diablo 3

Diablo 3 - Oficjalny Film o Najemnikach!

Dodał: DarkBolo, 12.05.2011 21:43, Kategoria: Diablo 3

Chcieliście, to macie. Blizzard opublikował oficjalny klip wideo
przedstawiający Najemników(The Followers).
Wideo oraz więcej informacji, znajdziecie w rozwinięciu newsa.

Follower system, tak jak nazywa się klip, przedstawia postacie, które prawdopodobnie będą pełnić rolę najemników w Diablo 3. Na filmie widać, że będziemy mogli zmieniać ekwipunek pomocnika, co będzie miało wpływ nie tylko na statystyki, lecz również na wygląd najemnika. Możliwe również będzie wybieranie umiejętności jakich ma używać nasz towarzysz! Wideo przedstawia trzy typy najemników.

Pierwszy typ najemnika to, w wolnym tłumaczeniu, Czarownica(Enchantress). Widzimy, że posługuję się ona różnego rodzaju zaklęciami.
Drugi typ to Łotr(Scoundrel). jest to postać dystansowa używająca kuszy. Widzimy, że strzela zwykłymi bełtami, jak również trzema na raz.
Trzeci typ to Templariusz(Templar). Wojownik ten posługuje się bronią białą. Walczy w zwarciu, więc idealnie nadaje się dla postaci dystansowej.
Co więcej wniosą najemnicy? Jak będziemy ich rekrutować?
Tego na razie nie wiemy. Gdy tylko pojawią się jakieś informacje, to natychmiast pojawią się one na naszej stronie.
Poniżej, wspomniane wcześniej wideo.



Co sądzicie o filmie? Podobają się wam najemnicy? Zachęcamy do komentowania

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
DiabloFan

Dodał: DiabloFan, 17.06.2011 18:46

tylko grafa trochę kijowa

Kret111

Dodał: Kret111, 24.05.2011 19:37

No cóż, pożyjemy zobaczymy. może ten system będzie dobry może nie. Tego dowiemy się dopiero po premierze D3, czyli(jeżeli beta testy nie wykażą większych błędów) najprędzej przed świętami smile2
PS: R1 dzięki za link do filmiku, bo już go wprawdzie widziałem, ale w oryginalnej wersji językowej, a z angielskiego znam tylko podstawy podstaw.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 24.05.2011 19:45

R1

Dodał: R1, 24.05.2011 17:14

Kret111 : Ten wywiad jest co prawda z 2008, ale przeczytaj http://diablo.phx.pl/news/blizzard-o-resecie-skilli-i-uzdrawiajacych-kulach/
Jasne staje się, że będzie to coś na podobę wprowadzonego systemu resetu skilli w D2. Jakkolwiek jest to system zbędny i absurdalny ,jak na tą chwilę (tyle lat po premierze)w Diablo 2, tak już przy cytat Alex'a Mayberry - starszego producenta Diablo III: "97 miliardów potencjalnych kombinacji i permutacji. To wszystko przed braniem pod uwagę ekwipunków, broni czy atrybutów przez co ta liczba staje się wręcz niewyobrażalną" --> w Diablo 3 jest rzeczą jak najbardziej dla mnie zrozumiałą. Wszak nie chciałbym, abyśmy mogli robić reset skill po jakimś banalnym queście lub też nikłym kosztem. Ale jak już napisałem. Przy tylu możliwościach użycia skilli, które mają być odizolowane od siebie tzn. Nie będzie żadnych drzewek synergii, każdy z Nas będzie chciał wypróbować każdy z 30 czy 25 skilli przypadających na każdą postać w konfiguracjach z synegriami (umiejętnościami biernymi "traits"smile2 oraz w konfiguracjach z różnymi runami. To rzecz jasna i naturalna. Stąd wydaje się być pewnikiem w d3 rozdawanie skilli w prosty sposób na nowo. Jeśli to dla Ciebie za mało argumentów smile przeczytaj to co napisał Bashiok o ewentualności wprowadzenia krótkich filmików obrazujących efekt umiejętności przed rozdaniem punkcika w tenże skill: "Jednym z powodów dla którego nie chcielibyśmy czegoś takiego wprowadzać jest zachęcenie graczy do eksperymentowania, wypróbowania nowych umiejętności i ich kombinacji. Dostępna jest możliwość ponownego rozdzielenia punktów, runy związane z umiejętnościami, które lekko wzmacniają lub całkowicie zmieniają sposób w jaki działa dana umiejętność. Chcemy aby gracze sami przetestowali te elementy. Taki filmik pokazowy mógłby mieć potencjalnie nieprzewidywalny wpływ." -> źródło diablo3.net.pl Na koniec filmik dla tych, którzy myślą, że D3 nas nie wystraszy. Stary filmik, ale jary. Wyobraźcie sobie, że tam jesteście i gracie w nocy ze słuchawkami na uszach bigsmile 5 minuta 48 sekunda -> http://www.youtube.com/watch?v=zHVf4ZxjRUM&feature=related Życzę miłych wrażeń smile

