diablo 3

Diablo 3 - Zmiany w patchu

Dodał: xywa11, 18.01.2014 10:58, Kategoria: Diablo 3

Diablo 3 Public Test Realm


Blizzard udostępnił niedawno listę zmian w patchu 2.0.1 dla wersji besta Reaper of Souls oraz Diablo III na Publicznym Serwerze Testowym. Niebiescy jasno powiedzieli, że nie jest to ostateczna wersja patcha i jego zawartość może się zmienić.

Zapraszamy do rozwinięcia newsa!

Patch 2.0.1

INFORMACJE OGÓLNE

  • Mistrzowski poziom trudności zostanie odblokowany po ukończeniu Aktu IV, zaś poziom trudności „Udręka” (ang. Torment) zostanie odblokowany na 60. poziomie postaci.
    • Uwaga: Postacie, które nie mają dostępu do Reaper of Souls, będą mogły skorzystać tylko z części premii zapewnianych przez poziom trudności „Udręka” (ang. Torment). 
  • Poprawki błędów
  • Klany można już rozwiązywać.
  • Gracze nie mogą już powracać do życia przy zwłokach podczas walk z bossami.
  • Niektóre wykonane przedmioty, które zostały skopiowane na PST nie mają już wymaganego poziomu 61 lub wyższego (tylko PST).
  • Przedmioty dla towarzyszy nie wypadają już z wymaganym poziomem 61 lub wyższym (tylko PST).
  • Naprawiono usterkę, która sprawiała, że pułapki środowiskowe (walące się ściany, kandelabry, itp.) w nie ogłuszały prawidłowo lub nie zadawały obrażeń potworom.
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała pojawienie się drugiego portalu w Piekielnej Szczelinie, która znajduje się na pierwszym poziomie Ogrodów Nadziei.
  • Naprawiono kilka błędów, które mogły powodować zawieszenie klienta gry.

