diablo 3

Diablo 3 - Wpływ run na umiejętności

Dodał: DarkBolo, 26.05.2011 11:56, Kategoria: Diablo 3

Z samego rana Blizzard opublikował kilka nowych klipów wideo.
Przedstawiają one wpływ, jaki mają runy na umiejętności.
Filmiki znajdziecie w rozwinięciu newsa.

Fragmentów wideo jest aż sześć! Możemy przyjrzeć się zmianom,
jakie wprowadzają runy. Trzeba przyznać, że wygląda to wspaniale!
Bez zbędnego komentarza, zachęcamy do oglądania i komentowania.











Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
qruwka

Dodał: qruwka, 09.06.2011 11:18

Są pewni, że starzy wyjadacze i tak zagrają, dlatego starają się pozyskać młodych graczy, którzy zasilą szeregi diabolomaniaków na kolejne 10 lat.

Buzdygan

Dodał: Buzdygan, 08.06.2011 10:15

Właśnie, Mastemoth, japoniec - spoko! - ale na przykład z epoki szogunów, wiecie o co mi chodzi, ale niech nie robią jakichś bliźniaków z Final Fantasy - tylko żeby wzorowali się np. na jakimś aktorze (Ken Watanabe chociażby). Oni mózgu nie mają, robią dla nas wizarda, jakbyśmy byli 12-latkami, które słuchają j-popu i j-rocka. Smutne.

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 07.06.2011 21:26

Lelin - pewnie dlatego masz takie odczucie bo postać najwyraźniej używa gorsetu - wąski w pasie jak kobieta rotfl Wiesz - żyjemy w czasach męskich salonów piękności, wypielęgnowanych rączek, wyskubanych brwi, malowanych włosów. Blizz poszedł może aktualnym trendem lol. Ale tak już bez jaj - trochę skomplikowany deseń jego zbroi - tu przychylam się do stwierdzenia Buzdygana.

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

Buzdygan

Dodał: Buzdygan, 07.06.2011 14:11

Niestety, nie wystarczy im kilkadziesiąt gier z serii SF, FF lub MK.

R1

Dodał: R1, 07.06.2011 14:06

No... Barb Skandynaw, Witch Doctor Afrykaniec, Monk coś z pogranicza Europy i Azji, z Demon Hunterem mają utożsamiać się biali Amerykanie i pewnie większość Europejczyków. Jest bardziej uniwersalny. A Wizard to typowy Azjata. W d2 też miałeś Afroamerykanina i Indianina smile To celowe zabiegi Blizzarda, żeby nikt nie czuł się pokrzywdzony. Grać będzie przecież cały świat.

Buzdygan

Dodał: Buzdygan, 07.06.2011 11:01

Moim zdaniem pedalsko nie wyglądają, ale japońsko. Po cholerę tak zrobili?!

R1

Dodał: R1, 07.06.2011 01:21

Wszedłem specjalnie na stronę Blizza, by ujrzeć tą pedalskość i muszę przyznać, ze masz jakąś homofobie, bo obie męskie postacie prezentują się nadzwyczaj w gotyckim stylu i męsko. To, że mają włosy i brodę? Nie w każdym kraju jest moda na łyse pały. Bez przesady graczu. Kolejne pretensje do Blizza o G!

Lelin

Dodał: Lelin, 06.06.2011 18:56

Czy też macie takie odczucie patrząc na męską wersję czarodzieja i łowcy demonów, że wyglądają trochę "pedalsko"? Sory za takie określenie ale nie potrafiłem tego lepiej wyrazić. Osobiście nie mam nic do mniejszości homoseksualnych i jestem wobec nich tolerancyjny.

Buzdygan

Dodał: Buzdygan, 06.06.2011 17:03

Walka PvP prawdopodobnie będzie wyglądać jak efekty z japońskich (mangowych) bijatyk. Niech kolesie z Blizzardu dodadzą jeszcze j-pop, lub j-rock - to by był strzał w dziesiątkę! Amfę brali, jak tworzyli wizarda? Dobra, już mam dwie wady w D III.

booboo

Dodał: booboo, 04.06.2011 23:13

No i co z tym filmikiem?? Czekam i czekam a tu nicheyhey

DarkBolo

Dodał: DarkBolo, 31.05.2011 07:55

Widzę, że dyskusja gorejebigsmile
Niebawem nowy klip wideo! Spodziewajcie się go w najbliższych dniachsmile2

__________________
Były Redaktor Imperium Diablo

Ush

Dodał: Ush, 30.05.2011 21:49

pewnie chyba raczej nie

__________________
out of life

Kret111

Dodał: Kret111, 30.05.2011 16:28

Ciekawi mnie pewna kwestia. Otóż zastanawiam się czy na pasku wyboru umiejętności będzie można umieścić tą samą umiejętność, ale w wersji z runą i bez. Np. Wizard zabija wrogów tym swoim laserem czy co to tam jest, aż tu nagle go otoczyli, a on w sekundę zmienia zwykly atak na podrasowany runą i osłania się tą chmurą, zamrażając swych wrogów i wychodząc cało z opresji.