Kret111

Dodał: Kret111, 22.05.2011 16:08

Mi osobiście na pewno nie podoba się idea upraszczania gier. Wolę trochę pomyśleć. Jeżeli więc postaraja się z systemem umiejętności, run itp. to gracze będą mieli spore pole do popisu. Mam jednak nadzieję że nie otrzymamy czegoś w stylu Zdobywam najlepszą umiejętność, dobrą runę i już mogę z zamkniętymi oczami przejść grę. Wolałbym żeby gracz musiał dostosować taktykę i dobór umiejętności do sytuacji. Dlatego dobre wrażenie robi na mnie możliwość szybkiej zmiany w trakcie walki, jaką wprowadził Blizzard. Mam nadzieję że potwory będą wymagały od nas więcej kreatywności niż tylko odpowiedni dobór skili i run.
Co do grafiki to już się z nią oswoiłem i nawet polubiłem. Przeszkadza tylko wygląd efektów, bo o ile nieźle wyglądają u Wizarda, to już u Barbarzyńcy lampki choinkowe na toporach nie są zbyt dobre.
Fajnie że zadbają o fabułę, bo osobiście uwielbiam wczuwać się w ten sposób w klimat otaczającego mnie świata.
Z oceną klimatu wstrzymam się raczej do momentu aż sam nie odpalę D3, czyli pewnie od kilku miesięcy do roku, ale wytrzymałem już 10 lat, więc i teraz wytrwam. smile
PS: R1 masz trochę racji, ale ja i tak nie wyobrażam sobie że będziemy mogli ot tak zmieniać skile. Wymiana run z pewnością jest potrzebna, ale nie skili.

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 23.05.2011 06:22

R1

Dodał: R1, 22.05.2011 13:45

Kret111 co do masowego reset skill to przemyślałem sprawe, że on w zaistniałej sytuacji być musi i basta. Dlaczego? A no dlatego, że D3 posiada zupełnie inny system tworzenia postaci. Chodzi tu głównie o niewyobrażalną ilość możliwości. Są 1.skille(umiejętności) 2.traitsy (dodatkowe drzewko umiejętności pasywnych) Dalej! smile (kto oglądał kabaret Czarka Pazury? bigsmile ) 3.Do każdego skilla możemy przylepić jedną z 5-cio poziomowych run, a wcale nie jest powiedziane, że 3-cio poziomowa runa alabaster będzie gorsza od tej 5-cio poziomowej, ponieważ runy nie zwiększą nam obrażeń jako takich, lecz ilość wystrzelonych strzał lub cokolwiek innego 4.Run jest sześć czy siedem, więc każda na różne sposoby zmodyfikuje nam skilla !!! To sprawia, że buildów jako takich będzie od CH*!@! Każdy będzie chciał wypróbować jak największą ilość kombinacji i po to ten reset skill, ale w czym on jest potrzebny w D2? Poligon doświadczalny, na który ta leciwa gra nie zasługuje. Na razie klimatu nie widać tylko potęgę klas postaci. Nie zapominajmy jednak, że te filmiki są z normala, a Blizzard zapowiedział, że normal będzie bardzo prosty (Blizz jest więc bardzo pewny siebie z taktyką komercyjną... wiadomo prosta gra, dziecko przechodzi i do szafy, więc D3 musi wciągać i zasysać do grania jak czarna dziura!) To tyle o trudności gry. Fabuła zdaje się, będzie miodna i jeśli odsłuchamy wszystkich dialogów to myślę, że chóralnym głosem zaśpiewamy gospel: wychwalajmy Blizz! Nowi gracze na bank nie poczują już tego klimatu, bo nawet im przez głowe nie przejdzie słuchać wypocin Caina. Trzeci aspekt klimatyczny to cukierkowość. Martwię się nie tyle o lokacje, które są boskie, (zobaczcie sobie najnowsze screeny! W katedrze, aż roi się od niuansów typu walka nad przepaścią itd.) co o nasze ataki. Nawet strzały DH są kolorowe, każda postać przez te kolory wydaje się być poniekąd magiem. Co do rozdawania atrybutów się nie zgodzę, bo często bywało tak, że mimo jak to napisałeś Kret111 "schematu" na bardzo wysokim lvlu orientowaliśmy się, że wszystko pięknie ładnie, ale brakuje kilku punkcików do perf bloku i zaczynało się kombinowanie smile Albo inna sytuacja, w której znajdywało się jeszcze lepsze Tancerze Cienia i zręczność przewyższała nasze oczekiwania względem żywotności. Więc nie wszystko dawało się wyliczyć i to było piękne. W D3 będzie łatwość w tworzeniu perf postaci. Za łatwo. Co do plusów! Wspaniała rzecz, albowiem wygląda na to, że na prawdę gra będzie bardziej taktyczna. I nie będzie postaci, która lata i wymiata wszystko z młotkami wokół głowy. Trzeba będzie się pewnie nieźle natrudzić na piekle zmieniając ataki raz po raz. Wspaniale zapowiada się (przynajmniej dla mnie) Crafting. Coś niesamowitego. Znajdujemy recepturę, a potem mamy do wybory sprzedać zbyteczne czako i zarobić, a może przemielić je na surowiec wtórny i próbować szczęścia w robieniu z rzadkich surowców wymarzonych rękawic ! Hah Genialne! Przeróbka legendarnych przedmiotów na surowce sprawi, że gospodarka w D3 będzie żyła wiecznie i nie będzie resetów laddera! Zobaczycie. Jedno rozwiązanie, ale super skuteczne, bo takie czako będzie miało zawsze swoją dużą wartość, a najbogatsi będą mogli pozwolić sobie na pełne ryzyko masowego craftingu skupując rzadkie i legendarne przedmioty na surowiec. Zbayno: Wspomnień czar, ale zgasisz światło, położysz dzieci do snu, założysz słuchawy, odsłuchasz wszystkich dialogów i też będzie dobrze smile Życzę sobie i Tobie narobienia w majty smile2

