszy, a dzięki premii do zdobywanego doświadczenia i braku wymagania określonego poziomu postaci pierścień jest znakomitym spadkiem, który możecie przekazać swoim pozostałym postaciom. Gdy już nie będzie wam on potrzebny, po prostu rozłóżcie go na materiały u kowala. Z czasem będziecie mogli stworzyć kolejny, a potem jeszcze jeden, i jeszcze jeden... Wybór należy do was!



Co myślicie o nowym wynalazku Niebieskich? Czy sprawdzi się on w grze i zapewni graczom przednią zabawę? Czekamy na Wasze komentarze jak zwykle poniżej, oraz na forum. Nie zapomnijcie zapoznać się również z ogólnymi informacjami o patchu 1.0.5, oraz notką na temat Siły Potworów - drugiej "grubszej" wprowadzonej przez dzisiejszą łatkę. .

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
l3fY15

Dodał: l3fY15, 18.10.2012 15:23

Jeszcze zakładkę dodacie Infernalna Machina i będzie miodzio smile2

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 08.11.2012 14:03

__________________
Kabooom!

mefitho

Dodał: mefitho, 17.10.2012 22:30

klucze odziwo padaja w ponad godz.dest i hate reszte moze jutro jak czas bedzie, ale jesli dobrze to rozumiec to organki sa tez losowo?

dizelsky

Dodał: dizelsky, 17.10.2012 21:25

Nie gram obecnie w d3 ale wydaje się to krok w dobrym kierunku - im bogatsza rozgrywka w non-pvp, tym gra będzie żywotniejsza, czytaj nie znudzi się szybko. poza tym przypomina bardzo Uber Quest z d2 - tam się sprawdził, dlaczego by więc nie skorzystać z udanego pomysłu? A biorąc pod uwagę, że taki quest został wprowadzony względnie szybko od ukazania się gry ( w d2 trwało to znacznie dłużej), możemy spodziewać się więcej w krótszym czasie... Gra będzie rozbudowana i o to chodzi. W teorii wygląda to ładnie smile2

__________________
'I know I was born and I know that I'll die, the In Between is mine'

Qwiker

Dodał: Qwiker, 17.10.2012 20:16

Super, lece sobie na HC swoim barbem w drużynie 3 osób (45lvl na koszmarze), a tu mi wyskakuje taki Xah'rith i wszyscy padli (gość jest niemożliwy, spowalnia cały obszar, więc nie da się uciec, a obrażenia jakie się dostaje też są strasznie widoczne.

Szeranf

Dodał: Szeranf, 17.10.2012 19:06

Możesz sprawdzić, czy ktoś nosi ten pierścień dzięki diabloprogress - od jakiegoś czasu mają możliwość przeglądania przedmiotów z kont w postaci różnych zestawień. W chwili obecnej nikt nie nosi jeszcze chyba hellfire ringa.

CoNaObiad

Dodał: CoNaObiad, 17.10.2012 18:26

No jak dla mnie świetny pomysł, ekipa z Zamieci popuściła trochę wodzę fantazji i wyszło im to na dobre. Taki powrót do korzeni, cała ta Infernalna Machina przypomina Uber Tristram z Diablo 2 (nawet portal!), a pierścień kojarzy się z pochodnią.

Nie mówię, że to źle - to będzie takie ostateczne sprawdzenie czy nasza postać jest na tyle dobra, by sobie tam poradzić. Oby tylko znowu nie było jednego buildu ez-mode-press-one-button-to-win a'la Smiter. Ogólnie to świetny pomysł, ciekawe czy jakiś zapaleniec zdobył już swój ring ;] ?

Swoją drogą sam pierścień będzie teraz obowiązkowy dla wszystkich tych, którzy cisną Paragon Levels.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 17.10.2012 18:26

__________________
Fapałke i Nubałke ;(




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.