diablo 3

Diablo 3 - Screeny ukazujące zasoby klas i nowe okno skilli

Dodał: Wanderer, 16.08.2011 21:16, Kategoria: Diablo 3

W dniu dzisiejszym pragniemy przedstawić zasoby klas postaci - w tym ten Demon Huntera - oraz okno umiejętności obrazujące zmiany, jakie zaszły w ich mechanice. Zapraszamy do rozwinięcia newsa.

Witch Doctor


Mana: "Witch Doctor wykorzystuje Manę do większości swych czarów. Pula dostępnej Many rośnie wraz z poziomem Witch Doctora."


Wizard


Tajemna moc: "Szybko odnawiający się zasób zużywany przez ofensywne czary Wizarda."


Monk


Duch: "Generowany przez ataki wręcz i niektóre umiejętności Monka. Duch to cenny zasób zużywany przez potężne defensywne i ofensywne umiejętności."


Demon Hunter


Hatred("Nienawiść"): "Szybko odnawiający się zasób zużywany przez ofensywne umiejętności."
Discipline("Dyscyplina"): "Powoli odnawiający się zasób, zużywany przez defensywne umiejętności."





Nowe okno umiejętności


Klik, by powiększyć



Kilka słów przypomnienia


- Slotów na umiejętności jest obecnie 6, na samym początku rozrywki posiada się ich 2, kolejne odblokowuje się odpowiednio na poziomach 6, 12, 18 i 24. Można swobodnie przełączać się między umiejętnościami. Punkty umiejętności zostały usunięte, a same umiejętności skalują się między innymi do poziomu postaci.

- Traits zostały usunięte na rzecz umiejętności pasywnych - można będzie ich posiadać maksymalnie 3, są do odblokowania na poziomach 10, 20 i 30.

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
Garrus

Dodał: Garrus, 18.08.2011 17:46

Gracze w D2 sprzedawali itemy na aukcjach internetowych to Blizz, żeby im udogodnić wprowadził w D3 dom aukcyjny. Gracze D2 używali botów, to Blizz, żeby im udogodnić wprowadzi w D3 autopilota lol

__________________
N7

psycho_dad19

Dodał: psycho_dad19, 17.08.2011 22:46

Ja czekam na coś w stylu autopilota jakby mi się grać nie chciało. smile2

Garrus

Dodał: Garrus, 17.08.2011 22:10

Automatyczne statystyki postaci, automatyczny rozwój umiejetności co poziom, brakuje jeszcze żeby dali skalowanie itemów jak w Dragon Age 2... To jeszcze jest hack'n'slash czy już zwykły slasher??? W D2 bylo więcej cyferek niż w D1, więcej myślenia, sądzilem, ze w D3 będzie jeszcze więcej kombinowania a tu gra będzie robić prawie wszystko za nas, czyli wielki regres...

__________________
N7

cossi

Dodał: cossi, 17.08.2011 17:44

ale hej! Że co ze nie będę mieć postaci z każdym skilem?? nie no to lipnie będzie trzeba robić w hu* postaci i poznawać wszystko.... chodź z drugiej strony, to może przedłużyć radość z nowej gry... to jak gwiazdka przez tydzień xd

galssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

Ulver

Dodał: Ulver, 17.08.2011 17:00

Arcane power wizzarda jest oczywko najbardziej klimatycznym źródłem energii. galsses

Odkąd blizz ogłosił to rozwiązanie bardzo mnie to ucieszyło. Ta mana u barba w D2...

__________________
Nie lubię cię.

Alekskaj_Glider

Dodał: Alekskaj_Glider, 17.08.2011 14:43

Zasadę działania kul rozumiem. Nazwałem ją maną ze względu na uproszczenie przekazu. smile2
Z tym skalowaniem tyle też zrozumiałem, z tym, że myślałem, że przepuściłem gdzieś jakieś info na ten temat. Ale to skalowanie jest na prawdę zastanawiające.
Niemniej dzięki za zainteresowanie i odpisanie smile2