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 30.05.2011 08:28

R1-Przeanalizowałeś dogłębnie temat trochę mi optymizmu wlałeś do głowy. Miałem w d2 leczącego pala - świetny na nieumarłych i szybko leczący, ale podśmiewali się że to "merc inspiration.." wyzywali na duele gnidy widząc leczące skile..Chciał bym móc zrobić taka postać w D 3 - bo w D2 jest nieprzydatna z racji przesadzonych słów runicznych (olśnienie, nieskończoność..). Zawsze to coś innego i zupełnie inny styl gry a ja lubię eksperymenty. Poza tym dbanie o kolegów walczących ze ścierwem daje dużo satysfakcji - większość chce być terminatorami więc taki char to rzadkość.

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

R1

Dodał: R1, 30.05.2011 00:32

Mastemoth: Chciałem Ci zobrazować moją teorię co do efektów skilli i oręża w D3, bo to główny zarzuć większości graczy. Myślę, że jak na skromne możliwości zrobiłem to dość gruntownie i z argumentem. Teraz napisałeś o defensywnym podejściu do magii. Nie wiem czy widziałeś najnowsze działanie run. Szczególnie jedna z nich musi Ci przypaść do gusty. Obsidian, bo o niej mowa, wydaję się być właśnie lekarstwem na Twoje bolączki. Zauważ, że Ray of frost Wizarda zamienia się w defensywny skill po użyciu tej runy. Nie dość, że zmienia całkowicie działanie to jeszcze zmienia zadanie tego skilla. Ma zamrażać i spowalniać ataki przeciwnika. Coś jakby przeciwnik skamieniał prawda smile? Jest powiedziane, że po to będą runy, by każdy gracz mógł dostosować skille do własnego stylu gry. Jeśli Ty preferujesz defensywny styl magii to runa obsidian będzie tu kluczem do sukcesu. Bez użycia run, defensywnie został przedstawiony choćby WD. Ściana zombich, przywołańce odciągające uwagę przeciwnika, czy wprowadzenie zamętu wśród mobów, a nawet ich ucieczka to mało jak na wersję demonstracyjną postaci magicznej? (bo taki będzie WD). Tego czy będziesz mógł własnoręcznie ubijać moby buławą Wizardem czy WD nie mogę Ci zapewnić, ponieważ z oczywistych względów nie mam takiej możliwości. Ale, kto wie? Kto wie... Być może

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 29.05.2011 22:50

Grając magiem w Diablo 1 często stosowałem taktykę - ston curse+ golem + własnoręczne walenie moba buławą. Jak byłem rozczarowany w Diablo 2 że nie ma zamiany w kamień. W Diablo 3 też widzę bardzo ofensywne czary - a brakuje mi szerszego pojęcia magii. Zamiana w kamień jest takim przykładem , ale widział bym też czary takie jak zastosowane w Baldurs gate np: pajęczyna, plugawy uwiąd, zwodzenie bashne oraz więcej zaklęć defensywnych. To sprawiło by że taktyka gry magiem nie ograniczała by się do napierdzielania czarem ofensywnym ile many wlezie (czyli tak jak barbem - napierdzielaj i patrz czy żyjesz z tą różnicą że napierdzielasz np; zamarznięta kulą a nie trąba, uciekasz teleportem a nie z buta...) Różnica powinna być kolosalna - nie ograniczająca się do odległości padania trupów od postaci przy podobnej intensywności klikania myszą...Niech w walkach PvP mag znika - aby zaskoczyć nagłym ciosem, a nie teleportuje się i wali jak obłąkany gdzie popadnie, albo gania jak ele dudu teleportując na łeb ( zakała crapnej enigmy...która popsuła PvP moim zdaniem)..Podsumowując - spowolnić eksterminacje mobów, ograniczyć bezmyślne walenie czarem -czy toporem a wprowadzić element taktyczny, trochę kombinacji z użyciem mózgu a nie tylko palca na myszy. A widzę właśnie bajerancka ex terminację...Mózg odciążony nawet w kwestii rozwoju postaci. Zobaczymy wszystkie czary w praniu to się okaże.
A tymczasem polecam obadać ten tytuł : http://www.pathofexile.bee.pl/
Zobaczcie jak tu tradycyjnie podchodzą do tematu - może to być świetna poczekalnia na Diablo 3.

