diablo 3

Diablo 3 - Nowe informacje o Rzemieślnikach

Dodał: Wanderer, 22.08.2010 12:26, Kategoria: Diablo 3

Bashiok - Community Manager Blizzarda ds. Diablo 3 - w ostatnich dniach postanowił odpowiedzieć na kilka pytań nurtujących fanów Diablo na oficjalnych forach Battle.net. Mowa jest m. in. o wpływie craftingu i odzyskiwaniu przedmiotów na handel. Zapraszamy do rozwinięcia newsa.


Fan spytał o to, co system odzysku może uczynić dla handlu. Bashiok wyraził swoją opinię:

Cytat:
Uważam, że za dużo pytań nt. gry handlowej jest bez odpowiedzi, aby naprawdę wiedzieć jak wpływać na nią będzie odzysk broni.

Masz jednak rację, gdyż wraz ze zdobywaniem wyższych poziomów, poprzeczka ustawiana przez nich na przedmioty, które uważają za godne handlu, podniesie się. Ale jest to naturalna inflacja powiązana z poziomem postaci. Nie jest to efekt odzysku przedmiotów, po prostu produkt ważności, gdyż przedmioty tracą swoją użyteczność dla postaci z wyższym poziomem (i w ten sposób względną wartość). Czy odzyskiwanie przedmiotów jest gorsze od prostego oddawania ich? Mało prawdopodobne, ale zależy to od tego, w jaki sposób towar z odzysku trafia ponownie na rynek, i nie sądzę, abym potrafił inteligentnie się na ten temat wypowiedzieć.

Tak naprawdę nie stanowi to prawdziwego problemu, gdyż w grę można grać, cieszyć się nią i ją ukończyć bez jakiegokolwiek handlowania z inną postacią, ale prawdziwa inflacja, gdzie niskopoziomowe przedmioty są sprzedawane w takich cenach, że tylko gracze wysokopoziomowi mogą je nabyć - sądzę, że mogłoby to zająć lata.



Inny fan zapytał o receptury dla craftingu:

Cytat:
Co się tyczy receptur do craftingu: czy będą one w formie zwojów i czy będzie można nimi handlować z innymi graczami?

Nie zostało to jeszcze ostatecznie ustalone, ale to prawdopodobne.

Czy szansa wypadnięcia lepszych materiałów do craftingu podczas niszczenia przedmiotów o wyższej wartości będzie większa?

Tak, i to potencjalnie nawet większą.



Twórca jednego z tematów - Grug - martwił się o efekty odzyskiwania, czy gracze będą podnosić wszystko jedynie po to, aby przemienić je na składniki.

Cytat:
Może tu czegoś nie rozumiem, ale zdajesz się wykazywać, że gracze będą mieli teraz interesujące wybory co do sposobu postępowania z przedmiotami przez nich znalezionymi. Którykolwiek z nich, oddanie ich sprzedawcy NPC, wykorzystanie ich do odzysku materiałów lub handel nimi. Jest to dobra rzecz.

Osobiście uważam, że jeśli oznacza to, iż ludzie mają powód do zbierania rzeczy i nie zostawiają za sobą przedmiotów o niższej wartości zaśmiecających ich gry… wygląda to na wygraną.

Jednakże, nie jest to tak naprawdę wybór. Teraz przedmioty w swoich opisach pokazują, jaka jest ich cena. Napełnij swój inwentarz łupem. Kiedy znajdziesz nowy przedmiot, odzyskaj materiały z najmniej wartościowych i powtórz. W ten sposób wracasz do miasta z maksymalną ilością złota i materiałów.

Ale czy te najmniej wartościowe będą się rozpadać na części tobie potrzebne?

Nie ma znaczenia czy jest to coś, czego potrzebujesz, czy też nie. Wątpię, aby przenoszenie 30 przedmiotów było lepsze od przenoszenia 29 i 60 przedmiotów wartych odzysku. Zawsze można zniszczyć te ważne dla rzadkich zasobów w późniejszym czasie. Bezwartościowe i zwyczajne przedmioty mogą być gromadzone.

Do pewnego punktu.

Czy mógłbyś sformułować swoją wątpliwość dla mnie jeszcze raz? Nie za bardzo rozumiem rzeczywisty problem, a chcę być w stanie na nią odpowiedzieć dla ciebie.

Grug [twórca tematu] ma rację. Problemem jest to, że ten mechanizm ma najwyraźniej na celu oszczędzanie czasu.

Nie, nie, nie, jest to opcjonalny sposób na tworzenie dla siebie przedmiotów, dodatek do upuszczania przedmiotów przez potwory.

Problem tkwi w tym, że jest to mechanizm oszczędzania czasu, który wytwarza więcej pracy.

Czy jest to więcej pracy niż ciągłe robienie run’ów mając nadzieję na wypadnięcie przedmiotu? W międzyczasie mógłbyś odzyskiwać przedmioty i pracować, aby stworzyć przedmiot podobnej jakości.

Którego będziesz potrzebować w przyszłych pojedynkach.

Nie musisz niczego odzyskiwać, jeśli nie chcesz. Jest to opcjonalny sposób zdobywania przedmiotów i zbierania zestawów. Nie obchodzi cię tworzenie ich lub chcesz spędzać czas zbierając rzeczy i je odzyskiwać? Zignoruj to. Może będziesz musiał zabić więcej potworów, by mieć przedmiot, którego pragniesz, ale to twój wybór.

W porządku, więc powiedz mi, czy najlepsze przedmioty można uzyskać jedynie poprzez crafting?