KLASY POSTACI

  • Barbarzyńca
    • Umiejętności aktywne
      • Ancient Spear (Starożytna włócznia)
        • Zwiększono podstawowe obrażenia z 300% do 350% obrażeń od broni.
        • Runa – Jagged Edge (Zębate ostrze)
          • Zwiększono zadawane obrażenia z 405% do 435% obrażeń od broni.
      • Frenzy (Szał)
        • Podstawowa liczba generowanych punktów furii została zwiększona z 3 do 4.
      • Ground Stomp (Tąpnięcie)
        • Zwiększono podstawowy promień zasięgu z 12 do 14 metrów.
        • Runa – Deafening Crash (Ogłuszający huk)
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od zimna.
        • Runa – Trembling Stomp (Mocarne stąpnięcie)
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.
      • Hammer of the Ancients (Młot starożytnych)
        • Runa – Birthright (Dziedzictwo)
        • Nie ma już szans na upuszczenie łupów.
      • Weapon Throw (Rzut bronią)
        • Zwiększono podstawową regenerację furii z 5 do 6 pkt.
        • Zwiększono podstawowe obrażenia z 115% do 135% obrażeń od broni.
        • Runa – Mighty Throw (Potężny rzut)
          • Zwiększono zadawane obrażenia z 175% do 200% obrażeń od broni.
        • Runa – Balanced Weapon (Wyważona broń)
          • Zwiększono regenerację furii z 8 do 9 pkt.
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.
      • Whirlwind (Tornado)
        • Podstawowa szybkość ruchu podczas wykonywania tornada została zwiększona z 66% do 75%.
        • Runa – Hurricane (Huragan)
          • Zmniejszono zasięg przyciągania wrogów z 45 metrów do 35 metrów.
          • Zmniejszono częstotliwość przyciągania kolejnych wrogów z 0,5 do 1,0 sek.
          • Przyciągnięci wrogowie będą teraz przez 5 sek. niewrażliwi na efekty przyciągania huraganu.
          • Potwory elitarne i czempioni są teraz poprawnie niewrażliwi na efekty przyciągania.
    • Umiejętności pasywne
      • Bloodthirst (Żądza krwi)
        • Zmniejszono ilość punktów życia otrzymywanych za wykorzystaną furię o 30% (578 na poziomie 70)
  • Łowczyni demonów
    • Umiejętności aktywne
      • Strzał bolasem
        • Runa – Imminent Doom (Nieuchronna zagłada)
          • Zmieniono typ obrażeń z mocy tajemnej na obrażenia od ognia.
      • Caltrops (Kolczatka)
        • Runa – Carved Stakes (Żłobione kolce)
          • Zmniejszono koszt dyscypliny z 4 do 3 pkt.
      • Chakram (Czakram)
        • Runa – Serpentine (Czakram węża)
          • Podwojono szybkość pocisku.
      • Companion (Towarzysz)
        • Znacznie zwiększono żywotność dzika, pająka i wilka (pozostali towarzysze są niewrażliwi na obrażenia).
        • Runa – Boar Companion (Dzik)
          • Zwiększono premię do wszystkich odporności z 15 do 20%.
          • Zmniejszono obrażenia zadawane przez dzika ze 120% do 50% obrażeń od broni.
        • Runa – Ferret Companion (Fretka)
          • Zwiększa również twoją szybkość ruchu o 10%, aż do maksymalnej wartości szybkości ruchu.
          • Zmniejszono obrażenia zadawane przez każdą z fretek ze 100% do 50% obrażeń od broni.
      • Elemental Arrow (Strzała żywiołów)
        • Zwiększono podstawowy zasięg z promienia o długości 1,25 metrów do 2 metrów.
        • Runa – Screaming Skull (Wrzeszcząca czaszka)
          • Zwiększono promień zasięgu z 1,25 do 2 metrów.
        • Runa – Lightning Bolts (Wiązki błyskawic)
          • Zwiększono promień zasięgu z 1,25 do 2 metrów.
      • Entangling Shot (Pętający strzał)
        • Zwiększono współczynnik proceduralny dla umiejętności bez run oraz wszystkich run z wyjątkiem runy Shock Collar (Łańcuch elektryczny) do 1,0.
        • Runa – Shock Collar (Łańcuch elektryczny)
          • Zwiększono współczynnik proceduralny z 0,2 do 0,4.
      • Hungering Arrow (Nienasycona strzała)
        • Runa – Shatter Shot (Rozpryskowa strzała)
          • Zwiększono współczynnik proceduralny z 0,216 do 0,59.
      • Multishot (Wielostrzał)
        • Runa – Burst Fire (Wyładowanie magii)
          • Zmieniono typ obrażeń z mocy tajemnej na obrażenia od trucizny.
          • Zwiększono zadawane obrażenia z 160% do 200% obrażeń od broni.
      • Preparation (Przygotowanie)
        • Runa – Punishment (Zbrodnia i kara)
          • Zmniejszono regenerację nienawiści ze 125 do 100 pkt.
      • Smoke Screen (Zasłona dymna)
        • Runa – Choking Gas (Duszący gaz)
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od trucizny.
    • Umiejętności pasywne
      • Archery (Łucznictwo)
        • Zmieniono premię za posiadanie drugiej ręcznej kuszy z +1 pkt. nienawiści na strzał do +1 pkt. nienawiści na sekundę.
  • Mnich
    • Ogólne
      • Wszystkie mantry zamienione na umiejętności aktywne/pasywne, zaś efekty run wielu mnichów powinny się teraz kumulować.
    • Umiejętności aktywne
      • Blinding Flash (Oślepiający błysk)
        • Runa – Replenishing Light (Światło odnowy)
          • Zmniejszono premię do regeneracji siły duchowej za każdego trafionego wroga do 7 pkt.
        • Runa – Faith in the Light (Światło wiary)
          • Premia do obrażeń została zmniejszona do 29%, aby odpowiadała innym, podobnym premiom do umiejętności.
          • Umiejętność została zmieniona tak, że zapewnia premię do zadawanych obrażeń na 3 sek.
      • Seven-Sided Strike (Siedmiostronne uderzenie)
        • Zwiększono bazowe obrażenia zdolności do 5677%.
        • Runa – (Sudden Assault) Nagłe uderzenie
          • Obrażenia zwiększone do 6477%.
        • Runa – Pandemonium
          • Zwiększono szansę na ogłuszenie do 100%.
        • Runa – Fulminating Onslaught (Boski szturm)
          • Obrażenia zwiększone do 977%.
    • Umiejętności pasywne
      • Chant of Resonance (Dźwięczna inkantacja)
        • Zmieniono: koszt siły duchowej efektów aktywacji mantry został zmniejszony o 50%; zyskujesz 2 pkt. siły duchowej za każdą sekundę, kiedy aktywna jest mantra.
      • Seize the Initiative (Przejęcie inicjatywy)
        • Zmniejszono premię do pancerza za zręczność do 30%.
      • Transcendence (Transcendencja)
        • Zmniejszono wartość punktów życia otrzymywanych za wykorzystane punkty siły duchowej o 70% (obecnie 248 na poziomie 70).
        • Zmniejszono wartość punktów życia otrzymywanych za wykorzystane punkty siły duchowej z 1% do 0,4% twojej premii do leczenia za kule zdrowia.
  • Szaman
    • Umiejętności aktywne
      • Corpse Spiders (Trupie pająki)
        • Runa – Spider Queen (Pajęcza królowa)
          • Obrażenia zmniejszone do 1575%.
      • Firebomb (Ognista bomba)
        • Runa – Pyrogeist (Słup ognia)
          • Obrażenia zmniejszone do 520%.
      • Grasp of the Dead (Objęcia umarłych)
        • Podstawowe obrażenia zmniejszone do 560%.
        • Runa – Rain of Corpses (Deszcz trupów)
          • Obrażenia zmniejszone do 420%.
      • Haunt (Opętanie)
        • Podstawowe obrażenia zmniejszone do 1465%.
      • (Hex) Klątwa
        • Runa – Angry Chicken (Wściekły kurczak)
          • Obrażenia zmniejszone do 1350%.
      • Locust Swarm (Rój szarańczy)
        • Podstawowe obrażenia zmniejszone do 1040% obrażeń od broni.
        • Runa – Searing Locusts (Ognista szarańcza)
          • Obrażenia zmniejszone do 1480%.
        • Runa – Cloud of Insects (Chmara insektów)
          • Obrażenia zmniejszone do 2080%.
      • Sacrifice (Ofiara)
        • Obrażenia od każdego psa zmniejszone do 185%.
      • Soul Harvest (Żniwa dusz)
        • Runa – Vengeful Spirit (Mściwy duch)
          • Obrażenia zmniejszone do 630%.
      • Spirit Barrage (Duchowa nawałnica)
        • Zmieniono rodzaj obrażeń wszystkich run na obrażenia od zimna.
        • Runa – Manitou (Manitu)
          • Obrażenia zmniejszone do 2900%.
        • Runa – Phantasm (Widziadło)
          • Obrażenia zmniejszone do 675%.
      • Spirit Walk (Duchowa wędrówka)
        • Runa – Umbral Shock (Ognisty wstrząs)
          • Obrażenia zmniejszone do 750%.
      • Wall of Zombies (Ściana zombie)
        • Obrażenia zmniejszone do 200%.
  • Czarownica
    • Umiejętności aktywne
      • Arcane Orb (Tajemna kula)
        • Runa – Frozen Orb (Zamarznięta kula)
          • Zmniejszono zasięg do 30 metrów, żeby nieco ułatwić wycelowanie eksplozji.
      • Electrocute (Porażenie)
        • Runa – Surge of Power (Sprzężenie mocy)
          • Typ obrażeń został zmieniony z powrotem do obrażeń od pioruna.
      • Hydra
        • Hydry znikają teraz, gdy ginie ich właściciel.
      • Mirror Image (Lustrzane odbicie)
        • Poprawiono SI lustrzanego odbicia, aby odpowiadała bardziej SI innych przywołańców i towarzyszy.
    • Umiejętności pasywne
      • Arcane Dynamo (Tajemny generator)
        • Premia do obrażeń została zmniejszona do 60%.
      • Blur (Rozmycie)
        • Redukcja obrażeń została zmniejszona do 17%.
      • Dominance (Dominacja)
        • Skrócony podstawowy czas trwania do 3 sekund.
        • Zmniejszono wartość tarczy do (12 379 na poziomie 70) za każdy poziom kumulacji.
      • Prodigy (Geniusz)
        • Zwiększa regenerację mocy tajemnej do 5 pkt.
    • Poprawki błędów
      • Arcane Orb (Tajemna kula)
        • Runa – Frozen Orb (Zamarznięta kula)
          • Poprawiono błąd, który sprawiał, że runa zadawała mniej obrażeń niż powinna.
        • Runa – Scorch (Poparzenie)
          • Poprawiono błąd, który sprawiał, że runa zadawała mniej obrażeń niż powinna.
      • Ray of Frost (Promień mrozu)
        • Nie powinien być już blokowany przez towarzyszy i przywołańce.