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

Kret111

Dodał: Kret111, 29.05.2011 20:50

Ja jestem graczem, który po dziś dzień wraca do d1. Jestem jednak umiarkowanym optymistą, bo różnica w kolorystyce była już między d1 i d2, dlatego nie martwię się tak o efekty. Nie mniej jednak mam nadzieję że R1 ma rację i są to tylko efekty demonstracyjne, bo nie uśmiecha mi się wizja Barbarzyńcy udającego sygnalizację świetlną.

Zaro

Dodał: Zaro, 29.05.2011 20:21

A ja jestem "starszym graczem" rowniez pamietajacym d1 ale nie przeszkadzaja mi swiecace topory, efektowne (czesem przebajerowane)umiejetnosci oraz efekciarskie gameplaye. Dla mnie np taki barb moze ww nawet i na rekach robic jezeli zabijanie w ten sposob mobow bedzie dawac frajde;p.

R1

Dodał: R1, 29.05.2011 16:13

Podam link po raz kolejny do filmiku, który uważam za genialny pokaz tego, że nie będzie tak źle jak widzicie to Wy najstarsi gracze, pamiętający klimat D1. Naprawdę warto go przeanalizować. Wiadomo, że to normal i wiadomo, że wyposażył Blizz Barbe w lepszy młot, by prezentacja była bardziej efektowna. Postawmy się na miejscu Blizza. Muszą pokazać i zachwycić świat w krótkim czasie-filmiku, nie mogąc za razem zdradzić fajniejszych rozwiązań-efektów. Nie pokażą też surowych rozwiązań np: normalnego toporka bez zaklętego ognia itp. Musi to być coś pośredniego, ale ma się spodobać wszystkim. To sztuka minimalizmu!!! Walka końcowa z Underbreakerem jest naprawde świetna. Nie widzę wielce przesadnych efektów. A te, które są...być muszą. Przecież fabuła też brnie do przodu. Kilkadziesiąt lat po zabiciu Diablo z D2. Ataki naszych bohaterów muszą być potężniejsze. Mamy do tego lepszy sprzęt, technikę i rozwój. Gier na rynku Diablopodobnych jest zapewne zatrważająco dużo. Każdy chce dorównać mistrzowi. A mistrz doskonale wie, że dziś bez efektów w stylu płonący młot czy zelektryzowany topór sukcesu ekonomicznego nie osiągnie. Blizz pokazuje więc to co mają inne gry i dodaje swoje smaczki. Nam starym wyjadaczom (do których pozwolę zakwalifikować swoją skromną osobę smile) pozostaje tylko wierzyć w to, że są skille i takie i takie. Że są bronie i takie i takie. I te, które będą błyszczeć na cały ekran, by młodsi mieli frajdę (i to Blizz musi pokazać w filmiku) oraz te surowe rozwiązania (próżno na nie liczyć w filmikach pokazowych). Co więcej My-gracze wyjadacze. Musimy iść z Blizzem na kompromis. Oni nigdy Nas przecież nie zawiedli. Kompromis tu polega na tym, że oni wymagają od Nas zaufania, aż do czasu premiery. A młodsi gracze nie będą czekać. Oni muszą w filmikach mieć tu i teraz! Muszą zostać złapani na haczyk, a przynęta musi się świecić, grzmieć i pierdzieć. Też już napisałem, że każda postać wygląda jak mag. Też narzekam na te efekty. Ale po głębszej analizie zaczynam rozumieć Blizza. Po to starsi gracze mają rozum, żeby wszystko przemyśleć i na to Blizz liczy. Oni nie podadzą Nam wszystkiego jak na przysłowiowej tacy. A tym młodszym graczą, którzy wahają się z wyciągnięciem ostrej gotówy od Mamy na D3 ,muszą zapodać tak klarowne pokazówki, że lepiej im Matka do stołu obiadu nie poda. I to właśnie robią. Zauważmy, że przed walka z Underbreakerem nie świeci się ,ani miecz Barbarian-female ,ani broń Barbarian-male. Świeci się tylko WD-male, bo jest w centrum uwagi, ma ją przykuwać, bo to pokazówka jego siły zwłaszcza w tym momencie. Oto linki: http://www.youtube.com/watch?v=5QyjqiGK_90&NR=1 2 część , a to 1 część http://www.youtube.com/watch?v=zHVf4ZxjRUM&feature=related

