diablo 3

Diablo 3 - Wywiad z Alkaizer'em

Dodał: CoNaObiad, 10.09.2012 20:32, Kategoria: Diablo 3

Portal Diablofans przeprowadził wywiad z graczem, o którym ostatnio było wyjątkowo głośno - Alkaizer'em. Jeśli interesuje Was jak wyglądała jego droga ku zdobyciu maksymalnego Poziomu Mistrzowskiego, to zapraszamy do rozwinięcia newsa lub na nasze forum.

Tłumaczenie pojawiło się tutaj za zgodą jednego z naszych użytkowników - Ajantisa, którego najnowszą Tygodniówkę można znaleźć pod tym linkiem.


DiabloFans: Rozpoczynając rozmowę, jak czujesz się po osiągnięciu setnego poziomu mistrzowskiego?
Alkaizer: Czuję się całkiem dobrze, nie uważam tego za jakieś wielkie osiągnięcie, ale przytrzymało mnie to przy komputerze i nawet nie sądziłem, że może to być takie przyjemne.

Jaka była Twoja pierwsza reakcja po wprowadzeniu poziomów mistrzowskich?
Prawdę mówiąc nie oczekiwałem ich, ponieważ sądziłem, że i tak mam przewagę na pozostałymi graczami stosując dobry sprzęt do magic finda. Uważałem, że może mi to przynieść więcej złego niż dobrego. Ale na szczęście okazało się, że paragony nie miały negatywnego wpływu na moją postać.

Od początku chciałeś zostać pierwszym graczem, który zdobył setny poziom mistrzowski?
Nie, chciałem po prostu zdobyć jak najwięcej dobrych przedmiotów legendarnych przed innymi graczami tak szybko, jak to tylko możliwe.

Osiągnąłeś setny Paragon Barbarzyńcą, dlaczego wybrałeś akurat tę klasę?
Mam tylko jedną postać – Barbarzyńcę i jestem pewien, że nie zdobędę już żadną inną postacią maksymalnego poziomu.

Rozważałeś powtórzenie swojego wyczynu inną postacią?
Nie.

Możesz przedstawić nam trasę, którą farmiłeś aby zdobyć jak najwięcej doświadczenia?
Moja ścieżka zmieniała się kilka razy. Po wprowadzeniu poziomów mistrzowskich robiłem standardowe magic find runy – 5 Męstw Nefalemów, od Maszyny oblężniczej (Siegebreaker) do Azmodana, ponieważ sądziłem, że dzięki temu zmaksymalizuję łupy w grze. Około poziomu 40, kiedy mogłem już z pewnością powiedzieć, że spróbuję jako pierwszy gracz zdobyć setny paragon, zmieniłem ścieżkę. Rozpoczynałem od punktu nawigacyjnego u Azmodana i cofałem się, starając się zmaksymalizować czas trwania Gniewu berserkera (Wrath of the Berserker) przechodząc przez poziomy, w których sądziłem, że znajdę najlepszy loot i najwięcej doświadczenia. Dopiero około poziomu 90 zmieniłem trasę na Rdzeń Arreat (Core of Arreat) → Wieża przeklętych poziom 1 (Tower of Damned) → Krater Arreat poziom 2 (Arreat Crater) → Podziemia Twierdzy poziom 2 (Keep Depths) → Pola rzezi (Fields of Slaughter). Uważałem, że dzięki tej trasie osiągnę równowagę pomiędzy dobrymi dropami i maksymalną ilością doświadczenia w porównaniu do poświęconego czasu.

Był moment, kiedy byłeś już zmęczony grą i rozważałeś zrezygnowanie?
Raczej nie, grałem intensywnie w gry komputerowe przez około 15 lat. To po prostu coś, co robię w moim wolnym czasie. Nie denerwowałem się prawie w ogóle.

Ile czasu poświęcałeś na grę?
Przez kilka pierwszych dni grałem zapewne około 17-19 godzin dziennie, ale w końcu czas ustabilizował się na poziomie około 12-15 godzin. Bywały też dni, kiedy dziennie grałem mniej niż 12-14 godzin.

Jak odniesiesz się do ludzi oskarżających Cię o stosowanie botów?
Myślę, że to dosyć głupie mając na uwadze jak nieefektywne są dzisiejsze boty w porównaniu do tego, co może zrobić żywa osoba.