RZEMIOSŁO

  • Gorell Kwatermistrz w Twierdzy Bastionu nie sprzedaje już schematów rzemieślniczych do wykonania Koszmarnego, Piekielnego oraz Infernalnego Pasterskiego Kostura.
    • Schemat do wykonania podstawowej wersji Pasterskiego Kostura nadal wypada z Izuala.
    • Jeśli gracze wykonali już Pasterski Kostur lub nabyli schemat, nie zostanie on usunięty.
    • Dowolny istniejący Pasterski Kostur może zostać wykorzystany do otworzenia Kaprysowa, które zostanie wygenerowane z wykorzystaniem reguł dynamicznego poziomu trudności.
  • Koszt tworzenia przedmiotów u kowala został zmieniony.
    • Stosunek kosztów materiałów niebieskich do żółtych odpowiada teraz bardziej częstotliwości wypadania przedmiotów.
    • Koszty rzemiosła w złocie zostały zmniejszone.
  • Poprawki błędów
    • Schematy rzemieślnicze nie wyświetlają już podwójnych materiałów rzemieślniczych na liście wymaganych materiałów.
    • Naprawiono usterkę, która sprawiała, że niektóre materiały rzemieślnicze w schematach dla kowala były zużywane bez stworzenia przedmiotu.

WYDARZENIA

  • Cursed chests (przeklęte skrzynie)
    • Przeklęte skrzynie typu „horda”
      • Nie mają już kapliczki.
      • Wymagają teraz tylko 100 potworów, aby uzyskać premię (zmniejszono ze 150).
      • Zakończenie wydarzenia jest nagradzane 1 skrzynią.
      • Zakończenie premii jest nagradzane drugą skrzynią.
    • Przeklęte skrzynie typu „fala”
      • Zwykła skrzynia nie jest już nagrodą.
      • Zakończenie wydarzenia przed pokonaniem pięciu fal jest teraz nagradzane tylko kapliczką.
      • Ukończenie piątej fali będzie teraz nagradzane premią w postaci skrzyni.
      • Po ukończeniu piątej fali następuje zakończenie wydarzenia i przyznanie nagrody w postaci skrzyni.
      • Każda zakończona fala daje teraz premię w postaci doświadczenia i złota.
  • Infernalna Maszyna
    • Przedmioty wymagane do stworzenia Pierścień Piekielnego Ognia poziomu 60 będą teraz wypadać wyłącznie, jeśli rozgrywka toczy się na poziomie 60.