zbayno

Dodał: zbayno, 21.05.2011 15:28

R1, aż mi się łezka w oku zakręciła. Pamiętam moją pierwsze walkę z Diablo. Miałem wtedy barba 21 lvl, oczywiście na single classic, internet był wtedy strasznie drogi, a dodatku nie miałem. Walczyłem z nim chyba z 45 minut, 12 w nocy, słuchawki na uszach i bardzo wysokie tętno. Gra w necie to już było co innego, teraz d3 nie zapowiada się na grę z klimatem choćby d2, że o d1 nie wspomnę.

__________________
Nie widać, nie słychać.

Kret111

Dodał: Kret111, 21.05.2011 13:24

Osobiście też miałem obawy o grę. Pierwsze wrażenie zrobiła na mnie kiepskie. Kolorowa grafika, wybuchy i światełka co krok i to uproszczenie. Jednak po przemyśleniu sprawy, myślę że te rozwiązania są dobre.
1.Na klimat składa się nie tylko wygląd wizualny. Blizzard zawsze wiedział co robi, więc i teraz im zaufam.
2.Te przydzielanie atrybutów wcale nie dawało do myślenia. Wystarczyło raz przejść grę,żeby załapać schemat, według którego się je rozdawało.
3.Reset skili to z kolei zły pomysł. Powinna być możliwość zresetowania ich góra RAZ, i co najwyżej na normalnym. Po prostu, załapaliśmy grę, wiemy już co brać, a co nie więc przydzielamy RAZ na nowo, zamiast tworzyć nową postać.
4.Dobrzy gracze i tak sobie poradzą. Nie będzie już tak ważne jakie przydzielisz umiejętności, ale jak ich będziesz używać.

rychuvip

Dodał: rychuvip, 21.05.2011 10:44

R1 i Mastemoth - podzielam wasze obawy - mam nadzieję że blizz nie chce przypodobać się dzieciakom którym w czasie gry w diablo po głowie telepie się tylko "krew ! krew ! ooo kolorowe ... rusza się..." mam nadzieję że nie zapomni o starych fanach którzy lubią zaciągnąć się porządnie stęchłym zapachem zła i poczuć ten depresyjny klimat ogarniętego spustoszeniem świata sanktuarium ... co do grafiki - z początku podobała mi się bo spostrzegałem ją raczej jako mroczno-komiksową niż kreskówkowo-cukierkową - jednak z czasem coraz bardziej przestaje mi się to podobać i chyba w dniu premiery dokupię do gry czarno-biały monitor bigsmile
W sprawie planowania postaci - to był najlepszy aspekt gry - przemyślanie każdego elementu postaci (było o czym myśleć w czasie nudnych wykładów lub w pracy pwnt ) a obecnie obawiam się że blizz pokaże swoje komercyjne oblicze i chcąc przyciągnąć tłumy tych bezmózgich graczy którzy chcą tylko i wyłącznie sieczki , stworzy grę a la koreańskie MMO w których siłę charu mierzy się w ilości godzin przesiedzianych na tępym klikaniu w mychę , a nie w sprycie prowadzącego tą postać gracza ... Podsumowując mam obawy jak każdy prawdziwy fan gry :/ ale mam też nadzieję że blizz mnie nie zawiedzie smile Pozdro

