diablo 3

Diablo 3 - Wystartował Publiczny Serwer Testowy dla łatki 2.4.1

Dodał: Anubin, 09.03.2016 15:12, Kategoria: Diablo 3



Długo wyczekiwaliśmy choćby symbolicznych informacji na temat najnowszego patcha 2.4.1 do Diablo 3 - Reaper of Souls. Wygląda jednak na to, że prace nad łatką ruszyły pełną parą, gdyż Blizzard oficjalnie otworzył serwery PST. Zanosi się na to, że tak jak przewidywaliśmy, zmiany zajdą głównie w balansie. Więcej na temat łatki dowiecie się w rozwinięciu newsa.




Aby podzielić się z nami swoimi opiniami i sugestiami na temat aktualizacji 2.4.1, prosimy skorzystać z forum poświęconego opiniom o PST (odnośnik w j. angielskim). Wszelkie błędy, na które natrafiliście podczas gry na PST, prosimy zgłaszać na forum poświęconym zgłaszaniu błędów (odnośnik w j. angielskim).
Zapoznajcie się również z dodatkowymi informacjami o Publicznym Serwerze Testowym.

Spis treści:

Powrót na górę



OGÓLNE

  • Wprowadzono kilka zmian dotyczących wydajności serwerów.
  • Poprawki błędów
    • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawną kalkulację premii do PD za masakrę.

Powrót na górę



KLASY

  • Barbarzyńca
    • Umiejętności aktywne
      • Młot Starożytnych
        • Runa – Dziedzictwo
          • Obecnie trafienia krytyczne przywracają 3% maksymalnej wartości punktów życia.
          • Nie zapewnia już szansy na upuszczenie kuli zdrowia.
      • Przezwyciężenie Bólu
        • Runa – Znieczulica
          • Zmniejszono redukcję obrażeń zapewnianą sojusznikom z 50% do 25%.
    • Umiejętności pasywne

Powrót na górę



  • Łowczyni demonów
    • Umiejętności aktywne
      • Kompan
        • Runa – Dzik
          • Premie do regeneracji życia na sekundę oraz odporności obejmują teraz również sojuszników.
        • Runa – Wilk
          • Premia do obrażeń za tę runę jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń.
    • Umiejętności pasywne
      • Pewny Strzał
        • Premia do obrażeń za tę umiejętność jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń.

Powrót na górę



  • Szaman
    • Umiejętności aktywne
      • Objęcia Umarłych
        • Runa – Śmierć Znaczy Życie
          • Zwiększono szansę na przywołanie Psa Zombie do 70%.
          • Nie zapewnia już szansy na upuszczenie kuli zdrowia.

Powrót na górę



  • Czarownica
    • Premia ze zebranie 2 elementów zestawu Ozdoby Ognistego Ptaka będzie się teraz aktywować przed Niestabilną Anomalią.
    • Umiejętności aktywne
      • Archont
        • Zwiększono premię do obrażeń z 20% do 300%.
        • Zwiększono premie do pancerza oraz odporności z 20% do 150%.
        • Premia do obrażeń za każdego zabitego przeciwnika jest teraz mnożona.
        • Runa – Wielki Archont
          • Zwiększono premię do obrażeń z 22% do 50%.
            • Uwaga: premia ta jest teraz naliczana kumulatywnie.
        • Runa – Teleportacja
          • Skrócono czas odnowienia z 3 do 2 sek.