PRZEDMIOTY

  • Częstotliwość wypadania mikstur zdrowia została zmniejszona dla wszystkich źródeł.
  • Ze stojaków na pancerz wypadają teraz mniej potężne łupy.
  • Dodano nowy afiks przedmiotu: +X% do umiejętności opartych na obrażeniach fizycznych, aby odpowiadały one bardziej afiksom umiejętności opartych na żywiołach.
    • Nowy afiks losuje właściwości dla tych samych miejsc i zakresów, co analogiczne afiksy umiejętności opartych na innych typach żywiołów.
  • Maksymalna wartość redukcji kosztów zasobów, które mogą zostać wylosowane dla przedmiotów, została zmniejszona z 12 do 10% dla broni oraz z 10 do 8% dla pozostałego ekwipunku.
  • Przedmioty zakupione od sprzedawców są teraz odpowiednio oznaczone i nie mogą zostać rozłożone na części.
  • Zestawy
    • Wiele przedmiotów należących do zestawu otrzymało zaktualizowane premie za zestaw.
      • Blackthorne's Armor (Pancerz Blackthorna)
        • Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
          • +250 do żywotności
          • +10% do obrażeń zadawanych przeciwników elitarnych
        • Premia za zebranie trzech elementów zestawu:
          • +25% do znajdowania złota
          • -10% do obrażeń otrzymywanych od potworów elitarnych
        • Premia za zebranie czterech elementów zestawu:
          • Niewrażliwość na efekty wywoływane przez potwory typu: bezcześciciel, stopiony oraz zarażony.
      • Bul-Kathos' Glory (Chwała Bul-Kathosa)
        • Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
          • +250 do siły
          • +10 do maks. furii
          • Co jakiś czas gwałtownie wykonujesz wściekłe tornado, zadając 250-300% obrażeń od broni przez 6 sek. wszystkim wrogom wokół ciebie.
      • Chantodo's Return (Powrót Chantodo)
        • Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
          • +250 do inteligencji
          • Obniża obrażenia zadawane przez potwory elitarne o 10%
          • Twoje tarcze leczą cię o 25% wartości pozostałej w momencie, gdy przestają działać
      • Endless Path (Nieskończona Ścieżka)
        • Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
          • +250 do żywotności
          • +50% do obrażeń od trafień krytycznych
      • Immortal King's Legend (Legenda Nieśmiertelnego Króla)
        • Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
          • +100 do wszystkich odporności
          • +10 do maks. furii
        • Premia za zebranie trzech elementów zestawu:
          • +289 punktów życia za wydaną furię
          • +2 do pasywnej regeneracji furii
        • Premia za zebranie czterech elementów zestawu:
          • Zew starożytnych trwa, dopóki wszyscy nie zginą.
      • Inna's Grandeur (Wielkość Iny)
        • Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
        • Zmniejszono regenerację punktów życia za wykorzystaną siłę duchową z 274 do 124
      • Manajuma's Ornaments (Ornamenty Manajumy)
        • Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
          • +250 do inteligencji
          • +30 pkt. many za zabicie przeciwnika
          • Otacza się zabójczy, trujący obłok, zadający 150% obrażeń od broni na sekundę wrogom w promieniu 10 metrów.
      • Natalya's Solace (Ukojenie Natalii)
        • Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
          • +250 do zręczności
          • +10 do maks. dyscypliny
        • Premia za zebranie trzech elementów zestawu:
          • +7% do szansy na trafienie krytyczne
          • +10 do maks. dyscypliny
        • Premia za zebranie czterech elementów zestawu:
          • Skraca czas odnowienia dla deszczu zemsty o 1 sekundę za każdego zabitego wroga.
      • Shenlong's Noble Path (Szlachetna Ścieżka Shenlonga)
        • Premia za zebranie dwóch elementów zestawu:
          • +250 do zręczności
          • +1 do regeneracji siły duchowej na sek.
          • Szansa na wystrzelenie kuli czystej energii podczas ataku. Kula zadaje obrażenia od ognia równe 300% obrażeń od broni.
      • Tal Rasha's Sacrifice (Poświęcenie Tal Rashy)
        • Zwiększa regenerację mocy tajemnej dla premii za zebranie trzech elementów zestawu do 2
  • Przedmioty legendarne
    • Unikatowe afiksy wielu przedmiotów legendarnych będą teraz losowane ze zmiennymi premiami zamiast wartości statycznych.
      • Przykład: Wizard Spike (Kolec Czarownika) może teraz losować cechę w postaci 20-25% szans na rzucenie zamarzniętej kuli.
    • Wszystkie legendarne kołczany losują teraz szybkość ataku z zakresu 15-20%.
    • Przedmioty legendarne o potężnych właściwościach są teraz rzadsze.
    • Wiele przedmiotów należących do zestawu otrzymało zaktualizowane premie do statystyk i bonusów.
      • Andariel's Visage (Oblicze Andariel)
        • Zmniejsza losowanie cechy zwiększającej otrzymywane obrażenia do 5-10%.
        • Skraca wewnętrzny czas odnowienia.
        • Zwiększa zasięg novy trucizny (Poison Nova) do 10 metrów.
        • Losuje teraz premię do szybkości ataku oraz do obrażeń od żywiołów.
      • Anessazi Edge (Ostrze Anessazi)
        • Zwiększa czas trwania ogłuszenia z 1,0 do 1,5 sek.
      • Azurewrath (Lazurowy Gniew)
        • Zwiększona wartość dla losowania zamrożenia do 20%.
        • Losuje teraz szybkość ataku.
      • Buriza-Do Kyanon
        • Powoduje, że twoje pociski przebijają wrogów 1-2 razy.
        • Skraca wewnętrzny czas odnowienia dla przebijania do 0,5 sek.
        • Zawsze losuje premie do obrażeń od zimna, do zręczności oraz do szybkości ataku.
      • Calamity (Klęska)
        • Ma teraz zastosowanie do piętna śmierci bez runy, aby zredukować zagęszczenie efektów na ekranie oraz ilość wykonywanych procesów.
      • Cindercoat (Żarowa Tunika)
        • Zwiększa minimalną redukcję kosztów dla umiejętności opartych na żywiole ognia do 23%.
      • Dark Mage's Shade (Cień Mrocznego Maga)
        • Skrócono maksymalny czas odnowienia do 20.
      • Doombringer (Herold Zagłady)
        • Losuje teraz podstawowy współczynnik, % życia, pkt. życia za trafienie, oraz premię 30-40% do obrażeń od umiejętności opartych na obrażeniach fizycznych.
      • Eye of Etlich (Oko Etlisza)
        • Zwiększa zakres redukcji obrażeń od ataków z dystansu do 30-35%.
        • Losuje teraz premię do obrażeń od żywiołów.
      • Frostburn Gauntlets (Rękawice Odmrożenia)
        • Zwiększa zakres minimalnych obrażeń od zimna do 23%.
        • Zwiększa zakres minimalnych szans na zamrożenie do 34%.
      • Gazing Demise (Spojrzenie Zagłady)
        • Usunięto moc legendarną i przeniesiono ją na homunkulusa.
      • Gyana Na Kashu
        • Zwiększone minimalne obrażenia od przebicia ognistej kuli do 360%.
      • Homunculus (Homunkulus)
        • Zmieniono moc legendarną.
          • Przywołujesz automatycznie psa zombie co 4-6 sek.
        • Losuje teraz premie do inteligencji, maksymalnej wartości pkt. many, wszystkich odporności oraz zmniejszenia obrażeń od potworów elitarnych.
      • Magefist (Pięść Maga)
        • Zwiększa zakres minimalnych obrażeń od ognia do 30%.
      • Moon Slayer (Księżycowy Zabójca)
        • Objęcia umarłych będą teraz wyświetlać czas odnowienia, jeśli aktywny jest Księżycowy Zabójca.
          • Moc legendarna podlega analizie i może zostać zmieniona w przyszłości.
      • Moonlight Ward (Księżycowa Ochrona)
        • Losuje teraz premię 40-50% do umiejętności opartych na mocy tajemnej.
        • Usunięto wewnętrzny czas odnowienia.
      • Pox Faulds (Ospowate Folgi)
        • Zmieniono moc legendarną.
          • Jeśli w promieniu 12 metrów znajduje się 3 lub więcej wrogów, wydzielasz straszliwy smród, który przez 10 sek. zadaje obrażenia od trucizny równe 240-320% obrażeń od broni na sekundę wszystkim wrogom w promieniu 15 metrów.
      • Skycutter (Cięcie Niebios)
        • Losuje teraz premię z zakresu 30-40% do obrażeń od umiejętności opartych na mocy świętej.
      • (String of Ears) Uszy na Sznurze
        • Zwiększona redukcja obrażeń w walce wręcz z 25 do 30%.
      • Stone of Jordan (Kamień Jordana)
        • Zwiększony zakres premii do obrażeń przeciwko potworom legendarnym do 25%.
        • Losuje teraz podstawowy współczynnik. oraz afiksy z zakresu premii do obrażeń od żywiołów oraz maksymalnej wartości zasobów.
      • Silnorękie Karwasze (Strongarm Bracers)
        • Zadawane obrażenia zmieniono z +25% przez 3 sekundy na +20-30% obrażeń przez 5 sek.
      • The Swami (Swami)
        • Zmniejszono szanse na rzucenie novy mrozu przy zabiciu przeciwnika z 20-25% do 15-20%.
      • Swamp Land Waders (Bagienne Spodnie)
        • Zwiększony zakres premii do umiejętności opartych na truciźnie do 30-40%.
      • Tasker and Theo (Tasker i Theo)
        • Zmieniono z +100% szybkości ataku przywołańca do +40-50%.
      • Wizardspike (Kolec Czarownika)
        • Łup dostępny wyłącznie dla klasy czarownicy.
        • Moc legendarna powoduje teraz efekt runy zamarzniętej kuli.
        • Zmniejszono szansę na rzucenie zamarzniętej kuli do 20-25%.
        • Posiada teraz wewnętrzny czas odnowienia obliczony w oparciu o szybkość ataku, aby znormalizować częstotliwość rzucania zamarzniętej kuli podczas podtrzymywania zaklęć.
        • Losuje teraz premię do wszystkich odporności z zakresu 75-100.
        • Może teraz wylosować dowolny typ obrażeń – nie tylko od mocy tajemnej.
  • Poprawki błędów
    • Poprawiono błąd, który powodował, że sakwy z nagrodami za zlecenia w Akcie III za każdym razem miały 100% szans na uzyskanie legendarnego schematu rzemieślniczego.