__________________
porch monkey 4 life

R1

Dodał: R1, 20.05.2011 22:07

Wole spartolić 10 razy tą samą postać w D3 i w końcu zrobić perfekcyjnego chara po 2 latach gry, niż grać jedną postacią, dobić 60lvl w pół roku (jeśli wcześniej mnie nie znudzi świadomość prostoty tworzenia pro-postaci). Dodatkowo na końcu przemienić specjalizację Wizardki Elektrycznej Atomówki w lepszą jej siostrę bliźniaczkę Son Goku władającą wszechmocno-święcącą spawarką. hmm...Wyobraź sobie, że trenujesz od bobasa takową Wizardkę... Zmieniasz jej pieluchy. Klepiesz po pupie. Żyjesz jej życiem. Wybierasz broń, uzbrajasz w dajmy na to w błyskawicę. Widzisz jej wzloty i upadki. Doświadczasz plusy i minusy swego wyboru w danej sztuce szarlatańskiej magii. Dodajesz do tego odpowiednie traitsy ,czyli te cechy pasywne itd. plus specyficzny styl gry, który wypracowujesz z biegiem tygodni. Dochodzi do tego rozpoznawalność u innych graczy typu O_o to ten ziomek od błyskawicy! I nagle bach!! A teraz z dnia na dzień jestem ognistym potworem siejącym postrach wśród zła, bo miałem gorszy dzień i córka mnie zawiodła. Czytaj: zobaczyłem u kogoś innego, efektowną kombinację run umiejętności i muszę ją mieć. Efekt: reset skill. Dobra. Ja wiem o co chodzi Blizzowi. Znajdujesz takiego fantoma 30% i robisz pod niego przemeblowanie. Ok ok, ale czy to prowadzi do wytworzenia sobie kolejnych wiernych fanów gry na długie lata? Wytworzenia więzi zżytych ludzisk ze swoimi charami? Chyba nie... co blizz?
Mastemoth: Jak wchodziłem 1 raz na góre Arreat, na singlu, to przed tym z 5 razy przeszedłem cały 5 akty by się przygotować na wygraną bitwę. A jak zabijałem Mefisto to po nocach spać nie mogłem. Może dlatego, że byłem wtedy młody. Może... Lecz czy teraz dzieciaki poczują coś ze strasznego Diablo? Na razie to wygląda tak, że chce się pochwycić Mnicha i wpaść w grupkę potworów z atakiem tysiąca pięści i jednej nocy. Ale dalej wierze w Blizz. Pozdro.

Komentarz został edytowany 6 razy, ostatnio: 20.05.2011 22:24

Dower

Dodał: Dower, 20.05.2011 16:07

To nie to samo co D2, będzie prostsze itd, ale super się zapowiada rotfl

__________________
Diablo 2: 8+8= Diablo Diablo 2 i LoD: 8+8= Baal

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 16.05.2011 20:29

Piękna baśń - baśniowe efekty i niezniszczalni herosi - zło sra w gacie jak nas zobaczy bo zaraz zrobimy rzeźnię wsiego złego. Ale ja chciał bym poczuć się przytłoczony potęgą tego zła i z duszą na ramieniu zapuszczać się coraz dalej..R1 - podzielam Twoje obawy w 100%. Też lubiłem planować postacie i wymyślać strategie walki. Tu Blizz może zrobić to za nas. A przecież my nie amerykanie którzy muszą mieć wsio na tacy i kolorowo..

