diablo 3

Wyniki konkursu na komiks z bohaterami gier z serii Diablo

Dodał: Przemo, 12.05.2008 23:57, Kategoria: Imperium Diablo

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników naszego drugiego konkursu - na komiks z bohaterami gier z serii Diablo. Konkurs ten trwał w dniach 19 kwietnia - 4 maja. Autorzy trzech zwycięskich komiksów otrzymają w nagrodę grę Legend: Hand of God (zdobywca pierwszego miejsca edycję kolekcjo- nerską). Oto oni:

1. Tajemnicza tajemnica..., Łukasz Kluska, Piastów
2. Dziwny gość, Agnieszka Opalińska, Wrocław
3. Diablorun, Krystian Chudzik, Jędrzejów


Zwycięskie prace wybrało jury w składzie Przemo, Haxite, Morfi. Serdecznie gratulujemy wszystkim laureatom!

Więcej konkursowych komiksów znajdziecie na naszym Forum.

Dodaj komentarz  

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany. Jeżeli nie masz konta zarejestruj się w dosłownie 20 sekund, bez zbędnych aktywacji konta!
sowa123

Dodał: sowa123, 06.02.2012 17:47

ej jak włonczyć tą gre ????
;p

__________________
dupa12345

Mefisto123

Dodał: Mefisto123, 11.07.2011 15:06

1 jest fajny 2i3 nie

__________________
I'm Crazy

piechacz

Dodał: piechacz, 13.06.2009 20:01

galssesgalsses 1 najlepszy ale 3 terz fajny 2 do bani

Komentarz został edytowany 4 razy, ostatnio: 13.06.2009 20:03

vodnik100

Dodał: vodnik100, 07.10.2008 14:05

HE... mi też się 3 komiks widzi, nawet nawet jest supprisedsupprisedsupprised... szacunek dla autora

Komentarz został edytowany 1 razy, ostatnio: 07.10.2008 14:06

Fallen_SamaeL

Dodał: Fallen_SamaeL, 13.09.2008 23:53

Hahaha ostre mnie sie podoba 3 komiks ;D Wszystcy spiepszyli na serial xD nawet Szanowny pan grozy ]:->

__________________
http://s19.bitefight.onet.pl/c.php?uid=66569

100przemekg1

Dodał: 100przemekg1, 29.05.2008 10:11

wrrbigsmileheysmilesmile2pwntgalssessupprisedlol świetna gra

Dev1L

Dodał: Dev1L, 24.05.2008 22:25

ob comfortbigsmile 1 i 3 super, 2 jakos nie zrozumialem

V

Dodał: V, 19.05.2008 01:53

hihi, tak naprawdę najlepszy nr 3 pwnt duża przejrzystość, humor i gra gitara

no ale jak nie ma konkursu to też możecie coś wytworzyć, jak widać wielu chętnych do podziwiania hey

__________________
What if I say I'm not like the others? /// BLIZZARD Fanatic * Team

Ulver

Dodał: Ulver, 15.05.2008 16:38

Pierwsza praca ma niewątpliwie najoryginalniejszy stylgalsses ale reszta też na wysokim poziomie.

__________________
Nie lubię cię.

Hades

Dodał: Hades, 15.05.2008 10:36

Pierwsza praca zdecydowanie najlepsza, widać że chłopak ma talent ,2 trochę krótka. Oby więcej takich konkursiw.

nightwolf19

Dodał: nightwolf19, 14.05.2008 19:48

Naprawdę bardzo dobre prace, każda ma swój specyficzny klimat, jednak pierwszy zdecydowanie the best smile

Micha

Dodał: Micha, 14.05.2008 18:24

Super ale najlepszy 1winkwink

tAb

Dodał: tAb, 13.05.2008 14:15

pomysłowe xD zwłaszcza ten nr1. szacuneczek smile

__________________
ciamciaramcia

Zelgadiz-AZM-

Dodał: Zelgadiz-AZM-, 13.05.2008 10:46

pierwszy komiks ma bardzo najfajną kreske

__________________
-AZM Clan-

Haxite

Dodał: Haxite, 13.05.2008 09:08

jak dla mnie wszystkie są git^^

cossi

Dodał: cossi, 13.05.2008 07:53

HEHEHEH git ten pierwszy smile2) galssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalssesgalsses

__________________
Jestem prostym, wesołym chłopcem. Dobrze się napić, dobrze się naćpać i dobrze podymać - czyż świat może zaoferować coś więcej niż tylko zajebistą scenografię do tych trzech rzeczy?

Krulik

Dodał: Krulik, 13.05.2008 00:39

gz all ;p fajne prace

__________________
Hedonism




Feniks z Popiołów - czekamy...
Niniejsza strona jest częścią Wortalu Phoenix, znajdującego się aktualnie w stanie hibernacji. Kliknij na powyższy link by dowiedzieć się więcej.
Vgroup portfolio, agencja interaktywna - tworzenie portali internetowych, stron www, sklepow, CMS oraz grafiki  web 2.0
© 2002-2014 Imperium Diablo • Wszystko o grach Diablo 3, Diablo 2 i Diablo 1. All trademarks referenced herein are the properties of their respective owners. All rights reserved.