Kończąc wreszcie swoje wywody, uważam Ulver i Mastemoth, że się nie zawiedziemy. Jak wyjdzie gra, każdy z Nas znajdzie rozwiązania dla siebie. Blizz nie zawiedzie nikogo. Szczególnie najstarszych graczy. Zobaczycie

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 29.05.2011 16:21

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 29.05.2011 01:25

R1 - ja jestem wychowany na Diablo 1, Resident Evil 1, Fallout 1 i 2. Cenię sobie klimat ponad grafikę. Diablo 1 przechodziłem w gorączce, Diablo 2 mi trochę klimat ucierpiał - łąki, dżungla zamiast klaustrofobicznych podziemi ( szczególnie po łatce 1.10 i tymi wszechobecnymi kuriozalnymi latającymi młotkami ). Diablo 3 i jego grafika mi się podoba, tylko Boże kochany - skąd te efekty umiejętności...każda klasa to czarodziej..A ja lubię przywalić tępą stalą i zobaczyć efekt uderzenia na przeciwniku - niech on zadrży, wytraci z równowagi, nawet poleje się jucha - ale po co przy tym te rozbłyski. Mag - owszem - niech wali ( oby nie oślepiał gracza)...ale niech będzie różnica miedzy tępą stalą a magią. I tu się obawiam ze nie przełknę tego ( poniekąd ulga bo czasu mam mało na granie). Nawet gdy oprawa całości będzie mroczna niczym odbyt antychrysta - to takie efekty mogą wyglądać jak choinka w dupie...A tego bym sobie ani wam nie życzył...

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

Ulver

Dodał: Ulver, 29.05.2011 01:12

Tak... jednak "zdrowy" minimalizm efektów właśnie mocno odróżniałby D3 od tych wszystkich tytułów, które obecnie wychodzą. Pamiętam, że jak wychodziło D2 to niemal we wszystkich recenzjach zauważano, że posiada ono już ciut przestarzałą grafikę... a jednak nie przeszkadzało to by gracze przez tyle długich lat napawali się tą grą. Nawet najwspanialsze efekty nie są przepustką do długowieczności.

__________________
Nie lubię cię.

R1

Dodał: R1, 29.05.2011 00:52

Mastemoth: Podobają mi się Twoje komentarze bigsmile apropos genialnego Tesli, bo mało kto wie któż to był. Więc mała wikipedia smile http://pl.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla smile2 Ale tak na poważnie to jestem mniejszo-pośrednim sceptykiem co do D3. Nie taką skrajnością co Ty, lecz w wielu wypadkach muszę Ci przyznać rację. Jestem troszkę młodszym graczem. Nieco więcej podoba mi się z tych efektów, dlatego też poniekąd z wielkiej ciekawości użyję tych "mini atomowych ładunków w bełtach" w DH. Chyba się nie obrazisz na mnie? smile

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 29.05.2011 00:54

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 29.05.2011 00:37

A ja zagram postaciami które najbardziej przypominają diablo i nie używają tesli ani mini ładunków atomowych w bełtach. Trąba barba fajna - taka chaotyczna trochę - a nie jak w d2 - kręcił jak bączek idealnie od linijki. Efekty widzę dostosowali do 12 letnich wymogów fanów konsol - i jak już pisał Ulver - wielu graczy sprawi że ekran będzie świecił kompletnie i równomiernie..

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

cossi

Dodał: cossi, 29.05.2011 00:26

Ush zobaczymy zobaczymy no bo niby czemu nie?
co do filmików to najlepsze wrażenie zrobił na mnie barb z tą jego trąbą ;d aczkolwiek jestem ciekawy wpływu run na inne umiejetnosci naszych "pogromców zła"galssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

lolip90

Dodał: lolip90, 28.05.2011 14:37

Co to za skillesupprised

Ush

Dodał: Ush, 28.05.2011 01:10

wg mnie to rozluźniający żarcik ze strony blizzarda hey RAczej nie zobaczymy tego w grze chyba, że na jakichś kodach xD