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

R1

Dodał: R1, 15.05.2011 16:47

Ale wiecie co? Wszystko pięknie, ładnie, kolorowo(aż za) tylko,że tą grę dla otępiałych robią. Popatrzcie na poligon doświadczalny, o którym już się wypowiadałem. Mianowicie co oni zrobili z Naszym D2? Wprowadzili reset skill banalnym sposobem i żadnym kosztem. D3 może prowadzić do tego samego. Więc Nasze umiejętności jako doświadczonych graczy, z biegem gry, będą się ograniczały tylko do obrania odpowiedniego skilla na odpowiednim poziomie-lokacji gry. Nie będzie już graczy-encyklopedii, którzy wiedzieli jaki item dać najemnikowi, a czego nie warto - niektóre staty nie działały przecież bonusowo w mercu. Albo nie będzie sytuacji, w której pro wie doskonale ile może sobie pozwolić dać na początku w siłę czarodziejce by nie zawalić całej postaci. Oby Blizzard nie podał nam wszystkiego jak na tacy. Oby gra wymagała nie tylko sieczki, ale skupienia przy tworzeniu postaci i jej nie spartoleniu tudzież innych dodatkowych smaczków, które będziemy odkrywali przez długie lata gry. Na razie zapowiedziany reset skill nie jest dla mnie ,osobiście powodem do optymizmu. Boję się, że Blizz może za bardzo chcieć trafić do małolatów skaczących przez gry jak z kwiatka na kwiatek i przechodzących przez hordy potworów tylko z sieczką w głowie.

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 15.05.2011 17:54

Grzecho96

Dodał: Grzecho96, 15.05.2011 09:23

A ja jestem mile zaskoczony pwnt . Według mnie wszyscy najemnicy zostali zrobiony w fajny sposób smile . BraWo Blizzard .! bigsmile

sukip66

Dodał: sukip66, 14.05.2011 20:50

@Kvo12 skoro ma być tak jak piszesz to mam nadzieję że będzie to chociaż odpowiednio wyważone. Niemniej zdaję sobie sprawę że złoty środek nie istnieje więc zawsze znajdzie się grupa graczy którym taki system będzie nie odpowiadał.

__________________
Kto nie podejmuje ryzyka nie popełnia błędów. Kto nie popełnia błędów niczego się nie nauczy.

DarkBolo

Dodał: DarkBolo, 14.05.2011 12:18

Nie wiem jak wam, ale mnie sie ten filmik kojarzy troszke z God of War(PS2) bigsmile

__________________
Były Redaktor Imperium Diablo

Kvo12

Dodał: Kvo12, 14.05.2011 10:34

@sukip66 niestety najemnicy nie będą nawet ginąć. Stracą jedynie przytomność na bliżej nieokreślony czas.

tiamat32

Dodał: tiamat32, 14.05.2011 09:21

oj za dużo tych błysków, za dużo. Po jaką cholerę bełty z kuszy najemnika się świecą i wywołują wybuchy?

gadgetpl

Dodał: gadgetpl, 13.05.2011 22:33

@sir_kristoff
Tez mi się tak wydaje że WP
Co do najemników nic dodać nic ująć tylko czekać na finałową wersję gry =]

LuQ89

Dodał: LuQ89, 13.05.2011 21:24

Muszę przyznać że całkiem ciekawie się to zapowiada. @sukip66 popieram Cię...

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 13.05.2011 21:25

__________________
"Niebiosa zapłaczą płomiennymi łzami, prawi upadną przed niegodziwcami i całe stworzenie zadrży na widok płonących sztandarów piekieł!"

Robertgtdf

Dodał: Robertgtdf, 13.05.2011 19:37

Templar wydaje się najfajniejszy ;d

__________________
Sunshine sunshine Ladybugs awake Clap your hooves and Do a little Shake!

cossi

Dodał: cossi, 13.05.2011 16:55

a ja szczerze nie jestem zadowolony, no bo to w końcu my mamy siec demony a nie coś co jest kierowane przez PC. ale to tylko moje zdanie. galssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

FunDiablo3

Dodał: FunDiablo3, 13.05.2011 13:41

Fajnie,fajniesmile2a jak jeszcze najemnikom bedzie mozna dawac umiejetnosci to bedzie zajebioza bigsmile

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 13.05.2011 13:45

R1

Dodał: R1, 13.05.2011 12:04

Widzę, że nasz najemnik będzie mógł używać amuletu i pierścionków supprised

sir_kristoff

Dodał: sir_kristoff, 12.05.2011 22:25

Ten scoundrel wygląda jak Diego z Gothica

Bartosz-Diablo

Dodał: Bartosz-Diablo, 12.05.2011 22:13

Też pierwsza myśl w 0:23 że to coś na ziemi to wp? ^^

__________________
DwaKamienie z diablo-slayers.pl

sukip66

Dodał: sukip66, 12.05.2011 22:09

Coraz ciekawiej się zapowiada. Mam tylko nadzieję że najemnicy to będzie dobre wsparcie dla naszej postaci a śmierć towarzysza naprawdę da się we znaki graczowi. Nie chciałbym aby najemnik był jak mięso armatnie które (tak jak w d2) co chwilę można było wskrzeszać.

__________________
Kto nie podejmuje ryzyka nie popełnia błędów. Kto nie popełnia błędów niczego się nie nauczy.




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.