diablo 3

Diablo 3 - Zmiany w Sile Potworów

Dodał: Szeranf, 22.10.2012 20:30, Kategoria: Diablo 3

Blizzard zamierza zredukować obrażenia potworów na Infernalnym poziomie trudności przy włączonym systemie Siły Potworów, który został wprowadzony w łatce 1.0.5 do Diablo 3. Nowe wartości premii do obrażeń wraz z pełną wypowiedzią na ten temat znajdziecie jak zwykle w rozwinięciu newsa.

Jak sam tytuł wskazuje, zamierzamy obniżyć wysokość obrażeń zadawanych przez potwory na infernalnym poziomie trudności przy włączonym systemie siły potworów. Przed podaniem konkretnych zmian, chcielibyśmy wyjaśnić ich przyczyny.

Gdy ustalaliśmy i wprowadzaliśmy do gry wartości dodatkowych obrażeń zadawanych przez potwory na Inferno, nie byliśmy świadomi błędu, który sprawiał, że zdolności wrogów (na przykład afiksy czempionów i rzadkich przeciwników) nie skalowały się poprawnie wraz z każdym poziomem siły potworów. Zostało to zauważone podczas testów i naprawione, zanim aktualizacja 1.0.5 została wprowadzona. Poprawienie tego błędu spowodowało jednak z kolei, że obrażenia zadawane przez wrogów na każdym poziomie siły potworów – a konkretnie te zadawane w wyniku użycia posiadanych przez nie zdolności – były ostatecznie wyższe niż początkowo planowaliśmy.

Aby przywrócić obrażenia zadawane przez potwory do poziomu zgodnego z naszymi początkowymi założeniami, wprowadzimy poprawkę, która ograniczy skalowaną premię do obrażeń przeciwników na infernalnym poziomie trudności o około 25% na każdym z poziomów siły potworów.

Poniżej znajdziecie nowe wartości premii do obrażeń, które wprowadzimy w najbliższej poprawce dla każdego poziomu siły potworów:

SP1: 109,60% (poprzednio 114%)
SP2: 120,12% (poprzednio 130%)
SP3: 131,65% (poprzednio 148%)
SP4: 144,29% (poprzednio 169%)
SP5: 158,14% (poprzednio 193%)
SP6: 173,32% (poprzednio 220%)
SP7: 189,96% (poprzednio 250%)
SP8: 208,20% (poprzednio 285%)
SP9: 228,18% (poprzednio 325%)
SP10: 250,09% (poprzednio 371%)

Chcemy podkreślić, że opisane zmiany wpłyną jedynie na obrażenia zadawane przez potwory na Inferno. Nie będą miały wpływu na potwory na normalnym, koszmarnym i piekielnym poziomie trudności, do których nadal będą się stosować aktualne wartości.

Planujemy wprowadzić poprawkę jutro rano podczas regularnych wtorkowych prac administracyjnych na serwerach amerykańskich. Oznacza to, że gdy tylko zostaną one ponownie uruchomione, zaczną obowiązywać nowe wartości premii do obrażeń na Inferno.


Czy według Was jest to słuszna reakcja, czy raczej zbędna? Co myślicie o takich dość szybkich zmianach - czy czas poświęcony na testowanie łatki nie wystarczył by wychwycić takie błędy? Czekamy na Wasze komentarze poniżej, oraz w temacie dyskusji ogólnej na forum. .

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
zbayno

Dodał: zbayno, 23.10.2012 11:11

Bez sensu, ja grałem na 4-5 bo dalej nie mogłem, ale można by dobrać później gear pod 10 i by się dało - głównie kwestia drogiego gearu. Nie rozumiem po co nerfić coś, co z założenia miało być trudne, no i nikt nie każe grać na 10. Akurat tej zmiany już nie rozumiem, przecież nikt nie zmuszał do gry na mp8 -9 -10.

__________________
Nie widać, nie słychać.

mefitho

Dodał: mefitho, 23.10.2012 08:10

Dokladnie popieram mat, ale kazdy ma swoje smile

materac

Dodał: materac, 23.10.2012 06:25

Jak zwykle zła reakcja blizza, wielu dawało sobie radę na mp10, a teraz obniżają poziom trudności przez co sporo ludzi będzie trzymać lewy przycisk myszki jak przed patchem... Jak zwykle zmieniają nie to co powinni, co za sens bić 10 minut elitę skoro nie może nam wyrządzić żadnej krzywdy. Powinni zmniejszyć przyrost hp, a dmg podnieść/zostawić takie jakie było verysad

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 23.10.2012 06:26

zalesSG

Dodał: zalesSG, 23.10.2012 01:43

pvp dawac hey

Rayzel

Dodał: Rayzel, 22.10.2012 23:45

Dobre info tak coś czułem że te elity coś za mocarne są po przejściu inferno solo grając sam na MP1 rotfl

__________________
Diablo maniak

skrecu

Dodał: skrecu, 22.10.2012 22:36

tak właśnie coś czułem że na MP 3-5 za duży łomot dostaje, teraz już wiem dlaczego..podoba mi się szybka reakcja

__________________
http://www.diabloprogress.com/player/skrecu-2705




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.