Nie do końca.

Nasza idealna postać do końcowej gry będzie nosić miks przedmiotów rzadkich i legendarnych z potworów i przedmiotów stwarzanych.

Miej również na uwadze, że aby móc stworzyć najlepsze przedmioty, musisz najpierw znaleźć ich receptury.

Po prostu zapomniałeś, że odzyskiwanie przedmiotów tak naprawdę nie zabiera żadnej ilości czasu. Mamy skróty takie jak Ctrl + LPM by natychmiast przenieść przedmiot do skrzynki odzyskiwania. Po prostu klikasz dwa razy by odzyskać i podnieść WSZYSTKIE materiały.

Jest to szybkie. I inwentarz jest ogromy, więc możesz na chwilę zrobić wypad, zanim zaczniesz jakiekolwiek jego sprzątanie.

Czy ten system odzyskiwania będzie działał od samego początku? Zaczniemy odzyskiwać przedmioty od poziomu 1 ?

Nie, ale jest on przedstawiany bardzo wcześnie.

W porządku, myślę, że mam już lepsze podsumowanie.

Napełniasz swój inwentarz, przetwarzasz przedmioty o niskiej wartości do momentu, gdy posiadasz stos złomu (nazwa dla najmniej wartościowych i najbardziej powszechnego typu materiału z odzysku). Wkrótce będziesz posiadał olbrzymią jego ilość. Jeśli receptury wymagają jego olbrzymich ilości, wtedy normalne przedmioty bardziej opłaca się przerabiać na złom niż sprzedawać za złoto i staje się obowiązkiem ich zamiana na złom. Jeśli receptury wymagają jego mniejszej ilości, wtedy gracze będą zbierać go więcej, aniżeli potrzebują, sprawiając, że albo zostaną z nadwyżką lub zostawią zwykłe przedmioty na ziemi.

Ok, więc twoje pytanie bardziej dotyczy różnorodności i skali tego, jakie przedmioty mogą zostać zniszczone. Rozumiem. Nie mam pomysłu jak na nie odpowiedzieć, więc zamierzam spytać Wyatt’a i Jay’a, jeśli będą w stanie na nie odpowiedzieć.



Kilka godzin później, Bashiok odpowiedział:

Cytat:
Odpowiedź Jay’a brzmiała: „Jeśli nie jest warte podnoszenia dla złota, z pewnością nie jest warte podnoszenia w celach craftingu.” W zasadzie każdy gracz warty swojego wynagrodzenia będzie faworyzował złoto od materiałów do craftingu zwyczajnie dlatego, że jest wymagane dla wielu innych rzeczy, które są ważne dla wysokopoziomowej postaci. I zasadniczo wiele z tych rzeczy sprowadza się do ustawiania i upewniania się, że związek pomiędzy wszystkimi systemami nie jest popsuty, i wszystko co możemy na ten temat powiedzieć to to, że doceniamy twoją pasję dla gry. :-)

Jak to jest być obalonym przez szefa, Bashiok? Czy zdeptał twoje marzenia podnoszenia każdego przedmiotu? Ta odpowiedź od ciebie prawdopodobnie podkoloryzowała postępującą rozmowę w wielkim stopniu.

Jak dokładnie mnie obalił? :-)

Jestem kolekcjonerem, więc możliwe, że będę zbierał więcej niż reszta, ale wciąż istnieje punkty, w którym zbieranie przedmiotów o pewnej wartości nie jest warte twojego czasu. Może jest to ustawione tak, że będzie tak się dziać, gdy jesteś najlepiej uzbrojonym i najbogatszym graczem na świecie, ale tak to będzie.

Widzę możliwość dla pewnych receptur z gry końcowej, aby miały mniej lub wcale nie posiadały ustawionych atrybutów, co w drugim przypadku oznaczałoby zasadniczo hazard. Ale lepszy.

Co do systemu dedykowanego hazardowi, nie mamy obecnie planów, ale tak jak właśnie powiedziałem, hazard mógłby zostać osiągnięty w znacznie lepszym stopniu bezpośrednio przez system craftingu. Jeśli pomyślelibyśmy, że te typy receptur były dobry pomysłem.

Nie wiem czy pomyślimy o tym. ‘Pomyślimy’ odnosi się tu do innych osób, które decydują o takich kwestiach. ;-)



W innym temacie jeden z fanów zapytał o możliwość umieszczania gniazd przez Kowala w przedmiotach. Bashiok odpowiedział:

Cytat:
Gdy ostatnio o tym słyszałem (i może się to oczywiście zmienić), kowal może dodać jedno gniazdo (maksymalnie) do specyficznych przedmiotów do maksymalnej liczby dozwolonych. Więc, jeśli (na przykład, nie deklaruję maksymalnych liczb gniazd) miecz może posiadać dwa gniazda, ale wypada z potworów bez ani jednego, możesz dodać do niego jedno gniazdo.

Jak przedmioty, które zajmują 2 okienka w inwentarzu mają więcej niż 2 gniazda?

Wymagając od ciebie wyposażenia broni w klejnot?

Więc, czy wszystkie one będą wizualnie atrakcyjne tak jak przykład Tarczy, czy po prostu będą wsadzone w środek.

Ten z tarczy był przytwierdzony na środku.

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
rmx65

Dodał: rmx65, 23.08.2010 11:56

Podoba mi się ten crafting... wolę go niż chodzenie na cośtamruny żeby cos dobrego wydropić... bigsmile




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.