diablo 3

Diablo 3 - Poradnik dotyczący Infernalnej Machiny w Reaper of Souls (Patch 2.3)

Dodał: Anubin, 16.10.2015 15:47, Kategoria: Diablo 3



Witam wszystkich serdecznie. Po dłuższym czasie braku aktywności mam zaszczyt zaprezentować Wam zaktualizowany dział Infernalna Machina.

Infernalna Machina, czyli specjalne zadanie znane jako Ubery zostało wprowadzone jeszcze w podstawowej wersji Diablo 3. Sporej aktualizacji doczekało się jednak w dodatku Reaper of Souls zwłaszcza za sprawą patcha 2.3. W naszym dziale znajdziecie zarówno aktualny poradnik jak również archiwum dokumentujące jak Ubery działały kiedyś. Jeśli interesuje Was poradnik wyłącznie do obecnej wersji gry - zapraszamy do rozwinięcia newsa.

•Infernalna Machina - poradnik wykonania zadania•


Opisywana w tym artykule Infernalna Machina wymaga dodatku Reaper of Souls. Do stworzenia obecnego poradnika wykorzystano materiały i treści z poprzedniego poradnika.
Infernalna Machina została wprowadzona w łatce 1.0.5 i poważnie zaktualizowana w patchu 2.3. Jest to element rozgrywki końcowej, mający zapewnić nowe doświadczenia graczom ciągle szukającym wyzwań w grze. Należy jednak pamiętać, że jest to wyzwanie któremu trzeba stawić czoła na wielu płaszczyznach. Musisz wykazać się determinacją, by zebrać wszystkie potrzebne elementy. Musisz wykazać się odwagą, by przekroczyć piekielny portal i udać się do demonicznej krainy. Musisz w końcu wykazać się umiejętnościami, by pokonać wszystkich przeciwników, by być godnym obiecanej nagrody.

•Znajdź Machiny•


Główną zmianą w patchu 2.3 jest to, ze Klucznicy obecnie mają szansę na upuszczenie Infernalnej Machiny (nie trzeba już zbierać kluczy, które następnie były łączone w machiny).
Aby wykonać Infernalną Machinę(zadanie), należy najpierw zdobyć cztery składające się na nią przedmioty poprzez pokonanie czterech Kluczników rezydujących w poszczególnych aktach gry. Klucznicy oczywiście występują na wszystkich poziomach trudności, jednakże tylko na Udręce istnieje szansa, że upuszczą oni Infernalną Machinę. Szansa ta nie zależy w żadnym stopniu od atrybutu odpowiedzialnego za większą szansę na znalezienie magicznych przedmiotów, jednakże możemy ją zwiększyć zwiększając poziom trudności.

•Poziom Udręki, a szansa na zdobycie Infernalnej Machiny•

  • Udręka I: 25%
  • Udręka II: 28%
  • Udręka III: 33%
  • Udręka IV: 38%
  • Udręka V: 43%
  • Udręka VI: 50%
  • Udręka VII: 60%
  • Udręka VIII: 70%
  • Udręka IX: 80%
  • Udręka X: 90%

  • Uwaga: Po zabiciu klucznika istnieją 4 możliwości:
    a) Klucznik nie upuści żadnej Machiny.
    b) Klucznik upuści Machinę przypisaną do jego dropu.
    c) Klucznik upuści przypisaną sobie Machinę, oraz Machinę losową.
    d) Klucznik upuści losową Machinę.

    Można posiadać na raz więcej niż jedną Machinę danego rodzaju, Machiny przypisywane są do konta i nie mogą być przekazywane pomiędzy graczami. Trzeba pamiętać też, że ukończenie całego zadania, czyli w efekcie stworzenie Pierścienia Piekielnego Ognia, lub Amuletu Piekielnego Ognia wymaga od nas zebrania kompletu Machin, by móc otworzyć każdy z czterech portali do różnych krain i zdobyć cztery organy demonów potrzebne do stworzenia biżuterii. Do wykonania przedmiotów potrzebne będą również Zapomniane dusze(10), oraz schemat, który można
    za 5 000 000 złota kupić u NPC w 2 akcie - małej dziewczynki o imieniu Squirt.

    •Zabij kluczników i odbierz im machiny•


    Klucznicy strzegą swoich skarbów i trudno ich zabić. Czasami trzeba poświęcić również trochę czasu, aby ich odnaleźć. Klucznicy jednakże zawsze występują w tych samych lokacjach. Na mapie przygody lokacje te oznaczone są specjalnymi grafikami klucza.



    •Oto spis kluczników, oraz przypisanych do nich skarbów i lokacji•



    Klucznik Odeg
    Lokacja: Akt 1, Pola Niedoli


    Infernalna Machina Kości - Infernalna Machina, którą zazwyczaj upuszcza klucznik Odeg. Pozwala na otwarcie Krainy Niezgody.