Powrót na górę



PRZEDMIOTY

  • Legendarne mikstury można teraz rozłożyć na części i otrzymać zapomnianą duszę.
  • Legendarne klejnoty
    • Zmora Potężnych
      • Od rangi 25 dodatkowo zmniejsza obrażenia otrzymywane od przeciwników elitarnych o 15%.
      • Premia do obrażeń za ten klejnot jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń.
    • Egzekutor
      • Zwiększono redukcję obrażeń otrzymywanych przez przywołańce z 25% do 90%.
      • Premia do obrażeń zapewniana przez ten klejnot przywołańcom jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń.
    • Klejnot Skutecznej Toksyny
      • Dodatkowo obrażenia zadawane przez zatrutych przeciwników zostają zmniejszone o 10%.
    • Gogok Szybkości
      • Klejnot został przeprojektowany.
        • Obecnie zapewnia wzmocnienie „Szybkość” przy każdym ataku.
        • Obecnie zapewnia również 0,50% szansy na unik za każdy poziom kumulacji.
        • Zwiększono szansę na unik o 0,01% za każdą rangę.
    • Mirinae, Łza Gwiezdnej Tkaczki
      • Zwiększono obrażenia od Porażenia z 2 000% do 3 000% obrażeń od broni.
      • Zwiększono premię do obrażeń za każdą rangę z 40% do 60% obrażeń od broni.
      • Po uzyskaniu rangi 25 czas między dodatkowymi Porażeniami zostaje skrócony z 5 do 2 sek.
      • Dodatkowo Porażenie leczy postać, przywracając jej przy każdym trafieniu przeciwnika 3% maksymalnej wartości punktów życia.
    • Moratorium
      • Zwiększono szansę na wyzerowanie obrażeń rozłożonych w czasie z 10% do 20% za każdego zabitego wroga.
    • Stymulator Bólu
      • Zwiększono obrażenia z powodu krwawienia z 1 200% do 2 500% obrażeń od broni.
      • Zwiększono premię do obrażeń za każdą rangę z 30% do 50% obrażeń od broni.
    • Siła Prostoty
      • Premia do obrażeń za ten klejnot jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń od podstawowych umiejętności.
      • Zwiększono skuteczność leczenia z 2% do 4% maksymalnej wartości punktów życia.
    • Taeguk
      • Klejnot został przeprojektowany.
        • Obecnie zyskuje poziomy kumulacji wyłącznie za wykorzystywanie zasobów na podtrzymywaną umiejętność.
        • Może się teraz kumulować maksymalnie 10 razy.
        • Poziomy kumulacji zaczynają teraz zanikać po upływie 1,5 sek.
        • Zapewnia również premię 2,0% do obrażeń za każdy poziom kumulacji.
        • Obrażenia wzrastają o 0,04% za każdą rangę.
        • Zapewnia premię 2% do pancerza za każdy poziom kumulacji (przy randze 25).
          • Uwaga: obecnie występuje błąd, który powoduje, że klejnot ten zapewnia tylko 1% premii do pancerza za każdy poziom kumulacji.
    • Wieniec Błyskawic
      • Zwiększono obrażenia od błyskawic z 600% do 1250% obrażeń od broni.
      • Zwiększono premię do obrażeń za każdą rangę z 10% do 25% obrażeń od broni.
    • Kamień Pomsty Zeia
      • Zwiększono premię do obrażeń za każdą rangę z 0,05% do 0,08% za każde 10 metrów dzielące postać od przeciwnika.
  • Głębinowce
    • Premia do obrażeń za ten przedmiot jest teraz mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń od podstawowych umiejętności.
  • Pierścień Okulusa
    • Zabicie wroga aktywuje efekt nawet wtedy, gdy pierścień jest na wyposażeniu towarzysza.
  • Krwawe Łapawice
    • Korzystają teraz ze wszystkich źródeł premii do obrażeń.
  • Solanium
    • Może teraz tworzyć kule zdrowia raz na 8 sek.
  • Kilka istniejących przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.
    • Uwaga: istniejące przedmioty nie zostaną objęte opisanymi zmianami. Tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
    • Odmrożenie
      • Legendarna moc: Umiejętności zimna zadają 15-20% więcej obrażeń i mają 50% szans na zamrożenie wrogów.
    • Pięść Maga
      • Legendarna moc: Umiejętności ognia zadają 15-20% więcej obrażeń.
    • Przedmioty klasowe
      • Barbarzyńca
