Idei jest od groma, jak choćby Portale Płonących Piekieł albo Wyzwanie Caina, na którym przykładzie będzie omawiany temat tego newsa.
A więc zapraszamy do lektury!
Na początek przedstawimy sam pomysł:

Wyzwanie Caina, to labirynt, a dokładniej wieża, która składa się z 50 losowych pięter. Obowiązują w niej proste zasady:
- kiedy zginiemy (lub zginie cała drużyna) musimy zaczynać od 1 piętra
- co 10 pięter walczymy z potężnym przeciwnikiem
- do miasta możemy teleportować się dopiero po pokonaniu potężnego przeciwnika (co 10 pięter)
- na 50 piętrze walczymy z potężnym bossem, za którego pokonanie otrzymamy 1 gwarantowany, losowy przedmiot legendarny.
- od 30 piętra możemy natrafić na bardzo rzadkie skrzynie ze skarbami, które kryją w sobie setki tysięcy złota.
- co 1 piętro nasza szansa na znalezienie magicznych przedmiotów i złota wzrasta o 5%
- na jednym z losowych pięter znajdziemy Decarda Caina, który da nam losową nagrodę (10 demonicznych esencji, 500.000 złota, bądż przedmiot magiczny z kilkoma gwarantowanymi statystykami)
- Wyzwanie Caina jest dostępne dopiero po uzyskaniu 60 poziomu na inferialnym poziomie trudności.
To by było na tyle :D Oczywiście wszystko było wymyślane "na szybkiego" i można by dodać wiele interesujących rzeczy :) Jak sądzicie czy tego typu element w D3 zabiłby jakoś nudę? Bo ja uważam że była by to całkiem niezła frajda i właśnie takie urozmaicenia są nam potrzebne.
Pomysł fana jest niedopracowanym zalążkiem, który może przerodzić się w całkiem fajne wyzwanie dla graczy, którzy już znudzili się Diablo, czy po prostu chcą wynieść więcej emocji z gry.
Jak pisali fani, komentujący pomysł na oficjalnym forum Diabełka autor, bądź Blizz w celu zamieszczenia tego pomysłu powinni dodać ciekawe tło fabularne. Według graczy jest to bardzo ważne.
Prawie tak ważne jak ograniczenia odnośnie możliwości wejścia do wieży. Są to:
- Części, pozwalające udać się do wieży, wypadające z uber potworów
- Rozpoczęcie przygody po pokonaniu Diablo na Inferno
- Setny Poziom Mistrzowski
- Wejście tylko raz w tygodniu przez określony czas
Pomysł zawiera także mnóstwo błędów, takich jak wskrzeszenie Caina lub zbyt wiele gwarantowanych itemów, których cena spadłaby. No i przy niewrprowadzeniu dużej ilości ograniczeń, podobnych do tych rodem z Inferialnej Machiny gracze nie chcą widzieć tego pomysłu w grze.
Popatrzmy teraz od strony technicznej. Niebiescy na pewno daliby radę coś takiego wprowadzić do gry ale czy jest szansa, że tak zrobią? Na forach anglojęzycznych powstaje dużo więcej pomysłów, które mają większą siłę przebicia niż te polskie, jak choćby ten lub ten. No i na koniec czas jego wprowadzenia. Na pewno nie będzie to jeden dzień, ani miesiąc. Najpierw musi on zyskać poparcie graczy, potem prezesów Blizza
Reasumując. Bohaterowie Sanktuarium mają moc pomysłów ale czy większość z nich ujrzy światło dzienne? Ile może być takich idei, które zostaną wprowadzone? I co Wy, nasi Czytelnicy sądzicie o takich sposobach inicjatyw "by fans"?
Dodał: Sempu, 23.04.2013 18:33
Z tą wieżą to dobry pomysł ale 100 paragon no to ludzie bez przesady po wbiciu 3 gra zaczyna się nudzić
. W ogóle Blizz powinien dodać wiele lokalizacji dostępnych po pokonaniu diablo na inferno bo właśnie wtedy gra zaczyna się nudzić.Np jakieś piramidy z dużą ilością skrzyń i labiryntowatych korytarzy żeby samo dojście do kolejnego poziomu było wyzwaniem, jakąś dżungle np Kurast(znowu) w której potworków będzie tak dużo że poruszanie się będzie trudne, jakieś świątynie (podobne do tych azteckich) gdzie będzie kapliczka za kapliczką. No a co do nefalemów to zgadzam się z innymi "debilizm" , gdyby nie to przed wejściem do jakiejś wąskiej jaskini w Tristram moją wizardką zmieniał bym hydre z tajemnej na jednogłową ognistą a przy bossah na mroźną.
Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 23.04.2013 18:37