POTWORY

  • Szansa na to, że sługi upuszczą kule zdrowia, została zmniejszona do 50%.
  • Afiksy
    • Desecrator (Bezcześciciel)
      • Zredukowano maksymalne obrażenia.
      • Wydłużono czas, który musi upłynąć przed osiągnięciem maksymalnej wartości obrażeń.
    • Molten (Stapianie)
      • Zmniejszono obszar oddziaływania ognistego śladu do 2,75 metrów.
      • Zmniejszono pole rażenia wybuchu do 12,5 metrów.
    • Plagued (Zaraza)
      • Zmniejszono obrażenia.
      • Wydłużono czas, który musi upłynąć przed osiągnięciem maksymalnej wartości obrażeń.
      • Zmniejszono obszar oddziaływania do 7 metrów.
    • Poison Enchanted (Zaklęta trucizna)
      • Zadaje zredukowane obrażenia przywołańcom.
    • Frozen (Zamrażanie)
      • Zmniejszono pole rażenia wybuchu i przygotowania eksplozji do 12,5 metrów.
    • Mortar (Moździerz)
      • Zmniejszono zewnętrzny obszar rażenia do 11,5 metrów.
    • Frozen Pulse (Zamrażający impuls)
      • Zmniejszono zasięg impulsu do 11,5 metrów.
    • Thunderstorm (Nawałnica)
      • Zmieniono mechanikę celowania kolejnych piorunów, tak aby raziły niewielki obszar wokół miejsca trafienia pierwszego pocisku.
      • Pioruny wystrzelone przez nawałnicę nie będą już śledzić celów.
      • W związku z powyższą zmianą nieznacznie zwiększono obrażenia rozpryskowe od nawałnicy (z 0,5 do 0,75).
  • Poprawki błędów
    • Usunięto przedmiot legendarny za zabicie Rakanotha po raz pierwszy.
    • Potwory z gatunku skalnych czerwi nie blokują się już w stanie niewrażliwości, jeśli zostaną zabite podczas zagrzebania.
    • Potwory z afiksem „Odbicie obrażeń” nie blokują się już w zapętlonej animacji.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • Opisy umiejętności zawierają teraz informacje na temat typu obrażeń, jeśli włączona jest opcja wyświetlania opisów zaawansowanych.
  • Poprawki błędów
    • Atrybuty wyświetlają teraz poprawne wartości przy przeglądaniu zakładki profilów bohaterów.