        • Zew Nieśmiertelnego Króla;
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 250% do 400%.
        • Dziedzictwo Raekor
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń za każdy poziom kumulacji z 300% do 750%.
        • Potęga Ziemi
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 800% do 1 200%.
        • Czaszkochwyt
          • Pierścień został przeprojektowany.
            • Tornado zadaje dodatkowo 250-300% obrażeń.
              • Uwaga: premia jest mnożona z innymi źródłami premii do obrażeń za Tornado.
        • Furia Pustkowi
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Zwiększono redukcję obrażeń w czasie trwania Tornada z 40% do 50%.
            • Celne Rozprucia zadają potrójne obrażenia.
      • Krzyżowiec
        • Korbacz Wyniosłego
          • Nowy legendarny korbacz dwuręczny
            • Twój Blask Tarczy zadaje obrażenia równe ostatnim 5 Pchnięciom Tarczą.
        • Argument Johanny
          • Obecnie dodatkowo zwiększa obrażenia zadawane przez Błogosławiony Młot o 100%.
        • Ciernie Zaklinacza
          • Premia za 2 elementy zestawu
            • Zwiększono wartość obrażeń za każdy poziom kumulacji z 25% do 35%.
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń od cierni z 600% do 800%.
        • Dziedzictwo Rolanda
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 600% do 750%.
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Wydłużono czas działania z 5 do 8 sek.
      • Łowczyni demonów
        • Wcielenie Marudera
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń od Wartowników z 300% do 400%.
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń za każdego aktywnego Wartownika z 600% do 800%.
        • Wachlarz Lorda Greenstone
          • Zwiększono premię do obrażeń z 80-100% do 160-200% za każdy poziom kumulacji.
        • Dokładne Pociski
          • Przedmiotu nie będzie już można znaleźć.
          • Zastąpiono przedmiotem:
            • Kołczan Żywiołów
              • Nowy legendarny kołczan
                • Piorun Kulisty leci z 30% szybkości.
                • Zwiększono obrażenia od Strzały Mrozu oraz wydłużono czas działania wyziębienia o 200-250%.
                • Zwiększono obrażenia z upływem czasu za Spopielającą Strzałę o 200-250%.
                • Zwiększono wartość obrażeń i skuteczność leczenia za Macki Otchłani o 200-250%.
        • Pomsta Natalii
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 400% do 500%.
        • Opończa Cienia
          • Premia za 2 elementy zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 600% do 1 200%.
        • Świętokradcza Esencja
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń za każdy punkt dyscypliny z 20% do 40%.
        • Szturmownik Wojahnu
          • Zwiększono premię do obrażeń za Huragan Ognia z 30-40% do 60-75% za każdy poziom kumulacji.
          • Skrócono czas podtrzymywania wymagany do otrzymania poziomu kumulacji z 1 sek. do 0,5 sek.
          • Obecnie natychmiast zyskuje pierwszy poziom kumulacji.
      • Mnich
        • Potok Wieczności
          • Obecnie dodatkowo zwiększa obrażenia za Siedmiostronne Uderzenie o 100%.
        • Strój Małpiego Króla;
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Zwiększono obrażenia od sobowtóra z 500% do 1 000% obrażeń od broni za każdy poziom kumulacji.
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 1 500% do 3 000%.
        • Szaty Tysiąca Burz
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Śmiałe Uderzenie dodatkowo zwiększa skuteczność umiejętności generujących siłę duchową o 300% na 6 sek.
        • Duch Shenlonga
          • Premia za 2 elementy zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń po osiągnięciu maksymalnej wartości siły duchowej ze 100% do 500%.
        • Fortel Uliany