    Klucznik Sokahr
    Lokacja: Akt 2, Oaza Dalgura



    Infernalna Machina Obżarstwa - Infernalna Machina, którą zazwyczaj upuszcza klucznik Sokahr. Pozwala na otwarcie Krainy Chaosu.





    Klucznik Xah'Rith
    Lokacja: Akt 3, Kamienny Fort



    Infernalna Machina Wojny - Infernalna Machina, którą zazwyczaj upuszcza klucznik Xah'Rith. Pozwala na otwarcie Krainy Zamętu.





    Klucznik Nekarat
    Lokacja: Akt 4, Drugi Poziom Ogrodów Nadziei



    Infernalna Machina Zła - Infernalna Machina, którą zazwyczaj upuszcza klucznik Nekarat. Pozwala na otwarcie Krainy Przerażenia.





    •Otwórz Krainy i zabij bossów•


    Jeśli zebrałeś już 4 machiny po jednej z każdego rodzaju (Kości, Obżarstwa, Wojny i Zła) jesteś gotów, aby podjąć się wyzwania. W celu wykonania zadania udaj się do 1 Aktu i odnajdź domostwo przed którym zawsze stoi Brat Malahjasz. Wyważ drzwi dowolnym atakiem i wejdź do środka.



    Następnie otwórz 4 portale w dowolnej kolejności. W każdej krainie zdobędziesz organy potrzebne do stworzenia Amuletu lub Pierścienia Piekielnego Ognia.

    •Poziom Udręki, a szansa na zdobycie organów•

  • Udręka I-V: Możliwy 1 organ z 1 krainy.
  • Udręka VI: Gwarantowany 1 / Czasami zdobędziesz 2 organy z 1 krainy.
  • Udręka VII: Gwarantowany 1 / Zazwyczaj zdobędziesz 2 organy z 1 krainy.
  • Udręka VIII: Gwarantowane 2 / Czasami zdobędziesz 3 organy z 1 krainy.
  • Udręka IX: Gwarantowane 2 / Zazwyczaj zdobędziesz 3 organy z 1 krainy.
  • Udręka X: Gwarantowane 2 / Bardzo często zdobędziesz 3 organy z 1 krainy.



  • •Spis Machin, krain, przypisanych do nich bossów i dropów•



    Infernalna Machina Kości
    Otwiera: Kraina Niezgody
    Bossowie: Leoryk (Król Umarłych), Mahda (Bezlitosna Wiedźma)




    Nagroda:

    Skrucha Leoryka - Organ zdobywany po pokonaniu bossów w Krainie Niezgody.





    Infernalna Machina Obżarstwa
    Otwiera: Kraina Chaosu
    Bossowie: Ghom (Ohydny Plugawiciel), Rakanoth (Nikczemny Oprawca)




    Nagroda:

    Fiolka Zgnilizny - Organ zdobywany po pokonaniu bossów w Krainie Obżarstwa.





    Infernalna Machina Wojny
    Otwiera: Kraina Zamętu
    Bossowie: Kartan (Dziki Behemot), Zoltun Kull (Zdrajca Śmierci)




    Nagroda:

    Bożek Grozy - Organ zdobywany po pokonaniu bossów w Krainie Zamętu.






    Infernalna Machina Zła
    Otwiera: Kraina Przerażenia
    Bossowie: Diablo (Dusza Zła), Losowy Boss, Losowy Boss





    Uwaga: Pojedynek w Krainie Przerażenia składa się z 3 etapów. W pierwszym etapie walczymy tylko z Diablo. Po odebraniu mu części życia przywołuje on losowego demona z dowolnej Infernalnej Machiny. Kiedy Diablo czuje, że jest bliski klęski przyzywa kolejnego losowego demona z dowolnej Infernalnej Machiny. Przywoływanie bossów poprzedzone jest kilkusekundowym ogłuszeniem - w tym momencie nasza postać nie może atakować wrogów w żaden sposób.

    Nagroda:

    Serce Zła - Organ zdobywany po pokonaniu bossów w Krainie Zamętu.






    •Stwórz Amulet lub Pierścień Piekielnego Ognia•


    Po zebraniu wszystkich narządów możemy w końcu zabrać się za tworzenie naszej nagrody. Będziemy musieli jeszcze tylko zakupić Plan Pierścienia, lub Amuletu u handlarki Squirt znajdującej się w Akcie II. Pojedynczy schemat kosztuje 5 milionów sztuk złota.

    Handlarka Squirt


    Schemat na Amulet Piekielnego Ognia - Pozwala na wykucie niezwykle potężnego Amuletu. Aby skorzystać ze schematu musisz najpierw przeszkolić złotnika (Chytry Szen) do 12 poziomu.


    Schemat na Pierście Piekielnego Ognia - Pozwala na wykucie niezwykle potężnego Pierścienia. Aby skorzystać ze schematu musisz najpierw przeszkolić złotnika (Chytry Szen) do 12 poziomu.