Wersja besta RoS

WAŻNA INFORMACJA: Zamknięta beta dodatku zawiera również wszystkie zmiany z aktualizacji 2.0.1 na PST.


INFORMACJE OGÓLNE

  • Zwiększono liczbę punktów doświadczenia konieczną do awansu na kolejny poziom powyżej poziomu 64.
  • Poprawki błędów
    • Naprawiono usterkę, która powodowała, że nie można było ukończyć unikalnego zadania pobocznego Chytrego Shena.
    • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała uszkodzenie tygli dusz w Gideon's Row (Alei Gideona) i Nobles Rest (Nekropolii Szlachciców) za pomocą niektórych umiejętności podczas wykonywania zadania „Orbs of Death” („Kule Śmierci”).
    • Naprawiono usterkę, która sprawiała, że wejście do Zatęchłej Piwnicy unosiło się w powietrzu, naprzeciwko wozu Haedriga w Enklawie Ocalałych.

TRYB PRZYGODOWY

  • Kadala – handlarka przyjmująca krwawe odłamki (blood shards) w charakterze zapłaty – może teraz przy zakupie tajemniczych przedmiotów tworzyć losowo przedmioty legendarne.
  • Lorat Nahr nie jest już handlarzem.
  • Zlecenia:
    • W trybie przygodowym w każdym akcie losowany jest jeden boss do pokonania, jedne podziemia do oczyszczenia, unikalny potwór do upolowania, wydarzenie do ukończenia oraz jedno losowe, niezwiązane z bossem zlecenie.
  • Szczeliny Nefalemów:
    • Usunięto większą skrytkę horadrimów.
      • Łup, który można było dotychczas otrzymać z tych skrytek, zostanie teraz upuszczony przez strażnika szczeliny.
    • Wprowadzono kilka zmian dotyczących map Szczelin Nefalemów:
  • Poprawki błędów
    • Asortyment Kadali został poszerzony o łuki i kusze.
    • Można już wykonać zlecenie „Kill Lurk” („Zabij Lurka”).
    • Nieśmiałe lacuni, które odmawiały zeskoczenia ze swoich półek skalnych w Pieczarach Mrozu, zostały usunięte z trybu przygodowego.
    • Naprawiono usterkę, która sprawiała, że niektóre niskopoziomowe zlecenia dawały nagrody na 70 poziomie.

KLASY POSTACI

  • Barbarzyńca
    • Umiejętności aktywne
      • Lawina (Avalanche)
        • Naprawiono błąd, który powodował, że lawina zadawała ~20% więcej obrażeń niż zawarto w opisie.
        • Runa – Snow-Capped Mountain (Ośnieżony szczyt)
          • Zwiększono obszar działania z 30 do 40 metrów.
          • Zmniejszono zadawane obrażenia z 2000% do 1600% obrażeń od broni.
        • Runa – Volcano (Wulkan)
          • Zwiększono zadawane obrażenia z 2400% do 3000% obrażeń od broni.
          • Zwiększono losowość celowania dla obrażeń zadawanych przez wulkan.
  • Krzyżowiec
    • Umiejętności aktywne
      • Akarat's Champion (Wybraniec Akarata)
        • Runa – Fire Starter (Podpalacz)
          • Runa została zmieniona. Za każdym razem, gdy gracz wykorzysta 20 pkt. gniewu, postać ogarniają płomienie, które zadają obrażenia od broni pobliskim wrogom.
      • Laws of Hope (Kanon Nadziei)
        • Czas odnowienia został wydłużony do 45 sekund.
        • Efekt dla trybu aktywnego tej umiejętności podstawowej oraz wszystkich run nie przywraca już zdrowia graczowi oraz jego sojusznikom. Zamiast tego otacza ich tarczą na 3 sekundy.
      • Laws of Justice (Kanon Sprawiedliwości)
        • Czas odnowienia został wydłużony do 45 sekund.
        • Runa – Faith’s Armor (Pancerz wiary)
          • Na tarczy widoczny jest teraz licznik wskazujący czas do zakończenia działania umiejętności.
      • Laws of Valor (Kanon Odwagi)
        • Czas odnowienia został wydłużony do 45 sekund.
    • Umiejętności pasywne
      • Fanaticism (Fanatyzm)
        • Nazwa umiejętności została zmieniona na Righteousness (Prawość).
    • Poprawki błędów
      • Heaven's Fury (Furia Niebios)
        • Runa – Split Fury (Podzielona furia)
          • Wróg może być teraz celem tylko jednego promienia.
      • Laws of Hope (Kanon Nadziei)
        • Runa – Wings of Angels (Anielskie skrzydła)
          • Krzyżowcy mający uaktywnioną tę runę będą mogli przechodzić przez piaskowe drzwi w Burzowych Salach i Nieznanych Otchłaniach.
  • Łowczyni demonów
    • Umiejętności aktywne
      • Vengeance (Zemsta)
        • Odskok wykonany w czasie działania zemsty uruchamia teraz dodatkowe działka oraz samonaprowadzające się pociski.
        • Runa – Dark Heart (Mroczne serce)
          • Zwiększono zadawane obrażenia z 300% do 325% obrażeń od broni na sekundę.
        • Runa – Personal Mortar (Osobisty moździerz)
          • Nie powoduje już wystrzeliwania samonaprowadzających się pocisków.
          • Zmieniono typ obrażeń z fizycznych na obrażenia od ognia.
        • Runa – Stimulants (Stymulanty)
          • Ta runa została zastąpiona przez „Dodatkowe działka”.
          • Zastąpiono broń dodatkową działkami, które zadają 150% obrażeń od broni i przywracają 1,5% maksymalnej wartości punktów życia za każdego trafionego wroga.
  • Szaman
    • Poprawki błędów
      • Piranie (Piranhas)
        • Grave Injustice (Prawo śmierci) działa teraz prawidłowo na czas odnowienia tej umiejętności.
  • Czarownica
    • Umiejętności aktywne
      • Black Hole (Czarna dziura)
        • Runa – Absolute Zero (Zero absolutne)
          • Zmniejszono premię do obrażeń od zimna za każdego trafionego wroga do 3%.
    • Umiejętności pasywne
      • Audacity (Zuchwałość)
        • Premia do obrażeń została zmniejszona do 15%.