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Siedmiostronne Uderzenie przy każdym trafieniu zadaje podwójne obrażenia.
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Obecnie dodatkowo zwiększa obrażenia za Śmiałe Uderzenie o 250%.
      • Szaman
        • Dżunglowe Owijacze Bakuli
          • Nowy legendarny pas
            • Ogniste Nietoperze zadają obrażenia zwiększone o 150-200% przeciwnikom znajdującym się pod wpływem Roju Szarańczy lub Piranii.
        • Uprząż Piekielnego Kła
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 900% do 1 400%.
        • Szaty Nefrytowego Żniwiarza
          • Premia za 2 elementy zestawu
            • Zwiększono natychmiastowe obrażenia zadawane przez Opętanie do wartości, jaką wróg otrzymałby po 120 sek. działania Opętania (zamiast po 60 sek.).
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono obrażenia wywoływane natychmiastowym pochłonięciem obrażeń zadawanych z upływem czasu z równowartości 150 sek. do 300 sek.
        • Duch Arachyra
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 1 200% do 1 500%.
        • Nawiedzenie Zunimassy
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Zwiększono redukcję obrażeń za każdego fetysza z 2% do 3%.
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 800% do 1 500%.
      • Czarownica
        • Opus Magnum Delsere
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Przedmiot został przeprojektowany.
              • W czasie działania Spowolnienia Czasu odnoszone obrażenia są zmniejszone o 50%.
              • Sojusznicy zyskują połowę tego efektu.
        • Aureola Karini
          • Nowy legendarny pierścień
            • Kiedy twój Pancerz Burzy porazi elektrycznością przeciwnika z odległości ponad 30 metrów, otrzymujesz o 45-60% mniej obrażeń przez 2 sekundy.
        • Ozdoby Ognistego Ptaka
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń za każdego płonącego przeciwnika z 25% do 40%.
            • Zwiększono premię do obrażeń za każdego płonącego przeciwnika elitarnego z 600% do 2 000%.
        • Chełpliwość Nilfur
          • Zwiększono premię do obrażeń za Meteoryt ze 100% do 200%.
          • Zwiększono wartość obrażeń przy trafieniu 3 lub mniej przeciwników ze 150-200% do 275-350%.
        • Aspekty Tal Rashy
          • Premia za 6 elementów zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 500% do 750% za każdy poziom kumulacji.
        • Wypaczony Miecz
          • Może teraz korzystać z premii za maksymalnie 5 Tornad Energii.
        • Wielkie Arkana Vyra
          • Premia za 4 elementy zestawu
            • Zwiększono premię do obrażeń z 1% do 1,5% za każdy poziom kumulacji.
      • Kilka istniejących klasowych przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.
        • Uwaga: istniejące przedmioty nie zostaną objęte opisanymi zmianami. Tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
        • Mnich
          • Kryształowa Pięść
            • Dodano moc legendarną.
              • Śmiałe Uderzenie przez 6 sek. zmniejsza obrażenia odnoszone przez postać o 40-50%.
            • Obniżono wymagany poziom doświadczenia.
          • Mięsograb
            • Dodano moc legendarną.
              • Śmiałe Uderzenie zwiększa obrażenia od Śmiałego Uderzenia o 75-100% przez 1 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 5 razy.
            • Obniżono wymagany poziom doświadczenia.
        • Szaman
          • Bagienne Spodnie
            • Dodano moc legendarną.
              • Ofiara zadaje 350-400% dodatkowych obrażeń celom znajdującym się pod wpływem efektów Roju Szarańczy lub Objęć Umarłych.
      • Poprawki błędów
        • Naprawiono błąd, który powodował, że premia za 6 elementów zestawu Ozdoby Ognistego Ptaka zwiększająca obrażenia za płonące potwory elitarne była również stosowana w przypadku podpalenia sług rzadkich potworów.

