+ Newsy
+ Ogólne info
+ Zmiany
+ Instalacja
+ Download
+ Forum
+ Credits
::: LISTA ZMIAN :::


Lista zmian, jakie wprowadza do Diablo 2 mod WDA:

Zmian jest sporo dlatego opisze raczej powierzchownie:)

Powiększona skrzynia.

Zwiększony drop.

Zmiany w runach:
* padają częściej
* Starożytni wyrzucają z siebie zawsze po 1 runie

Zmiany expa (doświadczenia):
1-30 lvl : exp x4
31-60 lvl : exp x3
61-74 lvl : exp x 2
75-99 lvl : exp x1 (czyli 100% expa za potwory, zaznaczam ze oryginalnie na 98 lvlu jest 0,5 %).
Dodatkową atrakcja są tzw exp bonusy, czyli na niektórych poziomach postać dostaje exp x8.

Zmiany w umiejętnościach:
Dodałem synergie u Czarodziejki w umiejętnościach:
* novy
* novy mrozu
* ściany ognia
* inferno

Zmiany w unikatach:
Właściwie zmiany są drobne, ale jest ich dużo, jako przykład podam Wieśniaczą Koronę - 2 do umiejętności, Skórę Żmijomaga - 2 do umiejętności, niektóre bronie maja trochę zwiększone procentowo obrażenia, poza tym skasowałem odrzut.
W pierścieniach i amuletach dużych zmian nie ma: w niektórych dodałem 1 do umiejętności, czasem coś podniosłem np. Uzdrowienie Manalda - 40% regeneracja many.

Zmiany w broniach:
* wszystkie toporki jednoręczne elitarne (oprócz tomahawków) i wszystkie miecze jednoręczne elitarne mają zasięg taki jak ma Berserkerski Topór, różnią się szybkością i obrażeniami (obrażenia czasem nieznacznie zmodyfikowane).
* obrażenia zależą od siły i od zręczności z tymże:
dla mieczy siła bonus = 100, zręczność bonus = 50
dla toporów siła bonus = 110, zręczność bonus = 25
dla buław siła bonus = 130
* ilość gniazd w broni = wielkość przedmiotu (ilość kratek) z tymże max = 6

Zmiany w zbrojach:
* we wszystkich tarczach elitarnych max gniazd = 4

Zmiany w gemach:
* dają większe bonusy

Zmiany w setach:
* zmodyfikowane są bonusy z całego setu: np. dodałem więcej do umiejętności.

Zmiany w klejnotach:
* ogólnie wszystkie trafiają sie dużo lepsze
* poza tym: dodałem np. fcr w klejnocie, i szanse na blok (nie będę się rozpisywał, bo lepiej to zobaczyć niż o tym opowiadać)
* jest około 12 Widoków Tęczy, 4 klasyczne + 8 dodanych takich jak np. 20% max mana, 1 do wszystkich umiejętności)

Zmiany w talizmanach:
* ogólnie wszystkie trafiają sie dużo lepsze, tzn. bliżej im do perfów
* skillery trafiają się częściej
* dodałem unikatowy Wielki Talizman - 1 do konkretnej umiejętności niezależnie od klasy postaci
* Duże Talizmany mają 1-2 do konkretnej umiejętności (np. do kuli ognia)
* Mniejsze Talizmany - zmienione : frw (4-5%) zręczność, siła (2-3)

Nowe receptury do kostki horadrimów:

1. Robienie gniazd w przedmiotach: przedmiot+pul+pg ,
robi w przedmiocie losową ilość gniazd.
Maksymalna ich ilość zależy od rodzaju przedmiotu.
bronie zwykłe i dobrej jakości 2-6 bronie magiczne od 4-6 soketów
bronie rare 1-4 sock
bronie setowe i unikatowe 1-3 sock
elementy zbroi zwykle i magiczne 1-4 sock
elementy zbroi rare 1-3 sock
elementy zbroi setowe i unikatowe 1-2 sock
2. Robienie eterycznego przedmiotu przedmiot+lem+pg= przedmiot,eteryczny
3.Transmutowanie run wyżej 2 runy+gem bez skazy=1 runa poziom wyższa
4. Transmutowanie run niżej (rozmnienianie ) runa+2x gem bez skazy=2 runy poziom niższe
5.Upgrade klasy przedmiotu normal item + hel+io = exceptional item
exceptional item + lum+ko = elite item
5.Downgrade klasy przedmiotu elite item + sheal + dol = exceptional item
exceptional item + amn + sol = normal item
6. Robienie unikatu z dowolnego przedmiotu bron +ist=unikatowa broń
klejnot + ist = unikatowy klejnot
amu+ gul=unikatowy amu
pierscien + vex=unikatowy pierścien
helm lub tarcza lub zbroja lub pas + ohm = unikat
buty lub rece + ist = unikatowe
7. Robienie rare itemu z dowolnego przedmiotu klejnot + mal = rare klejnot
wszystko inne + um = rare
8. Robienie magicznego itemu z dowolnego przedmiotu klejnot + um = magiczny klejnot
wszystko inne + pul = magiczny item
9. Robienie setowego itemu z dowolnego przedmiotu cokolwiek z czego sie da + mal =setowy przedmiot
10. Robienie przedmiotu dobrej jakości przedmiot + fal = zwykly przedmiot dobrej jakosci
11. Standardowa receptura na mutowanie magików (w tym talizmanów) zmieniona na:
magic item+2pg=magic item (ten sam lvl)


All rights reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone. Serwis jest częścią wortalu Imperium Diablo.