    Chytrego Szena znajdziesz w dowolnym mieście dowolnego aktu. Jego symbolem na mapie jest niebieski kamień szlachetny.


    Po wykonaniu Infernalnej Machiny i zebraniu przynajmniej 1 organu każdego rodzaju (razem 4), oraz po nauczeniu złotnika schematu możesz zabrać się na wytworzenie jednego z dwóch potężnych artefaktów.

    •Amulet Piekielnego Ognia•


    Amulet Piekielnego Ognia / Piekłorodny Amulet Siły - Możesz wykonać Amulet Piekielnego Ognia wybierając dowolną interesującą Cię statystykę. Amulet zawsze wylosuje wybraną statystykę, gniazdo, 3 losowe statystyki, oraz losową zdolność pasywną. Pamiętaj, że zdolność pasywna zawsze należy do zestawu zdolności postaci, na której wykonujesz amulet!.

    Zalecane dla: Barbarzyńca, Krzyżowiec.
    Koszt wykonania: 1 Skrucha Leoryka ; 1 Fiolka Zgnilizny ; 1 Bożek Grozy ; 1 Serce Zła ;
    10 Zapomnianych Dusz ; 50 000 złota


    Amulet Piekielnego Ognia / Piekłorodny Amulet Inteligencji - Możesz wykonać Amulet Piekielnego Ognia wybierając dowolną interesującą Cię statystykę. Amulet zawsze wylosuje wybraną statystykę, gniazdo, 3 losowe statystyki, oraz losową zdolność pasywną. Pamiętaj, że zdolność pasywna zawsze należy do zestawu zdolności postaci, na której wykonujesz amulet!.

    Zalecane dla: Czarownik, Szaman.
    Koszt wykonania: 1 Skrucha Leoryka ; 1 Fiolka Zgnilizny ; 1 Bożek Grozy ; 1 Serce Zła ;
    10 Zapomnianych Dusz ; 50 000 złota


    Amulet Piekielnego Ognia / Piekłorodny Amulet Zręczności - Możesz wykonać Amulet Piekielnego Ognia wybierając dowolną interesującą Cię statystykę. Amulet zawsze wylosuje wybraną statystykę, gniazdo, 3 losowe statystyki, oraz losową zdolność pasywną. Pamiętaj, że zdolność pasywna zawsze należy do zestawu zdolności postaci, na której wykonujesz amulet!.

    Zalecane dla: Mnich, Łowca Demonów.
    Koszt wykonania: 1 Skrucha Leoryka ; 1 Fiolka Zgnilizny ; 1 Bożek Grozy ; 1 Serce Zła ;
    10 Zapomnianych Dusz ; 50 000 złota

    •Pierścień Piekielnego Ognia•


    Pierścień Piekielnego Ognia - Pierścień Piekielnego Ognia zawsze wylosuje 45% premii do zdobywanego doświadczenia, 5 losowych statystyk, oraz specjalny legendarny afiks wytwarzający jezioro lawy podczas ataku.

    Uwaga: Pomimo, iż Pierścień Piekielnego Ognia nie zapewnia żadnych konkretnych statystyk, trzeba pamiętać o tym, żeby zawsze wykuwać go przy pomocy postaci, na której mamy zamiar tego pierścienia używać. Kluczowe znaczenie ma tu tzw. Smart Drop. Istnieje więc bardzo wysoka szansa na to, że gra wylosuje główną statystykę (main stat) przypisaną do naszej postaci.

    Koszt wykonania: 1 Skrucha Leoryka ; 1 Fiolka Zgnilizny ; 1 Bożek Grozy ; 1 Serce Zła ;
    50 000 złota


    •Zakończenie•



    Pierścień Piekielnego Ognia jest uznawany za wyjątkowe wyposażenie, co oznacza, że każda z postaci może nosić tylko jeden na raz. Z drugiej strony, istnieje również możliwość wyposażenia w niego waszych towarzyszy, a dzięki premii do zdobywanego doświadczenia i braku wymagania określonego poziomu postaci pierścień jest znakomitym spadkiem, który możecie przekazać swoim pozostałym postaciom.
    Gdy Amulet lub Pierścień już nie będzie wam potrzebny, po prostu rozłóżcie go na Zapomniane Dusze u kowala. Z czasem będziecie mogli stworzyć kolejny, a potem jeszcze jeden, i jeszcze jeden... Wybór należy do was!

    Zapraszamy do komentowania!

    Dodaj komentarz  

    Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
    Liberator

    Dodał: Liberator, 16.10.2015 17:16

    Fajny artykuł, dobra robota! Dawno już machiny nie robiłem, więc może warto znów tam zajrzeć ;]
    Mi osobiście przydałby się jeszcze artykuł o możliwych taktykach ogólnych np. do farmienia xp, złota czy legendarów oraz co ciekawsze obecnie wykorzystania kostki Kanai'ego ;]

    


    Feniks z Popiołów - czekamy...
    Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
    Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
    © 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.