    Powrót na górę



    TRYB PRZYGODOWY

    • Zlecenia
      • Jeśli zostaną wykonane zlecenia zarówno z Aktu III, jak i IV, obecnie najpierw będzie zaliczany akt premiowany.
      • Plaga kopaczy
        • Znacznie zmniejszono liczbę punktów życia kopaczy.
    • Szczeliny Nefalemów
      • Głębokie Szczeliny
        • Zmniejszono wartość obrażeń otrzymywanych przez postaci w Głębokich Szczelinach na poziomie 70 i wyżej.
        • Zmniejszono wartość punktów doświadczenia otrzymywanych przez postaci w Głębokich Szczelinach na poziomie 70 i wyżej.
        • Zmniejszono koszt wzmocnienia Głębokiej Szczeliny powyżej poziomu 70 oraz ilość złota otrzymywanego za jej ukończenie, ale stosunek obu tych wartości pozostaje bez zmian.
    • Podziemia Zestawów
      • Barbarzyńca
        • Zew Nieśmiertelnego Króla
          • Zadanie 2 polega teraz na zabiciu 150 przeciwników, kiedy aktywny jest Gniew Berserkera.
        • Dziedzictwo Raekor
          • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Dziką Szarżą obejmującą 15 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
        • Potęga Ziemi
          • Przeciwnicy elitarni pojawiają się teraz w ściśle określonych miejscach.
        • Furia Pustkowi
          • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Rozpruciem obejmującym 10 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
      • Krzyżowiec
        • Pancerz Akkhana
          • Zwiększono całkowitą liczbę potworów.
          • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Skazaniem obejmującym 10 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
      • Łowczyni demonów
        • Wcielenie Marudera
          • Zadanie 1 polega teraz na zabiciu 140 wrogów, gdy posiada się 3 lub więcej aktywnych Wartowników.
          • Zwiększono całkowitą liczbę potworów.
          • Skalne czerwie pojawiają się teraz w ściśle określonych miejscach.
          • Przebicie się skalnych czerwi nad powierzchnię ziemi po ich pojawieniu się będzie teraz zajmować więcej czasu.
        • Opończa Cienia
          • Łańcuch kolejnych trafień nie zostanie teraz przerwany po trafieniu przeciwnika, który został już wcześniej dodany do łańcucha.
        • Świętokradcza Esencja
          • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Wielostrzałem obejmującym 20 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
      • Szaman
        • Szaty Nefrytowego Żniwiarza
          • Mistyfikatorzy nie będą już korzystać z niewidzialności.
          • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Żniwami Dusz obejmującymi 15 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
      • Czarownica
        • Opus Magnum Delsere
          • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wrogom którzy nie zostali wcześniej trafieni Spowolnieniem Czasu obejmującym 30 przeciwników wliczanie się do kolejnej próby zaliczenia zadania.
        • Ozdoby Ognistego Ptaka
          • Zadanie 2 wymaga teraz podpalenia bądź zabicia 20 przeciwników.
    • Poprawki błędów
      • Naprawiono błąd, który w pewnych sytuacjach uniemożliwiał graczom ukończenie Podziemi Zestawu.

    Powrót na górę



    RZEMIOSŁO

    • Poprawki błędów
      • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał prawidłową aktualizację liczby przedmiotów do wykonania u rzemieślnika po wprowadzeniu nowej wartości.
      • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał dynamiczną aktualizację listy dostępnych afiksów podczas zaklinania przedmiotów.

    Powrót na górę



    POTWORY

    • Ataki przywołańców będą teraz poprawnie niszczyć pancerz pierwotnych ścierwojadów – tak samo jak ataki graczy.
    • Zmniejszono liczbę sztuk złota upuszczaną przez Pozłacanego Barona.
    • Bezlitosna Wiedźma
      • Usunięto osłony Wiedźmy w Krainie Niezgody oraz Krainie Przerażenia.
      • Znacznie zwiększono jej liczbę punktów życia w Krainie Niezgody.