R1

Dodał: R1, 17.08.2011 14:02

Alekskaj Glider i cossi: Wszystkich rozumów nie pozjadałem, ale myśle, że moge Wam pomóc. Z tego co wiem i co wydaje się być najbardziej logiczne, kul many(arcany itd.) nie będzie. Zasoby energetyczne każda postać w d3 ma indywidualne i każdy zasób będzie się regenerował sam i w inny, unikalny sposób. A co do 2 pytania. Odblokowywać będziesz skilla na odpowiednim poziomie i będziesz mógł wybrać sobie jeden skill spośród kilku dostępnych na odpowiednim poziomie. Po czym skill ten będzie automatycznie posiadać lvl postaci. Czyli, jak wbijesz 24 lvl i odblokujesz sobie Blizzard w Wizardzie to ta umiejętność będzie się "skalować" do poziomu postaci. Słowo skalować jest niefortunne i dla mnie enigmatyczne w tym wypadku, lecz będzie to coś takiego, że wraz z lvlem postaci umiejka, którą wybrałeś będzie też miała większy lvl. Czy taki sam jak postać? Nie wiem... Wątpie, bo jak umiejka może mieć 60 lvl smile ?

Alekskaj_Glider

Dodał: Alekskaj_Glider, 17.08.2011 09:59

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, jak nie to mnie oświećcie smile2
Nie będę mógł samodzielnie dysponować punktami umiejętności i je ulepszać? Wybierać będę mógł tylko którą umiejętność chce odblokować, a reszta sama się będzie robić? No tak to zrozumiałe: "Punkty umiejętności zostały usunięte, a same umiejętności skalują się między innymi do poziomu postaci."
Rozumiem z punktami do statsów, ale dla umiejętności to trochę się zezłościłem :/
A co do idei many itd to wszystko bardzo fajne smile

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 17.08.2011 14:44

cossi

Dodał: cossi, 17.08.2011 08:25

tak sie zastanawiam czy będą tylko kule zdrowia wypadać czy tez tego całego spirytu/arkane power itd...

galssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

Ush

Dodał: Ush, 17.08.2011 00:17

Pięknie to wygląda bigsmile Stara poczciwa mana i nowości. Dla każdego coś dobrego.

Pytanie tylko czemu nie ma ssa z barbową mocą. Wiem, że będzie to furia ale na jakiej zasadzie bedzie działać?

__________________
out of life

rmx65

Dodał: rmx65, 16.08.2011 22:24

To mi się podoba najpierw w ryj potem piciubigsmile
D2 jest od 16 to 3-ka raczej też.

Buzdygan

Dodał: Buzdygan, 16.08.2011 22:04

Mastemoth - Jay Wilson - z tego co słyszałem - jest przeciwnikiem grindowania - więc może coś wymyśli.

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 16.08.2011 21:55

rmx65 - wydłubali tę postać na końcu to i pokombinowali. Podoba mi się że nie będzie kupowania i żłopania setek mikstur ale potrzeba ruszenia do roboty w celu odnowienia lub zdobycia. Jeżeli wbijanie LV nie ograniczy się do próby pobicia ilości odcinków "Mody Na Sukces" Baal-Runami to gra będzie bardzo przyjemna.

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

rmx65

Dodał: rmx65, 16.08.2011 21:38

Troszku mało tych umiejętnościwrr, ale to nicbigsmile
Co do energii to fajne rozwiązanie tylko u DH to przepołowienie kuli... hmmm.

Buzdygan

Dodał: Buzdygan, 16.08.2011 21:35

Ano, fajnie, szczególnie u Demon Hunter'a - Nienawiść i Dyscyplina - nazwy pasujące do klimatu gry. Pewnie skill Molten Arrow będzie dużo kosztować punktów Hatred.
Kolory też odpowiednie, szczególnie u Monka będzie zwracało uwagę, biało-czerwony interfejs. Jest coraz lepiej!
Apropos, ciekawe od ilu lat będzie u nas Diablo III - +16, czy +18? Miejmy nadzieję, że to drugie.

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 16.08.2011 21:38

Ankh

Dodał: Ankh, 16.08.2011 21:21

Z tymi energiami bardzo fajnie pomyślane, każdy ma co innego. A te nowe okno umiejętności trochę przypomina mi te z Diablo I.




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.