chodzi mi tu ofc o wielką żabę i deszcz żab

__________________
out of life

R1

Dodał: R1, 27.05.2011 21:13

Nie zrozumcie mnie źle. Olbrzyma żabola jeszcze przełkne, palące się rechotki już mniej, ale deszcz spadających z nieba żab Witch Doctora??? to chyba przekombinowana opcja... WD jest efekciarski, ale czy nie za bardzo wyimaginowany? Jeśli nie wiecie o czym mówię tu jest link: http://www.youtube.com/watch?v=ta8m3ZZ84Zg
Szkoda, że koncepcje wielkiego talizmanu usuneli w ostatnim momencie. Pewnie dają sobie pole manewru w przyszłym dodatku do gry. Hehe skumajcie polityke Blizza. Najpierw dają nam obszerny opis działania run, żeby za chwilę przekazać złą wiadomość o usunięciu talizmanu, nad którym pewnie spędzili masę czasu, by wszystko wypośrodkować w trudności rozgrywki itd. Sporo graczy pomimo pokazówki z runami spieniło sie na wieść o usunięciu owego talizmanu.
A tak wracając do tematu to puśćcie sobie z 4 filmiki w jednakowym czasie i wsłuchajcie się w klimat dźwięku sieczki z cieniem smile Przyjdą do tego odgłosy potworków i uderzeń... będzie jazda

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 27.05.2011 21:51

DarkBolo

Dodał: DarkBolo, 27.05.2011 19:11

Czy wam tez kojarzy sie ten skill Monka z
http://www.youtube.com/watch?v=__Xdr78au1U&hd=1
troszke dluzsze, ale poczatek i koniec bardzo podobny

__________________
Były Redaktor Imperium Diablo

Darod

Dodał: Darod, 27.05.2011 09:08

Coś czuję, że D3 godnie zastąpi D2 i będzie robić furorę przez kolejne 10 lat.
Rzygający WD wymiata galsses

Kret111

Dodał: Kret111, 27.05.2011 05:58

http://eu.blizzard.com/diablo3/world/systems/runestones.xml oto link do opisu działania różnych run na poszczególne postacie

Ush

Dodał: Ush, 27.05.2011 01:25

mi się od początku podoba WD i nie zmienię zdania ;D a monk rzeczywiście ma ładne dzwieki

__________________
out of life

Golibroda

Dodał: Golibroda, 26.05.2011 23:46

A ja Barbarzyńca. Fajnie będą latały zwłoki przy silnych uderzeniach.

Taki ogrom umiejętności starczy na baaardzo długo.
Niektóre runy zbyt mocno chyba zmieniają efekt ataku.

Popieram R1, świetne połączenie dźwięków i efektów Monka.

DarkBolo

Dodał: DarkBolo, 26.05.2011 18:48

Kret111 - Zdecydowanie tak! Masz racje

__________________
Były Redaktor Imperium Diablo

Kret111

Dodał: Kret111, 26.05.2011 18:42

R1 mów co chcesz dla mnie postacie układają się tak
1.WD
2.DH
3.Monk
4.Barbarzyńca
5.Wizard
Ogólnie moim zdaniem WD miażdży pozostałych.

R1

Dodał: R1, 26.05.2011 18:07

Sądzę, że to tylko namiastka, namiasteczka tego co przygotowali. Ale komentując tylko to co Blizz przedstawił wygłodniałym fanom muszę powiedzieć ,że Najbardziej efektowny jest dla mnie Witch Doctor co pewnie ma zachęcić fanów do grania tą własnie postacią w 1 kolejności, bo chyba WD nie ma takiego brania jak reszta. Podoba mi się kolorek ostatniej trąby Baby i jego splunięcie a'la Boruc xD
Bardzo dobrze prezentuje się Monk (także od warstwy dźwiękowej ataku), ale i tak 1 postacią jaką zagram to będzie DH smile2 Podejrzewam, że wraz z poziomem run jego strzały będą wysadziste! Liczę na to, że WD mnie jeszcze czymś zaskoczy, bym zrezygnował na jego rzecz z DH smile

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 26.05.2011 18:39

Ulver

Dodał: Ulver, 26.05.2011 14:10

Wszystko wygląda ładnie ale jakoś obawiam się, że jak w trybie pvp paru graczy zaatakuje naraz to będzie niewiele widać... :p

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 26.05.2011 14:20

__________________
Nie lubię cię.

Kret111

Dodał: Kret111, 26.05.2011 14:04

Nie widzimy tu konkretnych przykładów w starciu z potworami, ale i tak robi spore wrażenielol Będzie dużo możliwości, a jedyne czego mi tu brakuje to data premierysmile

Ush

Dodał: Ush, 26.05.2011 13:02

zapowiada się ciekawiebigsmile

__________________
out of life




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.