    Powrót na górę



    INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

    • Przytrzymanie klawisza SHIFT podczas porównywania przedmiotów spowoduje teraz usunięcie z porównania premii za Rozpacz Caldesanna.
    • Podczas przeglądania profilu gracza w grze będzie teraz wyświetlana informacja, czy jest to bieżący profil, czy też nie.
    • Przycisk ekwipunku nie jest już podświetlany, gdy postać poziomu 70 podniesie nowy przedmiot.
    • Najwyższe wartości obrażeń będą teraz wyświetlane na pomarańczowo, gdy wyłączone jest wyświetlanie skróconych wartości liczbowych podczas walki.
    • Dodano efekt cieniowania do liczników poziomów kumulacji oraz ładunków na pasku skrótów oraz w ikonach wzmocnień.
    • Poprawki błędów
      • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawną aktualizację profilu gracza podglądanego dzięki opcji „Obejrzyj postać”, gdy w ekwipunku jego bohatera niedawno dokonano zaklinania przedmiotu lub osadzenia w gnieździe klejnotu.

    Powrót na górę




Jak mogę przetestować najnowszy patch na serwerze PST?

Aktualizacja 2.4.1 PST jest już dostępna i chociaż wprowadza niewiele nowości, to obejmuje dodatkowe zmiany, które mają na celu poprawę działania serwerów oraz płynności rozgrywki.

Nasi inżynierowie pracowali w pocie czoła monitorując grę i dokonując wielu obliczeń, aby opracować potencjalne rozwiązania, które uczynią rozrywkę płynniejszą. Prosimy uczestników testów na PST o pomoc w testach obciążeniowych i optymalizacyjnych poprzez dołączanie do rozgrywki codziennie od 12 do 14 marca od godziny 0:00 do 4:00 czasu polskiego.

Czego od was potrzebujemy

Czego oczekujemy od uczestników testów? Zależy nam, abyście skupili się na następujących obszarach:

  • Głębokie Szczeliny wysokich poziomów, szczególnie w czteroosobowych grupach;
    • Wykorzystujcie te postacie, którymi najlepiej wam się gra – czy są postacie do „farmienia” czy takie, które służą wam do sprawdzania granic waszych możliwości.
  • Częste wykorzystanie obrażeń obszarowych;
  • Wykorzystanie przedmiotów lub mocy, których wcześniej unikaliście z powodu zauważalnego wpływu na płynność gry – mowa np. o Klejnocie Skutecznej Toksyny lub Stymulatorze Bólu.

Kilka istotnych uwag:

  • Jeśli okaże się, że dana umiejętność, przedmiot lub kombinacja przedmiotu i umiejętności powoduje problemy z wydajnością, prosimy was, abyście koniecznie dali nam znać o każdym takim przypadku opisując go jak najbardziej szczegółowo w specjalnie stworzonym do tego celu wątku na forum służącym do zbierania opinii (odnośnik w j. angielskim);
  • Aktualizacja PST zawierać będzie inne zmiany balansu i przedmiotów – prosimy pamiętać, że opinie na ten temat należy przekazywać oddzielnie na forum poświęconym opiniom o PST lub w odpowiednim wątku na forum służącym do zbierania opinii(odnośnik w j. angielskim);
  • Przypominamy również, że wszelkie postępy poczynione na PST nie zostaną przeniesione do waszych normalnych kont;
  • Chociaż będziecie mogli skopiować swoje dotychczasowe postacie, aktywujemy również premię 1000% do znajdowania legend, aby zachęcić w ten sposób do udziału w testach i umożliwić graczom znalezienie przedmiotów, które mogą wzmocnić powyższe umiejętności;
  • W trakcie trwania testów wydajność serwerów będzie inna niż we właściwej grze. Raz będzie lepsza, raz gorsza – właśnie dlatego potrzebujemy waszej pomocy!

Tak jak i wy, nie możemy się doczekać aż przemierzanie Sanktuarium znów będzie płynne. Mamy nadzieję, że znajdziecie trochę czasu, aby nam pomóc. Jeśli potrzebujecie więcej informacji na temat uczestnictwa w testach na PST, zajrzyjcie do sekcji FAQ lub zapoznajcie się z poniższymi informacjami.

Dziękujemy wam, nefalemowie, i do zobaczenia w Sanktuarium!

Więcej informacji na temat dostępu do PST i funkcjonowania systemu kopiowania postaci można znaleźć w oficjalnym FAQ.



Zapraszamy do komentowania!

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.