Wiele osób oglądających Twój stream zauważyło, że nie podnosiłeś niektórych przedmiotów legendarnych. Było to celowe zachowanie?
Grając od poziomu 1 do 100 przegapiłem może jeden czy dwa tuziny przedmiotów legendarnych ze względu na stosowane przeze mnie umiejętności, a także po prostu dlatego, że nie zawsze byłem w 100% skupiony na grze. Uważałem, że przebieganie przez poszczególne poziomy najszybciej jak to tylko możliwe i tak da mi więcej legendarek niż mógłbym zdobyć klikając na każdego pojedynczego potwora.

Jakie masz dalsze plany po osiągnięciu setnego Paragonu?
W dalszym ciągu będę sporo czasu poświęcał na grę. Głównie na zdobywanie sprzętu i testowanie buildów, których nie miałem okazji sprawdzić od wydania patcha. I mam nadzieję, że po wydaniu kolejnych łatek znowu będę miał co robić.

Sądzisz, że Blizzard wprowadzi dodatkowe elementy end-gamingowe, czy może uważasz, że system poziomów mistrzowskich jest wystarczający?
System paragonów to dobry początek. Miejmy nadzieję, że zobaczymy więcej tego typu rozwiązań, w których możemy poświęcić wiele czasu i które będą dla graczy wyzwaniami. Z pewnością takim rozwiązaniem byłby tryb PvP.

Czy chciałbyś podzielić się jeszcze czymś ze społecznością Diablo?
Raczej nie, dziękuję wszystkim, którzy oglądali mnie podczas walki na kilku ostatnich poziomach, mam nadzieję, że nie nudziliście się.



Co o tym sądzicie? Czy spodziewaliście się właśnie takich odpowiedzi? Zapraszamy do dyskusji, poniżej lub na forum. .

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
tetkris

Dodał: tetkris, 12.09.2012 16:08

@Leon "egzakli" bigsmile

Rayito

Dodał: Rayito, 11.09.2012 20:38

Tygodniówka jak zwykle na poziomie, ale wierszyk samego Pana Grozy by rozwalił... galssesbigsmile
Co do Alkaizera i graczy mu podobnych jest takie powiedzenie: są tacy, którzy interesują się filatelistyką, ale i tacy, którzy zbierają znaczki pocztowe... hehehe lol
Jego zaliczałbym do "filatelistów", siebie do "zbieracza".
Gramy w to samo, ale priorytety, chociażby takie jak "miodność grania" mamy inne.
Gratuluję. Godne Zastanowienia. Tyle. xDxD

__________________
Państwo i Ja stanowimy Sprzeczność :P

Leon_1984

Dodał: Leon_1984, 11.09.2012 17:47

@materac
Userowi @tetkris zapewne chodziło o to że Alkaizer to taki bot tylko w ludzkiej skórze. xD

materac

Dodał: materac, 11.09.2012 08:47

@tetkris
Litości. Bot nie potrafiłby tak expić, a nawet jeśli to przy pierwszej fali by poleciał. Jedyne boty prawdopodobnie niewykrywalne powtarzają daną czynność w nieskończoność symulując ruchy myszki/wciskanie klawiszy i wszystko zawsze musi być takie samo, jeśli potwór zmieni miejsce - ende, zwykłe wykrywanie przedmiotów danego typu i podnoszenie ich skutkuje banem. Zapewne "najlepszy" bot nie osiągnął nawet 50 paragona smile

No cóż gratuluję wytrwałości, umarłbym chyba z nudów przez tyle czasu scilence

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 11.09.2012 08:49

deadman

Dodał: deadman, 11.09.2012 08:06

Trzeba przyznać, że koleś miał niezłą odporność, mnie by definitywnie uśmierciła 17-minutowa sesja z tą grą, a ten prawie miesiąc w takim maratonie wytrzymał. Zastanawia mnie tylko, czy podjęte wyzwanie sie opłacało, 3 tygodnie wycięte z życiorysu, cóż system wartości już dawno uległ degradacji, więc nie powinno mnie to dziwić.
Alkaizer'owi życzę znalezienia sobie dziewczyny, i spożytkowania nadmiaru wolnego czasu, w "nieco" bardziej przyjemniejszy i życiowy sposób.