RZEMIOSŁO

  • Wszystkie legendarne schematy rzemieślnicze wymagają teraz zastosowania unikalnych materiałów.
  • Unikalne materiały rzemieślnicze konieczne do wykonania przedmiotów legendarnych będą wypadać z potworów, gdy postać osiągnie poziom 70.
  • Unikalne materiały rzemieślnicze są teraz wyświetlane jako przedmioty rzadkie (a nie legendarne).
  • Zmniejszono szansę na uzyskanie schematu rzemieślniczego ze skrytek horadrimów (Horadric Caches).

WYDARZENIA

  • Cursed Chests (Przeklęte skrzynie)
    • We wszystkich aktach, na wielu obszarach pojawiają się przeklęte skrzynie. Skrzynie mogą przywołać kilka potworów, czempionów, potworów rzadkich, a nawet bossów (skrzynie te różnią się od skrzyń uaktywniających „Fale” i „Hordy” przeciwników).
      • Skrzynie te pojawiają się wyłącznie w trybie przygodowym.
      • Wykonanie wydarzeń związanych ze skrzyniami może się zakończyć niepowodzeniem.
      • Wydarzenia związane ze skrzyniami nie mogą być przedmiotem zleceń.
      • Obecnie trwają prace nad dostosowaniem poziomu nagród za ten typ skrzyń.
  • Infernalna Maszyna
    • Klucznicy pojawiają się w obu trybach rozgrywki od poziomu 60 do 70.
    • Klucznicy na poziomie 80 mają teraz niewielkie szanse na upuszczenie kluczy z innych aktów.
    • Klucznicy mogą na poziomie 70 upuścić następujące klucze, które można wykorzystać do stworzenia Infernalnych Machin 70 poziomu.
      • Key of Bones (Klucz Kości)
      • Key of Gluttony (Klucz Obżarstwa)
      • Key of War (Klucz Wojny)
      • Key of Evil (Klucz Zła)
    • Kowal może teraz wykonać następujące machiny na 70 poziomie:
      • The Infernal Machine of Bones (Infernalna Machina Kości)
      • The Infernal Machine of Gluttony (Infernalna Machina Obżarstwa)
      • The Infernal Machine of War (Infernalna Machina Wojny)
      • The Infernal Machine of Evil (Infernalna Machina Zła)
    • Klucznicy mogą na poziomie 70 upuszczać dowolne, nowe schematy rzemieślnicze do wykonania Infernalnych Machin.
    • Bossowie na 70 poziomie z Infernalnej Machiny upuszczają teraz następujące składniki (przedmioty te wykorzystuje się do złożenia Pierścienia Piekielnego Ognia 70 poziomu):
      • Leoric's Regret (Skrucha Leoryka)
      • Vial of Putridness (Fiolka Zgnilizny)
      • Idol of Terror (Bożek Grozy)
      • Heart of Evil (Serce Zła)
    • Złotnik może wykonać Pierścień Piekielnego Ognia w wersji na poziomie 70.
      • Nowy Pierścień Piekielnego Ognia występuje tylko w jednej wersji. Przy tworzeniu pierścienia zostaną wylosowane statystyki dostosowane do postaci, która go wykonała.
      • Ten schemat rzemieślniczy można zakupić od Squirt w Akcie II.
    • Częstotliwości wypadania przedmiotów dla kluczy poziomu 70 oraz organów potrzebnych do wykonania Infernalnej Machiny została tymczasowo ustalona na poziomie 100%.
      • Ma to zachęcić graczy do testowania w kolejnej fazie.

