diablo 3

Diablo 3 - Nowa koncepcja czatu i okna wyboru postaci

Dodał: Szeranf, 19.12.2012 10:00, Kategoria: Diablo 3

Od czasu do czasu da się słyszeć głosy graczy Diablo 3, którzy krytykują obecny czat, wspominając z nostalgią ten z Diablo 2, gdzie na dole widać było miniaturki postaci graczy. Jeden z fanów jeszcze w czasach bety zaproponował ciekawe rozwiązanie okna wyboru postaci, a teraz zaktualizował je - jak się okazało propozycja wzbudziła ogromne zainteresowanie graczy, a Lylirra potwierdziła, że poinformowała o tym deweloperów. Koncepcja oraz wypowiedź CM'a w rozwinięciu newsa.

Całemu zamieszaniu winny jest OneTwoSC, użytkownik forum Diablofans, który w swoim temacie upublicznił pomysł lepszego menu wyboru postaci. Jak widać wątek jest dość stary, ale ostatnia aktualizacja pochodzi z grudnia. Nie umknęło to uwadze fanów i pozytywne opinie na temat tego pomysłu pojawiły się na oficjalnym forum amerykańskim, a nawet na polskim. Zdecydowana większość graczy (jeśli nie wszyscy) wyrażają się bardzo pozytywnie na temat tej właśnie pracy:

Koncepcja ona wyboru postaci w Diablo 3


W przytoczonym wcześniej temacie na amerykańskim forum w całej sprawie wypowiedziała się również Lylirra:

Dzięki za napisanie o tym!


Po tych słowach pewien gracz skomentował pisząc "Świetnie! Deweloper Diablo 3! Do roboty!", a Lylirra na to:

Świetnie! Community Menager! Do roboty! (np. Wyślij tę sugestię deweloperom)!

Fixed.


Słowa te można traktować jako jednoznaczne z tym, że deweloperzy Diablo 3 usłyszą o tym pomyśle, oraz o zainteresowaniu jaki wzbudził wśród graczy. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Czy ta koncepcja bardziej się Wam podoba, niż obecna? Czekamy na komentarze. .

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 24.12.2012 11:47

Hellstein - popieram w 100%. Dajmy na przykład Oblivion - autorski mod który dodatkowo zebrał najlepsze mody - Oscuros Oblivion Overhaul sprawił że w tę grę można sensownie i przyjemnie grać (cholerny level scaling oryginalnego Obliviona). Ponadto jak podnosiło by to grywalność i żywotność gry gdyby raz na jakiś czas ogłaszali konkurs i wprowadzali pomysły profesjonalnych graczy - nie mówiąc już nawet o korzyściach wynikających z faktu zrobienia roboty za nich. Same plusy.

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

LuQ89

Dodał: LuQ89, 20.12.2012 21:50

Ja pier**** tak powinno wyglądać menu w Diablo III, praktycznie to samo co jest w DII i na to gracze właśnie liczą! Sorry, ale czy Bli$$ nie mógł na to wpaść na swoich tajnych zebraniach dotyczących zmian w DIII lub na samym początku koncepcji gry? Tak trudno było to rozkminić i każdy musiał czekać na reakcję fanów? Tak czy siak i tak to nie wejdzie w życie ponieważ konsolki stoją na przeszkodzie! A z tego co zauważyłem Bli$$ ma tok myślenia typu "Czego się nie robi dla pięniędzy".

__________________
"Niebiosa zapłaczą płomiennymi łzami, prawi upadną przed niegodziwcami i całe stworzenie zadrży na widok płonących sztandarów piekieł!"

emilio

Dodał: emilio, 20.12.2012 17:47

w wątku twórcy jest kilka koncepcji menu. CoNaObiad docierać może i docierają, ale czy coś z tym zrobią? Będziemy czekać pewnie do dodatku jak w przypadku StarCrafta II.

__________________
_______________________________________________________________

Zathroth

Dodał: Zathroth, 19.12.2012 18:23

Podoba mi się, wszystko pod na widoku i pod ręką, jednoczesnie latwo to ogarnac.

__________________
Baptised in fire

Hellstein

Dodał: Hellstein, 19.12.2012 17:13

@CoNaObiad

Tak samo możliwe jak to, że gdyby złożyć do kupy całą co sensowniejszą twórczość społeczności serii TES, dostalibyśmy niemalże całą grę zrobioną od nowa. Za darmo.

Chociażby - seria TES sławna jest wzdłuż i wszerz z paskudnie wyglądających postaci. Zaś społeczność modderów niezmiennie do każdej części dostarcza zbiór zrobionych od zera modeli i tekstur, pozwalających na stworzenie świata wypełnionego po brzegi ideałami urody. I to samo tyczy się lepszych grafik, lokacji, shaderów, skryptów, mechaniki, potworów, przedmiotów... niemalże wszystkiego.

Oczywiście nie każdy mod jest na plus. Czasem przeszukując strony czuję się, jakbym czytał listę znanych medycynie dewiacji seksualnych. (Kto nie widział - warto przeczytać. Bardzo pouczające.)

Tak czy siak - gdy widzę, jak bardzo taki zbiór rozsądnych modów jest w stanie ulepszyć grę, nie mogę oprzeć się wrażeniu, że gdyby zebrać po kilku-kilkunastu takich zapaleńców w zespoły, byliby oni w stanie stworzyć znacznie lepsze, ciekawsze i sensowniejsze produkcje niż te korporacyjne. Teraz czekam na War For The Overworld, który jest właśnie tego typu projektem i ma w założeniu być duchowym spadkobiercą genialnego Dungeon Keepera, który przez "poważne firmy" został gdzieś głęboko zatopiony w odmętach niepamięci.

A co bardziej spostrzegawczy (tudzież złośliwi) mogliby zauważyć (tudzież wytknąć), że zgodnie ze swoim zwyczajem po prostu postuluję zastąpienie obecnie funkcjonującego modelu branży gier tym sprzed około 15-20 lat. No cóż... Owszem.

Kończąc tę małą dygresję i wracając do materii newsa - koncept fajny, może być.

CoNaObiad

Dodał: CoNaObiad, 19.12.2012 12:30

Hyhy, czyli legenda, że głos fanów dociera do deweloperów to jednak prawda ;].
I powiedzcie jak to jest możliwe, że jeden gracz ma lepszy pomysł od całej grupy "specjalistów".
Ostatnio jest taki mem: You had one job!

__________________
Fapałke i Nubałke ;(




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.