Mastemoth

Dodał: Mastemoth, 11.09.2012 08:02

Alekskai Gilder - 5 godzin snu to za mało nawet dla człowieka z minimalną aktywnością fizyczną. To się w przyszłości odbija na zdrowiu niestety smile2.
Już widzę rzesze maniaków gier - wszystkie osiągnięcia zrobione ale powykrzywiane kręgosłupy, zadyszka po wejściu na 1 piętro, wypływające oczy...Niestety najlepszą kondycje będą miały heroiczne postacie którymi grają - a sami siebie sprowadzą do poziomu zwykłego ZOMBIE.

__________________
Blizzard North znani jako NIEBIESCY pokazali jak to się robi...Activi$ion Bli$$ard znani jako $-ZIELONI-$ pokazali jak to spieprzyć i jeszcze na tym zarobić.

tetkris

Dodał: tetkris, 11.09.2012 07:05

wywiad z botem, litosci

Alekskaj_Glider

Dodał: Alekskaj_Glider, 11.09.2012 05:20

15 godzin jest możliwe do zrobienia mając nawet "normalną" pracę. Gdybym miał laptopa to pół czasu pracy mógłbym spędzić nad Diabłem czy ina grą. Pracuje na recepcji w hotelu (12-to godzinne zmiany i to nie codziennie), przy możliwości pauzowania gry nie ma problemu. A jak mam nockę, jak teraz gdy to piszę i jest spokój całą noc można by przegrać, a potem po śnie jeszcze w domu. Snu jak na mnie starczy koło 5 godzin, kwestia przyzwyczajenia. A przy kompie i tak spędzam większość czasu w pracy, lub nad książką (na moje szczęście smile2). Jednak jako normalny człowiek 7 godzin gry maksymalnie mi starcza, a i tak z przerwami, jednak osiągnięcie powyższych wyników ogólnie jest możliwe.
Niemniej gratulacje dla chłopaka, może wolne miał akurat, jakiś urlopik smile

Szeranf

Dodał: Szeranf, 10.09.2012 22:22

Nie wyobrażam sobie, żebym mógł siedzieć przed kompem więcej niż 12 godzin, a kolega Alkaizer mówi, że sporadycznie schodził poniżej tego pułapu. 17 to już dla mnie istna fantastyka - wychodzi siedem godzin reszty, w tyle to się ledwo zdążę wyspać porządnie, a gdzie wszystkie inne, nawet drobne obowiązki? Miał czas - spróbował. Dwa tygodnie jeszcze można wybaczyć, bo w sumie któż z nas nie przegrał tylu godzin w swoim życiu przy grach - Alkaizer jest po prostu krótkodystansowcem. Jestem ciekawy ile teraz zajmuje mu granie.

CoNaObiad

Dodał: CoNaObiad, 10.09.2012 21:50

Skoro tyle spędzał czasu, to nie ma innej opcji jak tylko to, że jest bezrobotny ;]. W takim wypadku tak długie spędzanie czasu przy kompie to żaden wyczyn. Sztuka polegała tylko na tym, żeby ustalić najefektywniejszą ścieżkę do zbierania doświadczenia. A ekwipunek? Albo za IGG lub prawdziwą walutę.

__________________
Fapałke i Nubałke ;(

Leon_1984

Dodał: Leon_1984, 10.09.2012 21:41

"..grałem zapewne około 17-19 godzin dziennie, ale w końcu czas ustabilizował się na poziomie około 12-15 godzin." "To po prostu coś, co robię w moim wolnym czasie."
Dużo ma koleżka wolnego czasu.wink

Komentarz został edytowany 2 razy, ostatnio: 10.09.2012 21:43

rmx65

Dodał: rmx65, 10.09.2012 21:10

No faktycznie zwykły zjadacz chleba, który chodzi do szkoły albo ma 'normalną' pracę nie osiągnąłby takiego efektu w tak krótkim czasie...

Chodo123

Dodał: Chodo123, 10.09.2012 21:01

''Bywały też dni, kiedy dziennie grałem mniej niż 12-14 godzin.''
I ON SIEBIE NAZYWA GRACZEM?!
PHI

__________________
Brak pomysłu na ciekawy i śmieszny podpis




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.