PRZEDMIOTY

  • Dodano nowy afiks przedmiotu: +% do obrażeń od piranii.
  • Death's Breath (Oddech Śmierci) wypada teraz częściej z potworów legendarnych i czempionów.
  • Tarcza krzyżowca – Piro Marella – jest teraz przedmiotem, który można wykonać u kowala.
  • Cep bojowy krzyżowca – Golden Scourge (Złory Bicz) – jest teraz przedmiotem, który można wykonać u kowala.
  • Przedmioty legendarne
    • Ahavarion, Spear of Lycander (Ahavarion, włócznia Likandra)
      • Zmniejszone szanse na uzyskanie efektu kapliczki przy zabiciu demona z 2% do 0,5%.
    • Alabaster Gloves (Alabastrowe Rękawice)
      • Przywraca sojusznikom 50% wartości punktów życia przywracanych przez miksturę zdrowia.
    • Band of the Rue Chambers (Obrączka z Komnat Skruchy)
      • Zwiększona minimalna premia do regeneracji siły duchowej do umiejętności generujących siłę duchową do 60%.
    • Cord of the Sherma (Powróz Shermy)
      • Wydłużony wewnętrzny czas odnowienia do 10 sekund.
      • Zwiększono zasięg (promień długości 27,5 metra), aby odpowiadał efektowi wizualnemu.
    • Eye of Peshkov (Oko Peszkowa)
      • Wydłużono minimalny czas odnowienia dla tchnienia niebios (Breath of Heaven) do 38%.
    • Falcon Wing (Sokole Skrzydło)
      • Działa również w przypadku uników.
    • Fulminator (Piorunian)
      • Zwiększono minimalne obrażenia od broni na sekundę dla odgromnika (Lightning Rod) do 167%.
    • The Furnace (Piec)
      • Wydłużony wewnętrzny czas odnowienia do 1 sekundy.
    • Golden Gorget of Leoric (Złoty Ryngraf Leoryka)
      • Szkielet będzie walczył u twego boku przez 10 sekund.
    • Hexing Pants of Mr. Yan (Przeklęte Spodnie Yana)
      • Kiedy się nie przemieszczasz, szybkość regeneracji zasobów oraz zadawane obrażenia zmniejszają się o 20-25%.
    • The Laws of Seph (Kodeks Sefa)
      • Zwiększona regeneracja siły duchowej przy użyciu oślepiającego błysku (Blinding Flash) z 45-60 pkt. do 75-100 pkt.
    • The Magistrate (Mediator)
      • Wydłużony czas rzucania novy mrozu do 4,5 sekundy.
      • Skrócony czas odnowienia dla kolejnej novy mrozu do 4,5 sekund.
      • Skrócony czas trwania zamrożenia do 2 sekund.
    • Mask of Lies (Maska Kłamcy)
      • Zawsze losuje maksymalne zwiększenie mocy tajemnej.
    • Salvation (Zbawienie)
      • Zmniejszona liczba punktów życia przywracanych całej drużynie za udane wykonanie bloku ze 100% do 20-30% wartości, którą zablokowano.
    • Schaefer's Hammer (Młot Schaefera)
      • Zwiększone obrażenia od błyskawic do 30-40%.
      • Usunięto wewnętrzny czas odnowienia.
    • Thunderfury (Gniew Burzy)
      • Zwiększone spowolnienie szybkości ruchu oraz ataku do 30%.
      • Zwiększona szansa na uaktywnienie do 60%.
      • Naprawiono błąd, który powodował, że szansa na uaktywnienie nie losowała się prawidłowo względem współczynnika proceduralnego mocy aktywującej.
      • Zmieniony wewnętrzny czas odnowienia do 1 / atak na sekundę.
      • Zwiększona maksymalna liczba celów do 5.
    • Thundergod's Vigor (Wigor Boga Piorunów)
      • Nie jest już pasem wyłącznie dla barbarzyńcy i może losować współczynniki dla każdej z klas.
      • Losuje 150-200 pkt. odporności na błyskawice.
      • Losuje dodatkowe 10-15% obrażeń od umiejętności opartych na magii błyskawic.
    • Trag'Oul Coils (Więzy Trag'Oula)
      • Oprócz dotychczasowego efektu odnawiania wszystkich zasobów powoduje teraz także skrócenie wszystkich czasów odnowienia o 45-60 sekund podczas korzystania z uzdrawiającej studni.
    • Nowy przedmiot legendarny - Halcyon's Ascent (Wyniesienie Halcjona), który występuje także jako „Strobe”
      • Losuje podstawowy współczynnik, skrócony czas odnowienia, zwiększone obrażenia przeciw potworom elitarnym o 10-15%, zmniejszone obrażenia od potworów elitarnych o 10-15%.
      • Moce legendarne:
        • Barbarzyńca – kiedy korzystasz z gniewu berserkera (Wrath of the Berserker), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
        • Krzyżowiec – kiedy przybierasz postać wybrańca Akarata (Akarat's Champion), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
        • Łowczyni demonów – kiedy korzystasz z zemsty (Vengeance), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
        • Mnich – kiedy doznajesz objawienia (Epiphany), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
        • Szaman – kiedy korzystasz z wściekłego voodoo (Big Bad Voodoo), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.
        • Czarownica – kiedy przybierasz postać archonta (Archon), hipnotyzujesz pobliskich wrogów, sprawiając, że podskakują w sposób niekontrolowany przez 6-8 sekund.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

  • Poziomy trudności udręka III-VI posiadają teraz opisy.
  • Interfejs punktów nawigacyjnych wyświetla teraz właściwe wartości złota/doświadczenia dla nagród za zlecenia.


Jak widać są to bardziej poprawki dla patcha i bety, a nie nowe opcje, czy eventy w grze. Miejmy nadzieje wiąże się to z tym, że Blizzard jednak korzysta z tych wszystkich gigabajtów opinii od swoich fanów.
Co Wy myślicie na temat najnowszego patcha? Testowaliście go już? Jeśli tak, to czy chociaż trochę lepiej się grało :)? Czekamy na Wasze opinie!

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!



Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.